Wel een beetje afgezaagd he..? Maar hoe zie jij dit voor je? Normaal krijg je namelijk een uurloon, maar deze wil je zelf bepalen?quote:123 ICT Solutions is een jong en dynamisch bedrijf
Nee, wordt meestal niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef jochem8 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag bij het uitzendbureau werk erbij zoeken, maar heb een eigen bedrijf en wil dus niet in loondienst. Kun je überhaupt naar een uitzendbureau gaan en vragen of je hen kunt factureren voor werkzaamheden, of wordt dat niet gedaan?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Kom op, alle standaard bugs zitten nog in je webshop, ik kan alles gratis bestellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef jochem8 het volgende:
Oh, de sites in mijn sig zijn al tijden niet geupdate, 1x iets mee gedaan en daarna nooit meer, en dat is gelukkig ook niet hetgeen waar ik mijn geld mee verdien
Ik ben ook ZZPer en ik heb in het verleden ook werk via een uitzendburo gedaan. werkt prima. Ik stuurde de facturen naar het uitzendburo, deze werden wekelijks voldaan. Het klopt dat niet alle uitzendburo's dat doen. Nou zit ik wel in een sector waar een nijpend tekort aan mensen is. Misschien heeft dat ook meegespeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef jochem8 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag bij het uitzendbureau werk erbij zoeken, maar heb een eigen bedrijf en wil dus niet in loondienst. Kun je überhaupt naar een uitzendbureau gaan en vragen of je hen kunt factureren voor werkzaamheden, of wordt dat niet gedaan?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
[x] ongeschiktquote:http://www.computerapeldoorn.nl/
22-09-2009: Wij zijn volledig operationeel! Ons hele assortiment staat online, maar de site moet nog gestyled worden. Dit zal spoedig gebeuren.
Op die site wordt niks besteld, het is meer een uitstalling van mijn producten en een handige plek waar ik mijn prijzen kan updaten. Ik verkoop dus niet online.quote:Op zondag 29 november 2009 11:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kom op, alle standaard bugs zitten nog in je webshop, ik kan alles gratis bestellenAls die shop serieus draait moet je hem écht updaten....
Dat is tof. Ben benieuwd welk uitzendbureau dat was, en in welke sector ben je werkzaam?quote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben ook ZZPer en ik heb in het verleden ook werk via een uitzendburo gedaan. werkt prima. Ik stuurde de facturen naar het uitzendburo, deze werden wekelijks voldaan. Het klopt dat niet alle uitzendburo's dat doen. Nou zit ik wel in een sector waar een nijpend tekort aan mensen is. Misschien heeft dat ook meegespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |