Ik geloof niet dat Joris maar iets hoeft te doen om er een freakshow van te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef koemleit het volgende:
echt een goed programma dit.. joris is ook echt geinteresseerd en maakt er geen freakshow van.
Oké, anders dan: Hoe komt Klaas aan zijn geld dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grote boerderij erbij, als Klaas
gewoon met geld hebben ze sinds kort ook op het platteland hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil ook best op een groot stuk land wonen op het platteland, maar ik zou niet weten hoe ik het moet betalen
Doet er toch niet toe? Wie weet heeft hij een erfenis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil ook best op een groot stuk land wonen op het platteland, maar ik zou niet weten hoe ik het moet betalen
Vooral in Spakenburg, daar gaat niets giraal en worden huizen nog contant afbetaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
gewoon met geld hebben ze sinds kort ook op het platteland hoor.
Zoek het in het buitenland zou ik zeggen.... Genoeg open spaces.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Mod.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
Deze man zou op FOK! kunnen zitten...zou een perfecte user zijn.
Zie je een gelijkenis in jezelf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
Er staat genoeg te koop hoor. Ja vast niet in het Groene Hart ofzo, maar daarbuiten wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij heeft wel brains?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |