abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74972284
Hallo,

Ik wil graag bij het uitzendbureau werk erbij zoeken, maar heb een eigen bedrijf en wil dus niet in loondienst. Kun je überhaupt naar een uitzendbureau gaan en vragen of je hen kunt factureren voor werkzaamheden, of wordt dat niet gedaan?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
pi_74972757
quote:
123 ICT Solutions is een jong en dynamisch bedrijf
Wel een beetje afgezaagd he..? Maar hoe zie jij dit voor je? Normaal krijg je namelijk een uurloon, maar deze wil je zelf bepalen?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  Redactie Frontpage dinsdag 24 november 2009 @ 21:36:44 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_74972874
Lol @ dynamisch bedrijf

Leg eens uit hoe dynamisch je bent?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:10:05 #4
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_74974509
Stop met je eigen bedrijf en ga in loondienst.

Je beide site's voorspellen dat je het anders niet gaat redden.
Been there, done that.
Zeker in deze tijd.

En zelfs bij het uitzend bureau wens ik jou veel suc6.
Dat zul je hard nodig hebben.

Probeer het nog eens na de crisis.
Dan kun je geld verdienen en sparen voor slechtere tijden.
En that, my friend, is what is killing you.

Alhoewel je graag wilt, moet je even verder in het ondernemersschap duiken.
Zou je geen nadeel geven.

Denk er even over na.
Niet lullig ofzo. Misschien de meest waardevolle tip die jij nu hard kunt gebruiken.
pi_74974630
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef jochem8 het volgende:
Hallo,

Ik wil graag bij het uitzendbureau werk erbij zoeken, maar heb een eigen bedrijf en wil dus niet in loondienst. Kun je überhaupt naar een uitzendbureau gaan en vragen of je hen kunt factureren voor werkzaamheden, of wordt dat niet gedaan?

Nee, wordt meestal niet gedaan.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:06:07 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74976819
Nee, vaak doen ze dat niet. Om de simpele reden dat er voor certificeringen strikte voorwaarden zijn aan hoeveel er ingeleend mag worden van niet gecertificeerde bedrijven.

Waarom wil je niet in loondienst eigenlijk? Wat is daar mis mee?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75095791
Gelukkig zit ik niet in de positie dat ik mijn bedrijf op hoef te geven i.v.m. financiele nood. Ik heb een hele leuke vacature gezien via het uitzendbureau waar ik in geinteresseerd ben, je komt er dus alleen via het uitzendbureau binnen, en niet anders.

Oh, de sites in mijn sig zijn al tijden niet geupdate, 1x iets mee gedaan en daarna nooit meer, en dat is gelukkig ook niet hetgeen waar ik mijn geld mee verdien
pi_75104590
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef jochem8 het volgende:
Oh, de sites in mijn sig zijn al tijden niet geupdate, 1x iets mee gedaan en daarna nooit meer, en dat is gelukkig ook niet hetgeen waar ik mijn geld mee verdien
Kom op, alle standaard bugs zitten nog in je webshop, ik kan alles gratis bestellen Als die shop serieus draait moet je hem écht updaten....
I had a signature once. It was awful.
  zondag 29 november 2009 @ 11:44:33 #9
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_75105251
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef jochem8 het volgende:
Hallo,

Ik ben ook ZZPer en ik heb in het verleden ook werk via een uitzendburo gedaan. werkt prima. Ik stuurde de facturen naar het uitzendburo, deze werden wekelijks voldaan. Het klopt dat niet alle uitzendburo's dat doen. Nou zit ik wel in een sector waar een nijpend tekort aan mensen is. Misschien heeft dat ook meegespeeld.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 29 november 2009 @ 12:12:32 #10
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75105793
quote:
http://www.computerapeldoorn.nl/
22-09-2009: Wij zijn volledig operationeel! Ons hele assortiment staat online, maar de site moet nog gestyled worden. Dit zal spoedig gebeuren.
[x] ongeschikt
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75106017
pi_75121645
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:07 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Kom op, alle standaard bugs zitten nog in je webshop, ik kan alles gratis bestellen Als die shop serieus draait moet je hem écht updaten....
Op die site wordt niks besteld, het is meer een uitstalling van mijn producten en een handige plek waar ik mijn prijzen kan updaten. Ik verkoop dus niet online.
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik ben ook ZZPer en ik heb in het verleden ook werk via een uitzendburo gedaan. werkt prima. Ik stuurde de facturen naar het uitzendburo, deze werden wekelijks voldaan. Het klopt dat niet alle uitzendburo's dat doen. Nou zit ik wel in een sector waar een nijpend tekort aan mensen is. Misschien heeft dat ook meegespeeld.
Dat is tof. Ben benieuwd welk uitzendbureau dat was, en in welke sector ben je werkzaam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')