De woningbouwvereniging werkt tegenwoordig voor de overheid en brandmelders zijn mensen?quote:Een razzia is een door de overheid (politie, leger) georganiseerde, groots opgezette, opsporing en jacht op een groep mensen. Het woord zou uit het Arabisch stammen (غزوة spreek uit: ghazwa) en zoveel betekenen als invasie, bestorming of militaire expeditie. In het Nederlands taalgebied is het woord tijdens de Duitse bezetting algemeen verbreid geworden.
Ze hebben dus een loper en komen gewoon binnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef zovty het volgende:
Laat ze dan niet binnen he.
Ze hebben het recht niet.
Ja daag, echt niet dus hequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze hebben dus een loper en komen gewoon binnen
Dan schop je ze uit je huis. Het is jouw huis!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat ik een beetje wakker was, waren ze alweer wegquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan schop je ze uit je huis. Het is jouw huis!.
In ieder geval niet in je privewoning; dit is namelijk ten strengste verboden, dus is het niet een soort algemene ruimte waar ze moesten zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doettie het?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat ik een beetje wakker was, waren ze alweer weg
Ze hebben echt alleen even naar die melder gekeken en gingen toen weer loesoe...
Geen idee. Ik douche dus altijd met de deur open en loop hier niet te roken binnen. Daarom gaan die dingen zo vaak af en gaan ze ze nu vervangen die pas afgaan nadat ze rook ontwikkelingen opmerken, niet na een beetje warmte of sigaretten rook.quote:
Lees de OP eens fatsoenlijk, staat daar zo onduidelijk dat ik van plan was uit te gaan slapen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nou zeg. Je moest om 08:00 op ? Wat erg.
Als ik vandaag de wereld wil gaan veroveren... betekent dat dat iedereen als ik de deur uit loop me gaat groeten met de arm schuin omhoog ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lees de OP eens fatsoenlijk, staat daar zo onduidelijk dat ik van plan was uit te gaan slapen?
Mooie vergelijking ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik vandaag de wereld wil gaan veroveren... betekent dat dat iedereen als ik de deur uit loop me gaat groeten met de arm schuin omhoog ?
Nee.
Moraal van het verhaal. Je kan nog zoveel willen, je hebt ook rekening te houden met anderen.
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:49 schreef DuTank het volgende:
Mooie vergelijking ookJij bent zeker mod geweest?
Laat mij lekker student zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Met je uitslapen... Op dinsdag.
Ze hadden je om 07:00 uit je bed moeten trimmen, luiwammes.
Ja, daar komt het toch ook op neer. Het enige verschil is dat ze mij niet mee hebben genomen ofzo, maar naar mijn rookmelder komen kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bent degene die over razzias begint vrind.
Dat is wat ze willen dat je denkt. In werkelijkheid hebben ze een gasdouche aangelegd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, daar komt het toch ook op neer. Het enige verschil is dat ze mij niet mee hebben genomen ofzo, maar naar mijn rookmelder komen kijken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt. In werkelijkheid hebben ze een gasdouche aangelegd.
Nu we toch in WO2 termen bezig zijn.
Dat dus, ze hebben daar niets te zoeken zonder permissie van de bewoner.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze mogen toch helemaal niet naarbinnen tenzij jij de deur opendoet?
Dat was vroeger zo, in het communistische Nederland kan de overheid zelfs zonder toestemming je huis binnen vallen (ook als je huis eigenaar bent) om bijv de gemeentelijke administratie te controlleren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus, ze hebben daar niets te zoeken zonder permissie van de bewoner.
Moet je ze es aanraken. Dan krijg je boete en strafbladquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zou ze lekker staan, als ze toch binnen komen 112 bellen dat er insluipers zijn.
Dat zei ik ook al.. ik kan me haast geen verhuurder indenken die zo dom is om dat te doen. Kan je je voorstellen.. dat je ligt te slapen en ineens wakker word van je huisbaas die zichzelf even binnen gelaten heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan toch maar gewoon naar binnenlopen daar... Maar ja, ze nemen het vaak niet al te nauw met de regels.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:56 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.. ik kan me haast geen verhuurder indenken die zo dom is om dat te doen. Kan je je voorstellen.. dat je ligt te slapen en ineens wakker word van je huisbaas die zichzelf even binnen gelaten heeft![]()
Als je huisbaas het doet zou je kunnen overwegen aangifte te doen van diefstal van geld of spullen..laat m dat eens uitleggen. (nog een reden waarom je huisbaas wel beter zal weten dan zelf de deur open te maken)
http://www.geenstijl.nl/m(...)aagse_pandgesta.htmlquote:Deze zomer hadden we een topic over de PandGestapo in Den Haag. Gemeente Stasi's die een kleine 30.000 veelal keurige huishoudens zouden binnenvallen in verband met verplichte huiszoekingen, gevolgd door kamervragen van Rita Verdonk en dat topic over minister Guusje ter Horst (PvdA) die vond dat dergelijke invallen "moesten kunnen". We zijn een paar maanden verder en vragen ons af. Hoe ziet zo'n inval er eigenlijk uit? Wat maak je mee als bewoner? In welke kastjes kijken die ambtenaren? Checken ze je slaapkamer? Welnu, we hebben beeld uit Rotterdam. Of eigenlijk ook weer niet. Want zo'n huiszoeking filmen, in je eigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |