ben newbe héquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:40 schreef Pieter-utd het volgende:
en daar open je een jaar later een topic over?
Je bent een woordje vergeten - waren hun wat van enig niveau ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
En als ik het goed heb waren hun wel van enig niveau.
Wat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:38 schreef Opkloter het volgende:
laaien
Care.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent een woordje vergeten - waren hun wat van enig niveau ?
Of bedoelde je "waren zij van enig niveau", doelend op de dames zelf ?
quote:volgende week is het precies 15 jaar geleden dat ik jarig was, ik ging toen naar een grote speeltuin. Dus wij verstoppertje doen. Toen ze mij zagen en ik dus af was, dacht ik even iemand anders er bij te naaien, dus ik riep 'hier zit nicky!!!'
Maaaaaaarrrrr....er waren ook wat meisjes op mijn verjaardag, niets mis mee natuurlijk, maar de dag erna onstond er nogal wat commotie onder deze meiden.
Volgens hun bleek ik het laagste van het laagste gedaan te hebben, en ordinair en weet ik wat nog meer, ze deden net alsof ik hun iets misdaan had![]()
Klacht Meisjes die niet tegen een geintje kunnen
Klacht 2: meisjes die het zelf ook gedaan zouden hebben![]()
Klacht 3: Meisjes zijn stom. Ja nu niet meer natuurlijk, maar dit gaat over jaren geleden
Maar wat vinden jullie ervan![]()
![]()
![]()
Zagen over grammatica is laaaaag jongen, je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent een woordje vergeten - waren hun wat van enig niveau ?
Of bedoelde je "waren zij van enig niveau", doelend op de dames zelf ?
Onzin. Ik heb zelf wo niveau en van een goede show met een knappe dame kan ik zeker wel genieten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet van houd als vrouwen volledig naakt gaan. Liever in sexy of uitdagende lingerie. Daarnaast ben ik ook geen fan van een lap dance. Maar een dame die weet hoe ze erotisch moet dansen en een goede paaldans act kan neerzetten, is bij mij meer dan welkom ^^quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nou jou kans is dus ook wel verkeken om het kutje van een van die meiskes ooit te aanschouwen.
Vrouwen houden nu eenmaal niet van dit soort ordinaire fratsen. Behalve als ze zelf ordinair zijn.
En als ik het goed heb waren hun wel van enig niveau.
TS krijgt een bijstandschick later.
HAHA
Ik ben nog niet zo lang lid, en ik dacht er vandaag weer aanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:47 schreef Pieter-utd het volgende:
O dan mag mijn klacht er ook wel even bij he? Anders krijgen we zoveel topics van vroeger :s
[..]
ze ging wel helemaal naakt, ik zat met mn neus in d'r poepgat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef Aithne het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb zelf wo niveau en van een goede show met een knappe dame kan ik zeker wel genieten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet van houd als vrouwen volledig naakt gaan. Liever in sexy of uitdagende lingerie. Daarnaast ben ik ook geen fan van een lap dance. Maar een dame die weet hoe ze erotisch moet dansen en een goede paaldans act kan neerzetten, is bij mij meer dan welkom ^^
Pics van het poepgat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:50 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ze ging wel helemaal naakt, ik zat met mn neus in d'r poepgat.
Mij interreseert het geen flikker als een andere man een striptease bij hun doet, ik kan er zeker om lachen. Ik ben sowieso niet iemand die overal moeilijk over gaat doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef Aithne het volgende:
De meiden van jouw feestje zijn misschien wel jaloers. Het kan zijn dat 1 van de dames liever jouw aandacht had, als je dan aandacht aan een stripster geeft kan haar ego een deuk oplopen. Grote kans dat zij dan zo'n ophef over de hele situatie maakt. Andere meiden gaan er wel in mee... "Hoe kon je dat nou doen?!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |