nee want de zon is niet aan het rijden op de weg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk dan niet in het lichtKijk jij ook recht in de zon ofzo?
Hoe denk je dat astronauten dat doen dan? Gewoon niet recht in het licht kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee want de zon is niet aan het rijden op de weg.
ik kijk eigenlijk nooit naar de lucht tijdens het fietsen.
astronauten hoeven niet op de weg te letten, dat doet de computer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe denk je dat astronauten dat doen dan? Gewoon niet recht in het licht kijken
http://www.fietspunt.nl/Fietscomputer.htmlquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
astronauten hoeven niet op de weg te letten, dat doet de computer.
net zoals dat ik niet naar de weg hoef te kijken als ik in de trein (trein) zit.
nee, die hele sterke witte lichten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Beauregard het volgende:
Of ben je nu serieus aan het huilen over ELK paar koplampen? In dat geval: cry me a river, trut.
Bij mij in de auto staat die spiegel permanent op de niet-verblind-stand.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Is ook zo fijn als je in je auto zit en die achter je is zwaar beladen en heeft de lampen niet goed afgesteld dan zie je ook geen ruk in je spiegels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |