abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_252186
Haha, hij gaat een andere Seki neerzetten voor het Nederlandse publiek. Kan dat?

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

† In Memoriam † zaterdag 11 maart 2000 @ 10:38:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_252187
Ja *LOL*,

Wat laat hij zich toch weer ontzettend kennen.

Wat een hypocriet zeg
Als Iwan zich meer met de groep inlaat is dat een reden om hem wegens onecht gedrag weg te stemmen en als Seki nattigheid voelt is dat een andere kant van zichzelf laten zien. En het leukste is hij gaat dit uitgebreid bespreken voor de camera. Wat is ie toch ontiegelijk dom. Wel een duidelijk signaal van SBS dat ze dit allemaal uitzenden.

Gelukkig zijn de kijkcijfers heilig en Sekies getier en gescheld vermindert ech niee dus hij komt straks wel in de gevaren zone

Eerst Seki en dan Willeke

The future is after you
  zaterdag 11 maart 2000 @ 11:05:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252188
natuurlijk kan seki een andere kant van zichzelf laten zien! We hebben de woeste, ongelikte brulboei gezien; het wachten is nu op de psychopatische, serie-hakbijl-moordenaar. Vermoedelijk (en hopelijk) eerste slachtoffer; spjaakgebjek JOP
  zaterdag 11 maart 2000 @ 17:34:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252189
En niet vergeten de moievatie die Seki er bij gebruikte;
"ik heb me de godsganze typhustijd tegen de groep aan staan te lullen on NIKS !!! En straks zit ik daar op de bank om NIKS!!!!".

Om niks moemt ie dat. De hele bus in rep en roer. Heeft menig passagier zitten te kwetsen en een hele hoge mate van geduld en inlevingsvermogen van hun opgeëist.
Niks noemt ie dat. Die gast moet zich doodschamen.

En de vader van Büllent..... zou die niet met kusje op linkerwang een enorme vuistslag bedoeld hebben.

pi_252190
Seki loopt al vanaf het begin te verkondigen dat er 'personen' in de bus aanwezig zijn, die zichzelf niet zijn. Zich alleen bezig zouden houden met 'hoe ze overkomen op tv'....en waar is die leipo dan zelluf mee bezig??? De scheldende en tierende personage komt niet goed over...dus dan halen we een ander typetje uit de kast??
(op welke toneelschool zou Seki hebben gezeten??)
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

zaterdag 11 maart 2000 @ 19:49:00 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252191

De nieuwe Seki?

zaterdag 11 maart 2000 @ 19:52:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252192
De uitzending van vandaag begon in elk geval onheilspellend: "leer seki van een heel ander kant kennen" (oid)

Dat wil ik helemaal niet! Ik wil dagelijks kunnen genieten van de good old Seki, verbaal terrorist.

pi_252193
Wat een zielige topic zeg...
hebben jullie wel door hoe je jezelf hier "in de picture zet" ?
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2000 @ 20:28:00 #9
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_252194
Gezien Sekies reacties tot nu toe Moor is dat een heel magere en zielige reactie van jouw kant.

Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie

The future is after you
pi_252195
Moor schreef:
Wat een zielige topic zeg...
hebben jullie wel door hoe je jezelf hier "in de picture zet" ?
--------------------------

Ik lees hier nog niet zo lang mee, maar ik heb het idee dat jij wel snel dingen afkeurt, is het misschien leuk voor jou EN anderen als jij die dingen die je zielig vindt gewoon overslaat???

Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 20:37:00 #11
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_252196
LET OP ik ken degene die dit heeft gezegd niet maar kwam het ergens tegen in een ander forum... vond wel vreemd dat er een naam van een hotel wordt genoemd.... doe ermee wat je wilt

LAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!

The truth is out there.....
pi_252197
quote:
op 03-11-2000 om 08:28 PM schreef otaku-san het volgende:
Gezien Sekies reacties tot nu toe Moor is dat een heel magere en zielige reactie van jouw kant.

Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie

Beste Otaku-san, ik weet niet hoe lang je hier al op het BusForum meeleest, maar ik dacht dat ik genoeg reacties en toelichting over Seki geschreven had, net als over andere bus-passagiers.

Vooral van jou heb ik de aanspreek-toon altijd gewaardeerd op het BB-Forum, en kan dus weinig met je bovenstaande reactie die uitmunt in oppervlakkigheid en kort-door-de-bocht oordelen.

Wanneer je je baseert op hetgeen ik hier de afgelopen weken heb geschreven, kan ik ook een normale discussie met je voeren,
niet op grond van het bovenstaande.

Jammer, maar helaas.

zaterdag 11 maart 2000 @ 20:48:00 #13
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252198
He Dale....

Ik zal het je nog sterker vertellen...

Vorige week, tijdens een seance vertelde een van de gecontacteerde geesten, dat zij ongeveer 1.5 dag na haar overlijden (overdosis lulverhalen) van achteren gedouwd was door Seki.

Seki is dus ofwel praktizerend necrofiel, ofwel gerontofiel (waarbij Seki zelf wel uitmaakt waar 'heel oud' eindigt en 'dood' begint)..

pi_252199
Moor

Ik krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.
Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in.
Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.

Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.

Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden

Van alles is weer waardeloos

pi_252200
quote:
op 03-11-2000 om 09:45 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Moor

Ik krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.

Beste JJ,
dank voor je reaktie. Het gaat mij niet zozeer om gelijk/ongelijk. Natuurlijk heb jij gelijk, wat betreft dat "in je kennissenkring willen hebben": het zou ook niet voorkomen, omdat iemand als Seki niet in mijn 'kringen' verschijnt. (Hoe uiteenlopend die op zichzelf ook zijn). Wat ik probeer bij het posten, is juist om me te verplaatsen in de schoenen van een mede-buspassagier van Seki. Dat is niet 'het normale leven'. En dan verbaast me steeds, dat zo weinigen van hen echt met de andere kanten van Seki contact proberen te maken. Net zo min als hier op het Forum. Zelfs over een telefoontje met z'n zoon wordt dan nog dóórgeroddeld. Mijn mening bijstellen over buspassagiers doe ik bijna dagelijks: bv. Iwan (bijna de "Maurice" van de Bus) blijft zó op de achtergrond, dat ik terughoudend blijf in enig oordeel. Op z'n hoogst meen ik hem 'verlegen' te vinden.
OK, als ik dus in de Bus zou zitten, zou ik wsch. het eerste uur al een aanvaring met Seki hebben ('vuur' tegen 'vuur'), daarna een stevig gesprek en daarna goede verstandhouding. Dit mag arrogant klinken, toch is het mijn overtuiging.

quote:

Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in. Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.
Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.
Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden

Met je eens: ik houd ook rekening met het 'anders gaan denken over' : Willeke, Esmeralda, Tessa, Jop, Aziz, Antonette, Iwan, Büllent, ondanks dat zij op 't eerste gezicht meteen aanleiding geven tot een uitgesproken mening.

Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?

zaterdag 11 maart 2000 @ 23:29:00 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_252201
quote:
op 03-11-2000 om 08:37 PM schreef dalecooper het volgende:
LET OP ik ken degene die dit heeft gezegd niet maar kwam het ergens tegen in een ander forum... vond wel vreemd dat er een naam van een hotel wordt genoemd.... doe ermee wat je wilt

LAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!

Ja... en Karin heeft Maurice Gepijpt !!!!!!!!!!!!

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_252202
quote:
op 03-11-2000 om 10:46 PM schreef Moor het volgende:

Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?

--------
Ik kan/zal mijn mening over Seki nooit veranderen, puur omdat ik weet hoe hij "echt" is. Over de mening van andere mensen in dit forum kan ik niet oordelen, maar ik neem aan dat zij misschien net iets meer ervaring met mensen a la Seki hebben dan jij. (is maar een gok van me)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het "knap" van 'm vindt dat hij zich (voor zijn doen) nog zo rustig heeft gehouden. Wat dat aangaat heb ik me vergist. Ik had (hem kennende) allang verwacht dat hij "door het lint" zou gaan.
Het zou werkelijk "te gek" zijn als hij, qua karakter, door dit programma een ander mens is geworden. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor z'n omgeving!
Ik hou je, wat dat aangaat, op de hoogte als hij hier weer terug is.
Van alles is weer waardeloos

pi_252203
quote:
op 03-12-2000 om 12:57 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
<snip>
Het zou werkelijk "te gek" zijn als hij, qua karakter, door dit programma een ander mens is geworden. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor z'n omgeving!
Ik hou je, wat dat aangaat, op de hoogte als hij hier weer terug is.

Van alle buspassagiers zie ik hem inderdaad nog het meest neigen tot verandering - i.i.g. gebruik maken van zijn ervaringen met hoe mensen op hem reageren.
Bedankt voor je antwoord, JJ, de tijd zal het inderdaad leren.

zondag 12 maart 2000 @ 17:53:00 #19
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252204
Als ons aller vriend Seki probeert door milder over te komen beter te scoren is zijn plannetje mislukt...De popi meter op de SBS site staat nog maar op 17. En wat nog erger is: Iwannabe staat op de 2e plek. Met 15 %! ZO wordt het natuurlijk helemaal niks meer met de kijkcijfertjes.

Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!

† In Memoriam † zondag 12 maart 2000 @ 18:18:00 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_252205
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:

hé zitten die ook in de bus dan??

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_252206
quote:
Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!

Ik kan niet wachten tot hij daar weer mee begint.
Hoop dat hij Tessa en Willeke als slachtoffer kiest!
En dat die daarop maar heel hard zullen huilen
Freestyle
pi_252207
Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen tegenwoordig zo anti-Seki is... Hij vult het hele programma, is de enige waar je een beetje wat van kunt verwachten, houdt de gemoederen van menigeen bezig (die kerel is het onderwerp van het merendeel van de topics hier), hij zorgt persoonlijk voor de meest leuke wendingen van het programma (iedere dag ruzies en hooligans die niet de bus maar hem de stad uit willen hebben) zegt wat 'ie denkt, en IS VOOR NIEMAND BANG, VOOR NIEMAND
gratis en voor niet
  donderdag 16 maart 2000 @ 18:18:00 #23
2652 PaRaLyZe
The Gangstah
pi_252208
hey euh . niet lullig bedoeld of zo maar even richting moor en JJ.

ooit bij nagedacht dat als er mischien zoveel negative gedachten zijn dat dan juist dat mischien zo naar voren komt en dat mischien zelfs die mening afwijkt van een ander ?

Life has his hard and soft parts...... Just like a girl
pi_252209
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:

HAHAHAHA Cool....

Grtz,

Meerhoerman.

donderdag 16 maart 2000 @ 21:07:00 #25
2705 cynix
is verdwaald
pi_252210
quote:
op 03-12-2000 om 06:18 PM schreef just me het volgende:
hé zitten die ook in de bus dan??

Ook buiten de Bus wordt er heel wat afgepijpt!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')