quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Rik heeft het gewoon met Jan opgezet om Charlie te krijgen
Drommels, je mist toch nog wel wat als je even bent gestopt met kijken. Scala is nu dus passé of niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef verleiding het volgende:
[..]
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.
Jup, dat zou worden gesloopt meende ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels, je mist toch nog wel wat als je even bent gestopt met kijken. Scala is nu dus passé of niet?
Daar snij je een onderwerp aan. Het is natuurlijk niet zozeer waar de jeugd tegenwoordig van houdt, maar goedkope troep die de industrie verkoopt voor goed en definitie cool om gemakkelijk flink geld te verdienen. Dat men hier niet van gecharmeerd is blijkt wel uit de muziek verkopen. In Amerika, waar het vandaan komt bestaan hele hitlijsten uit dit soort onzin waardoor de verkopen zowat op nihil staan. Dus dat zal toch weer anders moeten, waardoor dit soort onhandige situaties vanzelf zullen verdwijnen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanHet wordt nog net niet gerapt, dat is ook zoooo hip!
![]()
Opgekocht door Ludo. Het wordt verbouwd of gesloopt! Luxe appartementen. Dit alles om Bing te straffen omdat zijn prinses ernstig gewond raakte. Wat ook weer achterhaald is want alles was de schuld van Lorenaquote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jup, dat zou worden gesloopt meende ik.
ze is toch wel erg goed opgeknapt trouwens voor iemand die voor de rest van haar leven halfzijdig verlamd zou blijven. linker hand is nog niet helemaal 100 %, maar dat komt ook nog welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Opgekocht door Ludo. Het wordt verbouwd of gesloopt! Luxe appartementen. Dit alles om Bing te straffen omdat zijn prinses ernstig gewond raakte. Wat ook weer achterhaald is want alles was de schuld van Lorena
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
Jan heeft een moedervlek op zijn linkerbal![]()
.
Ze loop als een kievit, kan heen en weer geschud worden in attracties, maar Martijn verdient de doodstraf omdat ze nooit meer frutseltjes kan maken aan een tas of een tas kan ontwerpen met haar "lamme" hand.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef apenkutkop het volgende:
ze is toch wel erg goed opgeknapt trouwens voor iemand die voor de rest van haar leven halfzijdig verlamd zou blijven. linker hand is nog niet helemaal 100 %, maar dat komt ook nog wel
Jan heeft teelbalkanker, en nu denkt Charlie dat ze het ook krijgt...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
.
Ik dacht dat ik stikte mijn koffie gisteravond toen ik dat hoorde.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef verleiding het volgende:
.
Kan ze niet gewoon uitglijden tijdens het knippen en een schaar in haar nek krijgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Jan heeft teelbalkanker, en nu denkt Charlie dat ze het ook krijgt...![]()
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectiefquote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Dex aantrekkelijk kunnen vinden, ik vind hem zo'n 'nerd-hoofd' hebben. En dat lichaam is ook niet fantástisch. Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
Inderdaad, vrouwelijke users beweerden ook altijd dat ze Dennis lekker vonden, terwijl ik altijd walgde van het personage en hem bovendien lichtelijk verwijfd vond, vooral zijn stem.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectief
Ik vind Jan niet bepaald begeerlijk....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
wies skylar?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwelijke users beweerden ook altijd dat ze Dennis lekker vonden, terwijl ik altijd walgde van het personage en hem bovendien lichtelijk verwijfd vond, vooral zijn stem.
Daarentegen vonden wij mannelijke users Skylar bijzonder lekker, terwijl het merendeel van de vrouwen maar niet inzagen wat we er nu zo bijzonder aan vonden.
ik ben het helemaal met je eens, ik vind dex juist vreselijk onaantrekkelijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Dex aantrekkelijk kunnen vinden, ik vind hem zo'n 'nerd-hoofd' hebben. En dat lichaam is ook niet fantástisch. Ik zou bijna willen beweren dat het begeren van Jan Kooijman objectief gezien voor de hand liggender is
Daarum zeg ik ook dat ik het bíjna zou beweren. Ik doe het nét niet. Maar bíjna denk ik er zo over..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aantrekkelijkheid is dus voor ieder verschillend en is dus subjectief
Zo voldoe je aan de Erland Galjaard norm: lekker duidelijk voor de laagopgeleiden, herhalen herhalen, altijd eerst de boot afhouden.. verder veel internetdaten, en homo bashing.. en verder staat er niets meer op het lijstjequote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef suus21 het volgende:
oh ja ik vergat ronja met haar do and don'ts....toppunt van laagbegaafdheid van de scriptschrijvers
die ken ik heulemaal nietquote:Op donderdag 26 november 2009 13:31 schreef bobjuh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/skylar.xml
Series zoals het huis Annubis en Zoop vind ik al gewoon spannender en volwassener dan dit (en ik heb van beiden op een blauwe maandag slechts een aflevering gezien)quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef verleiding het volgende:
Ja, dat gedoe met Ronja was ook tenenkrommend. Eigenlijk nog irritanter dan Barbara. De DOOO'S en De DOOOON'TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |