Al eens gedaan. Betaal bijna 150 euro teveel.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:06 schreef rudedeltadude het volgende:
toets hem zelf:
http://www.postbus51.nl/n(...)oning-of-kamer-.html
iets met huurdersrechten, hij kan je niet zomaar uit je kamer schoppen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Betaal bijna 150 euro teveel.Maar als ik hem daarmee confronteer sta ik morgen nog op straat.
en daarvoor bestaan dingen als de rechtwinkel, huuradviescommissie etcquote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Betaal bijna 150 euro teveel.Maar als ik hem daarmee confronteer sta ik morgen nog op straat.
maare, vraag hem om die andere kamer?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:18 schreef Matthijs- het volgende:
Klopt, maar het is een redelijk agressieve man. We hoorden ook van onze buurvrouw dat dit huis het afgelopen jaar (voor onze komst) enkel werd gebruikt voor dealen etc. dus ons beeld van hem is uberhaupt al niet te positief.
Al heb ik duizend rechten, dan maakt dat het natuurlijk nog niet minder vervelend dat mijn spullen ineens buiten de deur staan als ik thuis kom (en waartegen rechten me niet kunnen beschermen). Iets waar hij me prima toe in staat lijkt. Liever zoek ik iets anders (doen we al) en komen dan alsnog met de huurcommissie (die schijnt met terugrekende kracht te werken).
Ik weet niet of dat ook geldt als je inmiddels verhuisd bent... Ze moeten nl ook in die kamer kijken etc. Hoe doe je dat als je er niet meer woont?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:18 schreef Matthijs- het volgende:
Klopt, maar het is een redelijk agressieve man. We hoorden ook van onze buurvrouw dat dit huis het afgelopen jaar (voor onze komst) enkel werd gebruikt voor dealen etc. dus ons beeld van hem is uberhaupt al niet te positief.
Al heb ik duizend rechten, dan maakt dat het natuurlijk nog niet minder vervelend dat mijn spullen ineens buiten de deur staan als ik thuis kom (en waartegen rechten me niet kunnen beschermen). Iets waar hij me prima toe in staat lijkt. Liever zoek ik iets anders (doen we al) en komen dan alsnog met de huurcommissie (die schijnt met terugrekende kracht te werken).
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maare, vraag hem om die andere kamer?
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|