quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier stond anders net nog
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Dus jij loopt vandaag en morgen voor de zekerheid rond met een mondkapje, om maar niet besmet te raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's nog niks. Ik moest vorige week van 8.30 tot 9.30 uur op school zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:27 schreef gerbenp het volgende:Vanochtend al fijn om half 11 uit, 40 minuten rooster en dan nog 3 lesuren die uitvallen
Ik doe niet mee met hypes, dus neequote:Dus jij loopt vandaag en morgen voor de zekerheid rond met een mondkapje, om maar niet besmet te raken?![]()
Crap plaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is dan weer jammer walking on sunshine
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteedquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nog niks. Ik moest vorige week van 8.30 tot 9.30 uur op school zijn.
En vandaag helemaal niet, dus ben weer bezig aan de nieuwe 3FM.nl.
Zijn ze met een drooglegging begonnen in Limburg ofzo? Of kom je de Gall&Gall niet meer in?quote:Zit dat Kane nu in élk 3FM-programma??? Je kunt ook overdrijven. En dan zeker nog zeggen dat dat niet commercieel is .![]()
Da's met elke actie zo. Het valt je nu alleen meer op omdat je een teringhekel hebt aan Kane.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit dat Kane nu in élk 3FM-programma??? Je kunt ook overdrijven. En dan zeker nog zeggen dat dat niet commercieel is.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteed.
Dat laatste is correct jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's met elke actie zo. Het valt je nu alleen meer op omdat je een teringhekel hebt aan Kane.
Ik heb deze periode maandag, woensdag en donderdag van 11.30 tot 13.30.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteed.
Wat veel ge-oeoe.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat van Anouk. Een van haar beste singles, imho.
Kracht van herhaling.quote:
Heul erg fijn inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn lievelings - the Cure![]()
![]()
Lullaby
Frick ya.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:28 schreef Sersjee het volgende:
Dit hadden ze in mei/juni moeten uitbrengen. Wat een kneiter van een zomerhit hadden ze dan te pakken gehad.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Stuurde ik die toch nog bijna naar mijn baasch toe...
Nie eg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze is dan meer gepast [ afbeelding ]
Mogen wij meegenieten om de redenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nie eg.
Wil hem meer op z'n muil slaan.
De man heeft geen benul van planning en tijdmanagement.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen wij meegenieten om de reden
Mwoah hij valt me behoorlijk tegenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Wolken. Wat een track mensen, te gek! Ik vind het master!
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Wolken. Wat een track mensen, te gek! Ik vind het master!
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik ga luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef themauster het volgende:
Hans, Michiel gaat vanavond Queen draaien
Vrij irritant iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef themauster het volgende:
Lekker dat fok steeds Down/up gaat
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef themauster het volgende:
Lekker dat fok steeds Down/up gaat
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Mag ik Decibel luisteren omdat Edwin Diergaarde d'r nu op draait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |