abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:04:34 #1
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_74956684
Heel bizar, sinds een paar jaar (misschien na de brand die we ooit in een studentenhuis hebben gehad hier, misschien is het ook toevallig), word ik midden in de nacht wakker en meen ik een rooklucht, of de geur van iets verbrands te ruiken.

Dan ben ik nog half slapende, slaapdronken, whatever je het wil roemen, en lijk ik echt een geur van iets verbrands of vuur te ruiken, als ik dan een tijdje (werkelijkwaar geen tijdsgevoel dus dit kan 10 seconden maar ook 2 minuten zijn) wakker bent verdwijnt dit meteen.

In het begin zo vlak na de brand die we hebben gehad, schrok ik er natuurlijjk behoorlijk van en ging in mn bed uit om te kijken of er niet iets aan de hand was, ondertussen heb ik wel door dat 't echter nergens op slaat .

Maar hoe is dit te verklaren? Hoe kan ik mezelf inbeelden, want daar ga ik vanuit, dat die geur er zo is. Het gaat voor zover ik weet, nooit gepaard met dromen over brand oid.

Het is zo'n bizarre ervaring.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:33:03 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74956731
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:04 schreef Rabieluh het volgende:
Heel bizar, sinds een paar jaar (misschien na de brand die we ooit in een studentenhuis hebben gehad hier, misschien is het ook toevallig), word ik midden in de nacht wakker en meen ik een rooklucht, of de geur van iets verbrands te ruiken.

Dan ben ik nog half slapende, slaapdronken, whatever je het wil roemen, en lijk ik echt een geur van iets verbrands of vuur te ruiken, als ik dan een tijdje (werkelijkwaar geen tijdsgevoel dus dit kan 10 seconden maar ook 2 minuten zijn) wakker bent verdwijnt dit meteen.

In het begin zo vlak na de brand die we hebben gehad, schrok ik er natuurlijjk behoorlijk van en ging in mn bed uit om te kijken of er niet iets aan de hand was, ondertussen heb ik wel door dat 't echter nergens op slaat .

Maar hoe is dit te verklaren? Hoe kan ik mezelf inbeelden, want daar ga ik vanuit, dat die geur er zo is. Het gaat voor zover ik weet, nooit gepaard met dromen over brand oid.

Het is zo'n bizarre ervaring.

Lijkt me idd bizar weet niet wat het is.. maar lijkt me vervelend mischien een al dan niet bewuste trauma
pi_74956782
Zal misschien een onbewust iets zijn dat je het nog niet verwerkt hebt ofzo.
Lijkt me wel gevaarlijk trouwens, als er weer eens brand uitbreekt denk je ook dat je het je gewoon inbeeld en ga je gewoon verder slapen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_74956811
Ik denk dat het een soort reuk-hallucinatie is, maar dan in je slaap.
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:56:42 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_74956859
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:42 schreef Jegorex het volgende:
Zal misschien een onbewust iets zijn dat je het nog niet verwerkt hebt ofzo.
Lijkt me wel gevaarlijk trouwens, als er weer eens brand uitbreekt denk je ook dat je het je gewoon inbeeld en ga je gewoon verder slapen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 24 november 2009 @ 03:48:35 #6
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_74957232
Kan ook zijn dat je het beddengoed iets vaker moet verschonen. Ik heb het ook wel eens dat wanneer ik brandlucht denk te ruiken, maar dat het beddengoed er te lang ligt (waardoor je soms geuren hebt die ermee geassocieerd mee kunnen worden).
Of ik heb gerookt (of ben ergens geweest waar gerookt werd). Ga je dan onder de dekens of hou je je handen vlak bij je neus, dan ruik je het ineens intenser.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:10:03 #7
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74957897
misschien moet je het vuur dat er niet is, blussen met water dat er niet is, om de brandlucht die er niet is weg te halen. Een bakje azijn dat er niet is in je kamer zetten werkt ook goed om de luchtjes die er niet zijn te neutraliseren.

Maar het zou best een product van jou droom kunnen zijn, dan zou ik mij er niet druk om maken.
pi_74958166
-edit- hihi

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 04-12-2009 12:11:42 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75061433
Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt , al duurde de brandlucht niet langer dan 10 sec. Je zou eens kunnen kijken naar hypnagoge hallucinaties, deze kunnen vaak veroorzaakt worden door traumatische gebeurtenissen of PTSS.

Sterkte ermee!
pi_75253607
Brandmelder kopen! En PTSS lijkt me onwaarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')