nee maar het schijnt wel zo te zijn als je een tas nespresso meeneemt er nog iets valt te regelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik hoop alleen dat hij ook een Beertender heeft aangeschaft . . .
Om nou altijd met een tas nespresso te lopenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee maar het schijnt wel zo te zijn als je een tas nespresso meeneemt er nog iets valt te regelen.
Dat sprak me wel aan
er valt vast wel iets te regen met je uitvaartmaatschappij dat je een tasje in je kist krijgt.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Om nou altijd met een tas nespresso te lopen
Dat is je lichaam.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
er valt vast wel iets te regen met je uitvaartmaatschappij dat je een tasje in je kist krijgt.
ze hebben daar toch wel een postkantoor?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is je lichaam.
we hebben het hier over je ziel die direct word doorgestuurd naar de hemel
och begin er niet overquote:Op woensdag 25 november 2009 01:11 schreef trovey het volgende:
Wat betreft punt 1....iedereen is weer gezond van lijf en leden als hij daar aankomt dus gehandicaptenvoorzieningen zijn niet nodig. Ooit iemand gezien die met zijn rolstoel de kist inging
K denk dat god r voor zorgt dat alles weer functioneerd zodra je boven bent? Net als Allah je weer een erectie geeft voor die 72 maagden.quote:Punt 1. Wat mij als eerste opviel is dat er een trap naar de hemel leidt, nou is dit normaal gesproken geen probleem maar de logistieke engelen hebben duidelijk niet nagedacht over invaliden.
Dat is niet Petrus, dat is John Malkovic.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:11 schreef klabbakus het volgende:
punt 2: dat is niet god lol, dat is Petrus die aan de hemelpoort staat
Posten er eigenlijk Fok!kers vanuit de hemel? Hier zit zo'n beetje alles wat je kunt vinden dus als ze daar internet hebben moeten er ook Fok!kers zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
Er is maar 1 ding waar ik bang voor ben:
..dat ze in de hemel geen internet hebben
Ergo, Nespresso is een Hindoe uitvinding.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:26 schreef porsche1 het volgende:
Ahhaaa! Vandaar zeggen hindoes dat reïncarnatie bestaat! Al die mensen nemen een tas vol met Nespresso spullen mee als ze de kist in gaan!
Maar waar zat dan het beroemde knopje waarbij de grond onder de sollicitant naar de hemel wegvalt en 30 km valt naar de hel?quote:Op woensdag 25 november 2009 02:59 schreef Choad het volgende:
Als niet gelovige was het inderdaad overduidelijk dat de man in het bazenpak Petrus voor moet stellen. Onterechte klacht derhalve.
Dat gebeurt tegenwoordig draadloos en had hij in zijn mouw verstoptquote:Op woensdag 25 november 2009 08:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Maar waar zat dan het beroemde knopje waarbij de grond onder de sollicitant naar de hemel wegvalt en 30 km valt naar de hel?
Moet je eerst maar eens de hemel in zien te komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
Er is maar 1 ding waar ik bang voor ben:
..dat ze in de hemel geen internet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |