Komt wel goed dan.... mijn internet witgoedbestellingen gingen ook altijd prefectquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Via internet, zo 2009. Moest wel 20 euro extra betalen omdat ze 'm de trap op moeten tillen, afzetters
.
Ik dacht het welquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je bij digitale kabel eigenlijk 5.1 geluid, Hidi?
Ik ben heul niet dronkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dronken gasten zeggen rare dingen zo af en toe
Copycat hoe is het met je platte fietsband afgelopen , gebracht , gelijk klaar of weer meegereden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Heeft Gert alsnog die parachutesprong gewaagd?
Hoe stoer!
Kan m'n fiets vanmiddag oppikken, met nieuwe binnenband. De fietsenmaker hanteert de stelregel: 'Voor elf uur gebracht, na vijf uur klaar', maar daar heb je op maandag weinig aan, aangezien ze dan pas om 1 uur open zijn ...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat hoe is het met je platte fietsband afgelopen , gebracht , gelijk klaar of weer meegereden?
Leuk kadootje voor kerst....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan m'n fiets vanmiddag oppikken, met nieuwe binnenband. De fietsenmaker hanteert de stelregel: 'Voor elf uur gebracht, na vijf uur klaar', maar daar heb je op maandag weinig aan, aangezien ze dan pas om 1 uur open zijn ...
Collega heeft me opgepikt en brengt me na het werk naar de fietsenmaker en dan moet het voorlopig klaar zijn met fietspech.
En iedereen zegt nu dat ik de slechtste smoezenverzinner ooit ben.
10 jaar geleden was 't ook totaal ondenkbaar dat je je niet meer kan anoniem kan verplaatsen. Over een paar jaar word je met de auto en 't OV tot op de km nauwkeurig gevolgd. Ik vind 't een prima actie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef Leandra het volgende:
Cc, in dat andere topic.... ligt het nou aan mij dat ik zo geschokt ben dat iemand niet begrijpt dat zo'n tattoo echt niet kan, of begin ik gewoon oud te worden??
Is het een generatie die nog nooit iemand gezien heeft met zo'n tattoo??
Ik snap het echt niet, en vind het te triest voor woorden
Het volgen is een prima actie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was 't ook totaal ondenkbaar dat je je niet meer kan anoniem kan verplaatsen. Over een paar jaar word je met de auto en 't OV tot op de km nauwkeurig gevolgd. Ik vind 't een prima actie.
Het is juist bedoeld om mensen wakker te schudden, dat er teveel Big Brother gebeurdquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef Leandra het volgende:
Cc, in dat andere topic.... ligt het nou aan mij dat ik zo geschokt ben dat iemand niet begrijpt dat zo'n tattoo echt niet kan, of begin ik gewoon oud te worden??
Is het een generatie die nog nooit iemand gezien heeft met zo'n tattoo??
Ik snap het echt niet, en vind het te triest voor woorden
Ik vraag me alleen wel af hoe fraudegevoelig zo'n kastje isquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was 't ook totaal ondenkbaar dat je je niet meer kan anoniem kan verplaatsen. Over een paar jaar word je met de auto en 't OV tot op de km nauwkeurig gevolgd. Ik vind 't een prima actie.
Dat snap ik wel, het gaat me dan ook niet over die folder, maar wel dat iemand zit te beweren dat die tattoo wel "gaaf" zou zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is juist bedoeld om mensen wakker te schudden, dat er teveel Big Brother gebeurd
door km heffingskastjes, je pinpas, airmiles etc...
Dat begrijp ik eruit...met het sturen van die folder.
Uit het hiernamaals;quote:
De actie in 't topic natuurlijkquote:
Volgens mij heeft de huidige generatie gewoon geen weet van de betekenis van die tatoeage...quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, het gaat me dan ook niet over die folder, maar wel dat iemand zit te beweren dat die tattoo wel "gaaf" zou zijn![]()
Ik vind die folder juist hard maar verschrikkelijk duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |