Wat laat hij zich toch weer ontzettend kennen.
Wat een hypocriet zeg
Als Iwan zich meer met de groep inlaat is dat een reden om hem wegens onecht gedrag weg te stemmen en als Seki nattigheid voelt is dat een andere kant van zichzelf laten zien. En het leukste is hij gaat dit uitgebreid bespreken voor de camera. Wat is ie toch ontiegelijk dom. Wel een duidelijk signaal van SBS dat ze dit allemaal uitzenden.
Gelukkig zijn de kijkcijfers heilig en Sekies getier en gescheld vermindert ech niee dus hij komt straks wel in de gevaren zone
Eerst Seki en dan Willeke
Om niks moemt ie dat. De hele bus in rep en roer. Heeft menig passagier zitten te kwetsen en een hele hoge mate van geduld en inlevingsvermogen van hun opgeëist.
Niks noemt ie dat. Die gast moet zich doodschamen.
En de vader van Büllent..... zou die niet met kusje op linkerwang een enorme vuistslag bedoeld hebben.
Dat wil ik helemaal niet! Ik wil dagelijks kunnen genieten van de good old Seki, verbaal terrorist.
Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie
Ik lees hier nog niet zo lang mee, maar ik heb het idee dat jij wel snel dingen afkeurt, is het misschien leuk voor jou EN anderen als jij die dingen die je zielig vindt gewoon overslaat???
LAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!
quote:
op 03-11-2000 om 08:28 PM schreef otaku-san het volgende:
Gezien Sekies reacties tot nu toe Moor is dat een heel magere en zielige reactie van jouw kant.Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie
Beste Otaku-san, ik weet niet hoe lang je hier al op het BusForum meeleest, maar ik dacht dat ik genoeg reacties en toelichting over Seki geschreven had, net als over andere bus-passagiers.
Vooral van jou heb ik de aanspreek-toon altijd gewaardeerd op het BB-Forum, en kan dus weinig met je bovenstaande reactie die uitmunt in oppervlakkigheid en kort-door-de-bocht oordelen.
Wanneer je je baseert op hetgeen ik hier de afgelopen weken heb geschreven, kan ik ook een normale discussie met je voeren,
niet op grond van het bovenstaande.
Jammer, maar helaas.
Ik zal het je nog sterker vertellen...
Vorige week, tijdens een seance vertelde een van de gecontacteerde geesten, dat zij ongeveer 1.5 dag na haar overlijden (overdosis lulverhalen) van achteren gedouwd was door Seki.
Seki is dus ofwel praktizerend necrofiel, ofwel gerontofiel (waarbij Seki zelf wel uitmaakt waar 'heel oud' eindigt en 'dood' begint)..
Ik krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.
Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in.
Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.
Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.
Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden
quote:
op 03-11-2000 om 09:45 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
MoorIk krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.
Beste JJ,
dank voor je reaktie. Het gaat mij niet zozeer om gelijk/ongelijk. Natuurlijk heb jij gelijk, wat betreft dat "in je kennissenkring willen hebben": het zou ook niet voorkomen, omdat iemand als Seki niet in mijn 'kringen' verschijnt. (Hoe uiteenlopend die op zichzelf ook zijn). Wat ik probeer bij het posten, is juist om me te verplaatsen in de schoenen van een mede-buspassagier van Seki. Dat is niet 'het normale leven'. En dan verbaast me steeds, dat zo weinigen van hen echt met de andere kanten van Seki contact proberen te maken. Net zo min als hier op het Forum. Zelfs over een telefoontje met z'n zoon wordt dan nog dóórgeroddeld. Mijn mening bijstellen over buspassagiers doe ik bijna dagelijks: bv. Iwan (bijna de "Maurice" van de Bus) blijft zó op de achtergrond, dat ik terughoudend blijf in enig oordeel. Op z'n hoogst meen ik hem 'verlegen' te vinden.
OK, als ik dus in de Bus zou zitten, zou ik wsch. het eerste uur al een aanvaring met Seki hebben ('vuur' tegen 'vuur'), daarna een stevig gesprek en daarna goede verstandhouding. Dit mag arrogant klinken, toch is het mijn overtuiging.
quote:
Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in. Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.
Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.
Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden
Met je eens: ik houd ook rekening met het 'anders gaan denken over' : Willeke, Esmeralda, Tessa, Jop, Aziz, Antonette, Iwan, Büllent, ondanks dat zij op 't eerste gezicht meteen aanleiding geven tot een uitgesproken mening.
Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?
quote:
op 03-11-2000 om 08:37 PM schreef dalecooper het volgende:
LET OP ik ken degene die dit heeft gezegd niet maar kwam het ergens tegen in een ander forum... vond wel vreemd dat er een naam van een hotel wordt genoemd.... doe ermee wat je wiltLAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!
Ja... en Karin heeft Maurice Gepijpt !!!!!!!!!!!!
quote:
op 03-11-2000 om 10:46 PM schreef Moor het volgende:
Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?
quote:
op 03-12-2000 om 12:57 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
<snip>
Het zou werkelijk "te gek" zijn als hij, qua karakter, door dit programma een ander mens is geworden. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor z'n omgeving!
Ik hou je, wat dat aangaat, op de hoogte als hij hier weer terug is.
Van alle buspassagiers zie ik hem inderdaad nog het meest neigen tot verandering - i.i.g. gebruik maken van zijn ervaringen met hoe mensen op hem reageren.
Bedankt voor je antwoord, JJ, de tijd zal het inderdaad leren.
Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:
hé zitten die ook in de bus dan??
quote:
Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!
ooit bij nagedacht dat als er mischien zoveel negative gedachten zijn dat dan juist dat mischien zo naar voren komt en dat mischien zelfs die mening afwijkt van een ander ?
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:
HAHAHAHA Cool....
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-12-2000 om 06:18 PM schreef just me het volgende:
hé zitten die ook in de bus dan??
Ook buiten de Bus wordt er heel wat afgepijpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |