precies, hij legt het er gewoon allemaal net iets té dik bovenop..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:54 schreef covie het volgende:
Stom, ik keek gisteren een stukje maar ik irriteer me er aan hoe hij over de thee praat bijv.
Tuurlijk is de thee uit zo'n veld beter dan dat zakje wat wij gebruiken.
Maar hoe hij over het zakje thee praatte vond ik wel zo overdreven
Als die iets minder zinnen zou gebruiken zou dat een stuk beter zijn jaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij wil het té goed over brengen denk ik... hij probeert het, maar het is té.
Inderdaad.quote:
Dat lijkt mij te komen door, wat jij al schreef, zijn passie. Hij kan er zo enthousiast over praten. En dat maakt het, voor mij, een heerlijk programma om naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het probleem is alleen denk ik dat hij teveel dingen herhaalt en teveel dingen blijft opnoemen. Dan kan het ongeloofwaardig overkomen maar dat is het zeker niet.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij te komen door, wat jij al schreef, zijn passie. Hij kan er zo enthousiast over praten. En dat maakt het, voor mij, een heerlijk programma om naar te kijken.
Nog steeds hetzelfde. Hij is zo overdreven hyper-aanwezig en laat de mensen zelden uitpraten.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik was ook zo blij met eindelijk eens een goed programma over buitenlandse eetculturen. Maar ik vind hem als presentator tenenkrommend, en ik zit het iedere keer eigenlijk tegen heug en meug af te kijken.
Geweldig concept, maar totaal de verkeerde presentator.
Daar komt het vast uit voort, maar hij luistert net iets te vaak door zijn eigen gekrakeel gewoon NIET.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dat lijkt mij te komen door, wat jij al schreef, zijn passie. Hij kan er zo enthousiast over praten. En dat maakt het, voor mij, een heerlijk programma om naar te kijken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Parlay het volgende:
Hmmmm, ja, ja, jaaaaaa, heerlijk, hmmhmmm, ja echt, geweldig, hmmmmmmmm, ja.
Het is in dit geval maar beter dat je er wel beeld bij hebt. Gisteren wierp hij ook nog zijn hoofd naar achteren van genotIk vind de aanwezige mensen soms gewoon zielig, je zal er maar naast staan.
En ik blijf denken dat ik naar de vakantievideo van iemand zit te kijken. Passievol, ja zeker, maar niet interessant genoeg om als kijker geboeid te blijven kijken.
Misschien idd een andere presentator, het idee is wel leuk namelijk.
Dát is dus precies wat ik er op tegen heb, het feit je het idee hebt bij je culinaire buurman op de koffie te zitten en de vakantievideo mag bekijken... Soms kan dat werken, maar hier dus niet...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef Parlay het volgende:
Hmmmm, ja, ja, jaaaaaa, heerlijk, hmmhmmm, ja echt, geweldig, hmmmmmmmm, ja.
Het is in dit geval maar beter dat je er wel beeld bij hebt. Gisteren wierp hij ook nog zijn hoofd naar achteren van genotIk vind de aanwezige mensen soms gewoon zielig, je zal er maar naast staan.
En ik blijf denken dat ik naar de vakantievideo van iemand zit te kijken. Passievol, ja zeker, maar niet interessant genoeg om als kijker geboeid te blijven kijken.
Misschien idd een andere presentator, het idee is wel leuk namelijk.
Erg bekend gebied voor mij. Vooral Nykobing op Falster en die vreselijk stinkende suikerbietenfabriek.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef borisz het volgende:
Oost-Denemarken is aan de beurt vanavond.
En dit is een diepe frons!!! Hahaha wat is ie toch erg.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja kijkers, als ik mijn hoofd achterover gooi vind ik iets héél lekker. Oh ja en kijkers als ik frons vind ik iets héél erg lekker
Ik vind nog steeds dat ie slecht luistert omdat ie denkt dat ie alle stiltes en opmerkingen in moet vullen voor de camera, we moeten Pluijm aan een coach helpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |