Nee dat las ik!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hier op FOK deelt volgens mij echt niemand die mening, hahaha
Ik ben 35 maar ik vind die Joke eng. Nou ja haar personage dan he. Joke zelf is wel okequote:Op woensdag 25 november 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat las ik!
Meningen verschillen. Ik vond het vroeger ook veel leuker, met Frits van Houten en Martine Kafkamp enzo.
Ik verschil in één ding wel van jullie, want ik vind Joke dan weer wél leuk. En ook best aardig spelen in GTST.
Maar dat is omdat ik Joke sowieso een leuke vrouw vindt. De rol die ze speelt is wel een beetje een eng wijf, maar omdat ik haar zelf leuk vind, vind ik het toch leuk om naar te kijken. Maar da's misschien ook omdat ik ietsje ouder ( ietsje maar?) dan jullie ben - 36 - en minder met de jonkies heb in GTST.
Zag het zojuist op GTST Courant inderdaad. Het zijn andere zaken die momenteel scoren. Met name meer bloot, homowereld en de terugkijk mogelijkheid op RTL Gemist. Inhoudelijk schiet het tekort, en dat zal toch echt moeten veranderen wil het programma toekomst hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:24 schreef Perico het volgende:
De twitter van de GTST redactie was euforisch omdat ze 1.450.000 kijkers hadden en dus 100% geloven dat ze een geweldige "nieuwe" weg zijn ingeslagen...
nee echt??quote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef Apotheose het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk: Rik en Charlie.Well, we didn't see that one coming!!
begin eens met die leader dan, en niet allen dat, gewoon totaal terug naar de oude stijl!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Zag het zojuist op GTST Courant inderdaad. Het zijn andere zaken die momenteel scoren. Met name meer bloot, homowereld en de terugkijk mogelijkheid op RTL Gemist. Inhoudelijk schiet het tekort, en dat zal toch echt moeten veranderen wil het programma toekomst hebben.
Zoals reeds eerder aangegeven bezitten ze momenteel nog een hoop gewoontekijkers en mensen die wachten op verbetering. Deze mensen zullen afhaken binnen nu en een jaar tijd. Sowieso scoren ze nu een miljoen minder kijkers ten opzichte van de goed uitgewerkte spanning uit het verleden. Dat feit kan niet ontkent worden, de nummers liegen er niet om.
Er zijn uiteraard kijkers voor relationele sfeer, maar zij zijn niet de enige doelgroep. Nog een laatste maal stel ik: de essentie van een balans ontbreekt.
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
begin eens met die leader dan, en niet allen dat, gewoon totaal terug naar de oude stijl!
ik val ook onder de jeugd, en ik vond die nieuwe leader in het begin wel leuk, maar nu ben ik hem echt zat. die oude heeft toch iets huiselijks, lekker op de bank bij de openhaard met een kop warme chocomel weet jequote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanHet wordt nog net niet gerapt, dat is ook zoooo hip!
![]()
hopelijk steekt ze danny aan en valt hij om, zijn we daar ook vanaf!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:46 schreef warezguy05 het volgende:
ahh...het eerste hoestbuitje dient zich al aan bij Sjors.![]()
ondanks dat er door Martijn in 1e instantie niks gevonden is zal Onze Lieve Heer haar nog wel even straffen voor de zonde die zij heeft gepleegd, middels een fijn SOA'tje
Nee idd. To-taal onverwachtquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 20:31 schreef Apotheose het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk: Rik en Charlie.Well, we didn't see that one coming!!
Mee eens..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst nog aan ja, zo mooi de gezongen leader. Ook die van Onderweg Naar Morgen van Ruth Jacott, maar nee het moet allemaal flitsend en met allemaal rare geluidjes zijn, daar houdt de jeugd namelijk vanHet wordt nog net niet gerapt, dat is ook zoooo hip!
![]()
Het was veel spannender met het gedraal voordat ze een relatie kregen..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Apotheose het volgende:
kan dat geklef trouwens tussen danny en sjors ook wat minder... Steeds dat gelebber op elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ronja is zwaar irritant het zal wel in de familie zittenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ronja..Doet me pijn om te kijken dit..
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het was veel spannender met het gedraal voordat ze een relatie kregen..
Vind het nu gewoon een saai gedoeNee dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjors die hem de hele tijd afkatte en hij al kwijlend slechte gedichten liep te maken
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef Sk00p het volgende:
whahah! Goed opgemerkt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zag vandaag even een stukje, wie gaat er nou in dat nieuwe huis wonen?
o dus toch met z'n alle weer op elkaar gepakt. ik zie charlie anders toch geen aanstalten maken om te vertrekken bij rick, ze was dus niet op haar eigen housewarmingparty?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef verleiding het volgende:
[..]
Waar de housewarming was? Daar gaan Charlie, Bing, Sjors, Noud en Danny wonen.
Denk dat Charlie geen zin meer had omdat ze vlak daarvoor erachter kwam dat Jan, waarmee ze rondneukte, getrouwd was enzo. Was ze nogal overstuur van. Nouja, totdat ze met Rik begon te zoenenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o dus toch met z'n alle weer op elkaar gepakt. ik zie charlie anders toch geen aanstalten maken om te vertrekken bij rick, ze was dus niet op haar eigen housewarmingparty?
Rik heeft het gewoon met Jan opgezet om Charlie te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef verleiding het volgende:
[..]
Denk dat Charlie geen zin meer had omdat ze vlak daarvoor erachter kwam dat Jan, waarmee ze rondneukte, getrouwd was enzo. Was ze nogal overstuur van. Nouja, totdat ze met Rik begon te zoenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |