Ja, dat doe ik dus al een tijdje niet meer. Ga je harstikke dood aan J!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:57 schreef Joene het volgende:
2 tot 3 bakken koffie per dag Jezus J . Die heb ik al op voor 7 uur
Ja! Ook aan kindjes makenquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat tegenwoordig overal dood aan
Dat wel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat tegenwoordig overal dood aan
Dan ga ik maar dood J.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus al een tijdje niet meer. Ga je harstikke dood aan J!
is er iets mis met sharepoint ?quote:
Ik heb besloten dat alles van MS kut is vanaf nu. Geen nuance meer!quote:
mwah op een of andere manier ben ik blij dat het bestaat , inkomens gewijs zegmaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat alles van MS kut is vanaf nu. Geen nuance meer!
Én dat het zo kut is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
mwah op een of andere manier ben ik blij dat het bestaat , inkomens gewijs zegmaar.
Jup, prima koffiequote:
Maar toch , zonder dat gelul , had ik nu waarschijnlijk een Unix / Linux / Nerd geweestquote:
Ik word een Linux nerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar toch , zonder dat gelul , had ik nu waarschijnlijk een Unix / Linux / Nerd geweest
Kut is lekker J.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |