Huppelmutsquote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon nergens naar als een 12 jarige rokende negert dat zegt
Maar van jou werd ze niet warm of koudquote:
Je bent wel heel zeker van jezelf.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar van jou werd ze niet warm of koud
Kom maar kom maar kom maarquote:
Stoeprandquote:
nie zo miepen jijquote:
Ik kom er aanquote:
Jij begintquote:
Ach, ik had toch al geen kans en dat wist ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kom er aan![]()
stoepie, jammer joh
Ik was toch de eerste die zei dat je 12 wasquote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij begint
Met je mij een beetje een neger-en-alles-wat-erbij-hoort te noemen
Loop maar door naar de badkamer, ik ga in bad op je liggen wachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kom er aan![]()
stoepie, jammer joh
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toch de eerste die zei dat je 12 was
Be my guestquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus?
Als ik de eerste ben die je Stoephoer gaat noemen, mag ik daar ook mee doorgaan?
Dat klopt niet want jij bent de gene met stoep in je naamquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus?
Als ik de eerste ben die je Stoephoer gaat noemen, mag ik daar ook mee doorgaan?
The Powerquote:
Zegt de man met de roze avatar.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt niet want jij bent de gene met stoep in je naam
Dat heb jij helemaal goedquote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zegt de man met de roze avatar.
oe oe oe oequote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zegt de man met de roze avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |