abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74971359
Dit volgens viroloog Adrian Gibbs.

Zat nog wel even te twijfelen of dit in ''truth'' moest of niet maar het artikel lijkt mij verder serieus genoeg, dit omdat het de meest logische verklaring is voor een mix van een vogel, varkens en een mensengriep virus. En door het massaal opkopen van vaccins door regeringen uit angst, wat dus echt veel geld opleverd.
Rumsfeld had/heeft bv veel aandelen in Tamiflu:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_rumsfeld_connection
+ de hele media gekte eromheen, beetje zoals ons de oorlog tegen Irak werd verkocht etc etc...

hele artikel in het engels:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=ajw2AS.d1wK8
quote:
Nov. 24 (Bloomberg) -- Adrian Gibbs, the virologist who said in May that swine flu may have escaped from a laboratory, published his findings today, renewing discussion about the origins of the pandemic virus.

The new H1N1 strain, which was discovered in Mexico and the U.S. in April, may be the product of three strains from three continents that swapped genes in a lab or a vaccine-making plant, Gibbs, and fellow Australian scientists wrote in Virology Journal. The authors analyzed the genetic makeup of the virus and found its origin could be more simply explained by human involvement than a coincidence of nature.

Their study, published in a free, online journal reviewed by other scientists, follows debate among researchers six months ago, when Gibbs asked the World Health Organization to consider the hypothesis. After reviewing Gibbs’ initial three-page paper, WHO and other organizations concluded the pandemic strain was a naturally occurring virus and not laboratory-derived.

“It is important that the source of the new virus be found if we wish to avoid future pandemics rather than just trying to minimize the consequences after they have emerged,” Gibbs and colleagues John Armstrong and Jean Downie said in today’s eight- page study.

Gibbs and Armstrong are on the emeritus faculty at the Australian National University in Canberra and Downie is affiliated with the Centre for Infectious Diseases and Microbiology Laboratory Services at Sydney’s Westmead Hospital, according to the study.

While the exact source of the new H1N1 strain is a mystery, their research has “raised many new questions,” they said. The authors compared the genetic blueprints of flu strains stored in the free database Genbank and found the pandemic virus’s nearest ancestors circulate in pigs.

‘Simplest Explanation’

While migratory birds may have acted as conduit for their convergence, human involvement in bringing them together is “by far the simplest explanation,” Gibbs said in a telephone interview today.

Gibbs wrote or coauthored more than 250 scientific publications on viruses, mostly pertaining to the plant world, during his 39-year career at the Australian National University, according to biographical information on the university’s Web site.

“Knowing Adrian Gibbs, he will have thought through it pretty logically and come to that conclusion,” Lance Jennings, a clinical virologist with Canterbury Health Laboratories in Christchurch, New Zealand, said in a telephone interview. “It’s up to someone else to try and prove it or disprove it.”
Maar ja, probleem blijft zoals vaak; bewijs het maar??
Net als Irak, we weten dat het leugens waren, maar daar blijft het bij, de verantwoordelijken ondanks de leugens etc worden nooit gepakt.

Je kan de kredietkrisis er zelfs ook bij gooien, banken verzonnen nepproducten, dit door 'slecht toezicht door de amerikaanse overheid'. Andere banken kochten deze producten, die dus feitelijk geen waarde hadden.
Leugens dus weer, maar ja, we buy it all.

[ Bericht 0% gewijzigd door Intuit op 24-11-2009 21:16:57 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:09:56 #2
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_74971708
Gezien de samenstelling van Influenza lijkt het me idd sterk dat het zomaar ontstaan is.
Ik denk wel dat het laboratorium werk is!
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_74971827
Net als aids!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:17:41 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74972001
Hij vind het de simpelste verklaring. Prima, dat is zijn meing. Waarom zou het dan de simpelste verklaring zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74972475
Waarom zou de simpelste verklaring de waarheid zijn?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74972964
Misschien is het woordje gemaakt in de TT niet helemaal op zijn plaats, aangezien je dan al snel denkt dat het opzettelijk is gedaan. De viroloog uit de OP legt in zijn onderzoek uit dat het mogelijk is dat er ergens in een laboratorium een fout is gemaakt, bijvoorbeeld tijdens het maken van multivalente vaccins (dit is echt voer voor de critici! ).

Tja in theorie zou het goed kunnen, maar je moet wel eerst zeer overtuigend bewijs hebben en goed weten waar de fout dan ergens zit, voor je er iets aan kunt doen.
-
pi_74973365
Het maken in een laboratorium van een virus en eventuele fouten die daar mbt veiligheid gemaakt kunnen zijn, is wel iets anders dan opzettelijk een virus maken, aandelen kopen en de boel dan verspreiden. Het eerste lijkt me in ieder geval waarschijnlijker dan het tweede. Beetje bmw om dat te denken. Wanneer je een x miljoen op je bank hebt staan heb je natuurlijk ook heel wat aandelen hier en daar .
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74974089
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
Beetje tuinhek herhalen?

Blijft heel moeilijk te bewijzen, daar ben ik het wel mee eens.

Feit blijft dat we echt door de media en alles gek worden gemaakt, massaal inentingen, terwijil er niet echt veel aan dood zijn gegaan.

Geen geheim; alles draait om geld, dus met geldbelangen, zou een goede start zijn om een onderzoek in die richting in te stellen, maar vaak zijn die geld belangen vrij machtig, zeg maar beetje ontastbaar. Dus dat ze daar beginnen te gaan zoeken voor bewijzen laat staan bestraffen ook al is er voldoende bewijs, de kans vrij klein is.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef dramatiek het volgende:
Het maken in een laboratorium van een virus en eventuele fouten die daar mbt veiligheid gemaakt kunnen zijn, is wel iets anders dan opzettelijk een virus maken, aandelen kopen en de boel dan verspreiden. Het eerste lijkt me in ieder geval waarschijnlijker dan het tweede. Beetje bmw om dat te denken. Wanneer je een x miljoen op je bank hebt staan heb je natuurlijk ook heel wat aandelen hier en daar .
Ja ok maar wanneer zijn maatje Dick Cheney bv ook veel geld verdiende door de oorlog tegen Irak: http://nl.wikipedia.org/wiki/Halliburton
&
http://www.krux.nl/forums/showthread.php?t=27608

Maar of dat bewijs voor iets is? nee maar wel onzuiver water...
Dus zeg maar; dat een varkensvirus gaat muturen met een mensengriepvirus is al vrij klein, nu dus in drievoud (dus ook met een vogelgriepvirus).

[ Bericht 2% gewijzigd door Intuit op 24-11-2009 22:38:58 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:03:33 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74974164
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is idd ook een goede om af te vragen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74974445
Het zou mij niet verbazen als het gemaakt zou zijn.
pi_74975304
Ik kan het verkeerd hebben.....
Maar al jaren geleden, was er al sprake van een virus met een varken-vogel-mens combinatie.
Juist door die combinatie kon een nieuw virus ontstaan.
En nu is het helemaal nieuw dat die combinatie er is?

Juist door de combinatie met een varkensvirus kon het vogelvirus op mensen overgedragen worden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:30:29 #12
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_74975424
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef Bastian het volgende:
Gezien de samenstelling van Influenza lijkt het me idd sterk dat het zomaar ontstaan is.
Ik denk wel dat het laboratorium werk is!
Is ook slim entrepeneurschap. Je creëert een probleem en biedt als monopolist de oplossing aan. Vaak zitten dit soort lieden hoog in de boom, so there is nothing you can do about it.
I am not impressed by your performance
pi_74975951
Volgens mij valt er meer geld te verdienen aan iets als dengue, nu in opmars in Mexico.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_74976129
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan het verkeerd hebben.....
Maar al jaren geleden, was er al sprake van een virus met een varken-vogel-mens combinatie.
Juist door die combinatie kon een nieuw virus ontstaan.
En nu is het helemaal nieuw dat die combinatie er is?

Juist door de combinatie met een varkensvirus kon het vogelvirus op mensen overgedragen worden.
Je had volgens mij eerst de varkenspest, toen de Vogelpest/griep, er was geen combinatie tussen de twee. Nu dus een drievoud combinatie, begonnen in Mexico, gelukkig nog niet echt erg dodelijk.. Mocht het gaan muteren zijn de inentingen die we krijgen, waardeloos.

Je zou zelfs kunnen denken dat juist door inentingen, net zoals het aids virus, het sterke gedeelte overleefd - immuun wordt voor een groot gedeelte, juist door onze voorzorgsmaatregelen, je een virus creëert wat veel sterker wordt uiteindelijk? Het sterkste blijft over zeg maar... en dus gevaarlijker uiteindelijk.
Dit laatste is een theorie/idee, vanwege het aids virus dat nu in het nieuws is, het nu sterker lijkt te worden, vanwege de medicijnen> het sterkste blijft over /wordt immuun voor aids bestrijdingen en gevaarlijker..

[ Bericht 1% gewijzigd door Intuit op 24-11-2009 23:18:42 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 02:01:25 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_74981649
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef krakkemieke het volgende:

Volgens mij valt er meer geld te verdienen aan iets als dengue, nu in opmars in Mexico.
Dan moeten ze volgens mij eerst muggen kweken die in de hele wereld kunnen overleven en ook nog een goed werkend vaccin fabriceren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74987084
Tja dat virus heeft ook echt onze hulp nodig gehad om te ontstaan

Ooit gehoord van recombinatie? Simpel gesteld: Twee verschillende influenza virussen infecteren dezelfde cel. En starten beide met de replicatie van nieuw virus. De manier waarop ze hun genetisch materiaal inpakken is voor allebei de virussen hetzelfde. Het gevolg is dus dat er uitwisselling van genetisch materiaal kan plaatsvinden. Met als gevolg een recombinant virus. Dit proces speelde al ver voordat onze voorouders er over nadachten dat op twee benen lopen misschien wel eens erg handig zou zijn. En je hebt er echt geen laboratorium met gemene NWO/Big Pharma wetenschappers voor nodig. Het enige wat je in dit geval nodig had zijn een varken besmet met influenza die zowel varkens als mensen ziek maakt en een vogel besmet met influenza die varkens en vogels ziek maakt en een beetje pech. Toevallig infecteren beide virussen dezelfde cel en vind er die recombinatie plaats die voor een virus zorgt dat van mens op mens overdraagbaar is. Jammer genoeg is er een mens in de buurt om het virus op te pikken en door te geven en de rest is bekend.

Al klinkt het verhaal van een kwaadaardig bedrijf wat per sé geld wil verdienen en daarom een virus maakt en verspreid zonder dat dit verhaal naar buiten komt natuurlijk veel spannender. Maar het is veel onwaarschijnlijker dan het eerste verhaal. Helemaal als je ervan uitgaat dat dit verhaal ook een motief nodig heeft. En dat is er niet. Met de jaarlijkse variatie die sowieso al bij het influenza virus bestaat is er toch ieder jaar een nieuw vaccin nodig. Dus dat geld verdienen deze bedrijven toch wel. Ook is er nog zoiets als dat het moeilijk geheim te houden is. En dan nog al die ethische bezwaren die de meeste, zo niet alle, wetenschappers die het zouden kunnen doen afschrikt. En dan is er ook nog de damage controll. Als zoiets ooit uit zou lekken dan betekend dit het einde van het bedrijf en waarschijnlijk ook het einde van de directie en medewerkers direct betrokken bij dit project. Het is te riskant.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 25 november 2009 @ 14:32:06 #17
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74988646
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Behalve dat er voor dengue niet echt een vaccin is en je gewoon moet uitziekken. Ook leven die muggen (zoals hierboven al gemeld) niet overal ter wereld.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_74992215
Leuke link, alleen wordt een artikel uit de Washington Post aangehaald welke zou bewijzen dat het CDC het virus nieuw leven in zou willen blazen, terwijl dat artikel alleen gaat over het genetisch in kaart brengen van dat virus, oa door het opgraven van een aantal doden uit die tijd?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74992563
Als je bewust mensen zo bang wilt hebben dat ze je vaccin kopen, moet je vooral een relatief onschuldig griepvirus creëren. Er gaan tenslotte niet meer mensen aan dood dan aan een willekeurig seizoensgriepje, en lang niet iedereen haalt een griepprik. Bouw dan een ebola variant ofzo, om mensen echt de stuipen op het lijf te jagen.

Of wacht nee, de mexicaanse griep is een excuus om mensen te kunnen vaccineren met een stofje waarmee je ze onder controle houd. Te beginnen bij peuters van 2 tot 5 jaar, altijd een lastige groep
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75019775
En de freemasons besturen de hele wereld waarschijnlijk ook!
pi_75092183
quote:
THREE Australian experts are making waves in the medical community with a report suggesting swine flu may have developed because of a lab error in making vaccines.
Artikel
pi_75092667
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Intuit het volgende:

[..]

Je had volgens mij eerst de varkenspest, toen de Vogelpest/griep, er was geen combinatie tussen de twee. Nu dus een drievoud combinatie, begonnen in Mexico, gelukkig nog niet echt erg dodelijk.. Mocht het gaan muteren zijn de inentingen die we krijgen, waardeloos.

Je zou zelfs kunnen denken dat juist door inentingen, net zoals het aids virus, het sterke gedeelte overleefd - immuun wordt voor een groot gedeelte, juist door onze voorzorgsmaatregelen, je een virus creëert wat veel sterker wordt uiteindelijk? Het sterkste blijft over zeg maar... en dus gevaarlijker uiteindelijk.
Dit laatste is een theorie/idee, vanwege het aids virus dat nu in het nieuws is, het nu sterker lijkt te worden, vanwege de medicijnen> het sterkste blijft over /wordt immuun voor aids bestrijdingen en gevaarlijker..
Volgens mij is er nog geen vaccinatie tegen aids. Ik snap je argument dus niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:08:09 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_75092791
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:51 schreef Cortina het volgende:

Artikel
Goh wat leuk, die Gibbs wordt ook al in het artikel in de OP genoemd.
pi_75092945
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Behalve dat er voor dengue niet echt een vaccin is en je gewoon moet uitziekken. Ook leven die muggen (zoals hierboven al gemeld) niet overal ter wereld.
Dengue was een voorbeeld. Als er genoeg patienten zijn is er genoeg geld te verdienen als er een vaccin gemaakt kan worden.

Door transporten over de hele wereld worden ook ziektes verspreid. Het West Nile virus kwam vroeger alleen in Afrika voor, maar nu ook in de Verenigde Staten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:16:22 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_75093106
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:11 schreef krakkemieke het volgende:

Dengue was een voorbeeld. Als er genoeg patienten zijn is er genoeg geld te verdienen als er een vaccin gemaakt kan worden.
Mwah, volgens mij zou er ook al iets beters voor malaria zijn als het ook in Europa en in de USA een probleem zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')