FOK!forum / Klaagbaak / "Wij verbreken nu de verbinding"
Naamahdinsdag 24 november 2009 @ 16:05
Wtf? De Belastingdienst heeft weer wat nieuws hoor:

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Wij verbreken nu de verbinding."

Wat is er ineens mis met mensen gewoon even in de wacht laten hangen tot er iemand vrij is? Ik heb een vraag, ik wil daar antwoord op en ik wil daar bést even op wachten hoor. Nu moet ik dus de hele tijd de Belastingdienst gaan bellen en door dat keuzemenu heen in de hoop dat er net toevallig als ik bel iemand vrij is
switchboydinsdag 24 november 2009 @ 16:07
whehe, ze zijn het argument ik heb 3 uur in de wacht gezeten en ik wil hiervoor gecompenseerd worden zat.
amvrosiosdinsdag 24 november 2009 @ 16:40
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef switchboy het volgende:
whehe, ze zijn het argument ik heb 3 uur in de wacht gezeten en ik wil hiervoor gecompenseerd worden zat.
tis idd nooit goed,
anders lopen ze te zeiken van,JA IK MOEST WEL 5!!11!! MINUTEN WACHTEN!!
oh,big care... ik zit al fucking 8 uur achter mekaar op mn reet te wachten tot er een of andere mongool belt met een INTELLIGENTE vraag.......

ZEIKERDS!! GODMILJAAR!
3keernixdinsdag 24 november 2009 @ 16:42
De belastindienst...krijg nog 30 euro van ze
Barcaconiadinsdag 24 november 2009 @ 16:42
Ik zag de TT en wist meteen dat het over de belastingtelefoon ging
Wat een kutservice. Krijg je eerst 5 minuten menu's en doorkiesnummers om vervolgens te horen dat je opnieuw mag beginnen. Waarom kunnen die honden je niet gewoon in de wacht zetten.
Flurrydinsdag 24 november 2009 @ 16:48
Volgens mij mogen ze je geen kosten meer rekenen terwijl je in de wacht staat. Iemand moet wel die lijn betalen, dus zo lang je wacht, betalen zij zelf. Daarom verbreken ze liever de verbinding.
Walter81dinsdag 24 november 2009 @ 16:50
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:48 schreef Flurry het volgende:
Volgens mij mogen ze je geen kosten meer rekenen terwijl je in de wacht staat. Iemand moet wel die lijn betalen, dus zo lang je wacht, betalen zij zelf. Daarom verbreken ze liever de verbinding.
Waarom een bandje dat je in de wacht staat? Gewoon een ingesprekstoon is veel beter.. en gratis.....
FCZwolleZuiddinsdag 24 november 2009 @ 16:52
Ach het is een gratis nummer
troveydinsdag 24 november 2009 @ 23:11
Gratis nummer...de belastingdienst moet jouw in de wacht staan betalen....willen ze uiteraard niet dus....tuut tuut tuut tuut en belt u maar weer.
Koko_Bananadinsdag 24 november 2009 @ 23:15
Ik had eens moeten wachten op de verbinding, er was iemand beschikbaar. Hij vertelt me dat ze gingen terugbellen in 40 minuutjes. Nog nooit meer van hen iets gehoord.
Naamahwoensdag 25 november 2009 @ 12:48
Oh, nu mag ik ineens wel in de wacht.. Da's dan wel weer lief.
fs180woensdag 25 november 2009 @ 12:58
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef switchboy het volgende:
whehe, ze zijn het argument ik heb 3 uur in de wacht gezeten en ik wil hiervoor gecompenseerd worden zat.
skattebautwoensdag 25 november 2009 @ 13:04
Deze idioterie van de belastingdienst heb ik me ook maanden geleden al aan zitten ergeren...
Waar halen ze het lef in hun botte lompe kutorganisatie vandaan om zo met bellers om te gaan?

Ze durven je er zelfs klant te noemen etc.
Naar mijn idee is een klant een persoon die vrijwillig een product/dienst af neemt...
Vieze rooforganisatie is het die mensen diepst schoffeert.
De medewerkers aldaar zijn ook al van die onbeschofte zakken die veelal het antwoord niet weten en dan nep-boos worden en zelfs de hoorn der op pleuren.

Belastingdienst, asocialer kunnen we het niet maken, wel duurder!
Hetiszoverwoensdag 25 november 2009 @ 13:05
De Belastingdienst
Lekker alles onder tafel
skattebautwoensdag 25 november 2009 @ 13:06
Oh ja, een idee voor 2000-10, neem een 0900 nummer voor 75ctp/min, ben je ook verlost van die lastige telefoontjes!
Smerige MFer's
skattebautwoensdag 25 november 2009 @ 13:14
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
De Belastingdienst
Lekker alles onder tafel
Eerstdaags wordt cash afgeschaft en alleen plastic nog geaccepteerd.
Heeft de overheid volledige controle over alle transacties!
Niks zwart, kunnen we ruilhandel gaan bedrijven.
Gijsdezeikerdwoensdag 25 november 2009 @ 13:19
De belastingdienst is zo vuil en uitgekiend, dat ik er wel iets humoristisch in zie
SPOILER
Ohja, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Dickbridewoensdag 25 november 2009 @ 13:27
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef Naamah het volgende:
Oh, nu mag ik ineens wel in de wacht.. Da's dan wel weer lief.
Dus soms wel en soms niet? Dat is helemaal vaag .
Garisson72woensdag 25 november 2009 @ 13:44
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef Dickbride het volgende:
Dus soms wel en soms niet? Dat is helemaal vaag .
Die volslagen willekeur!
We zijn gewoon overgeleverd aan de grillen en nukken van zo'n belastingdienst!
Dickbridewoensdag 25 november 2009 @ 14:33
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Die volslagen willekeur!
We zijn gewoon overgeleverd aan de grillen en nukken van zo'n belastingdienst!
Klinkt als m'n ex-vrouw!

*** badum tish ***

Mutsaers__78woensdag 25 november 2009 @ 14:49
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef skattebaut het volgende:
Deze idioterie van de belastingdienst heb ik me ook maanden geleden al aan zitten ergeren...
Waar halen ze het lef in hun botte lompe kutorganisatie vandaan om zo met bellers om te gaan?
Die botte lef halen ze van zeikerds vandaan, welke steenhard liepen te klagen als ze langer dan 20 minuten bij welk bedrijf dan ook in de wacht stonden.

Dus is er een wet aangenomen welke deze wachttijden tegengaat. Dat hield in dat men (geloof ik) maximaal 10 minuten tegen kosten mocht wachten, waarna het bedrijf de rest van de kosten op zich nam.

Één van de gevolgen daarvan is dus mensen af te sluiten ipv te laten wachten.
zoefschildpadwoensdag 25 november 2009 @ 14:57
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Die volslagen willekeur!
We zijn gewoon overgeleverd aan de grillen en nukken van zo'n belastingdienst!
ze hebben een limiet op de wachtrij
wat een schande!!!!!111!1!111
Naamahwoensdag 25 november 2009 @ 14:58
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die botte lef halen ze van zeikerds vandaan, welke steenhard liepen te klagen als ze langer dan 20 minuten bij welk bedrijf dan ook in de wacht stonden.

Dus is er een wet aangenomen welke deze wachttijden tegengaat. Dat hield in dat men (geloof ik) maximaal 10 minuten tegen kosten mocht wachten, waarna het bedrijf de rest van de kosten op zich nam.

Één van de gevolgen daarvan is dus mensen af te sluiten ipv te laten wachten.
Naja, op zich prima. Maar zeg dan: "De wachttijd bedraagt meer dan tien minuten, daarom verbreken wij nu de verbinding, probeer het later nog eens" ofzo. Stuk vriendelijker.