quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En de meeste mensen hebben eind vorig jaar nog even snel een brilletje gescoord.
Beter dan kleffe nasi die smiddags al gemaakt isquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Bij ons op het werk krijg je al jaren een broodje kaas/ham/kroket bij een avondcursus
en 0,75 CAO verhogingquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En je goede medewerkers afschepen met een procentje binnen het 'schalensysteem'.
nou wees blij... Ik sta meestal zolang in de file voor ik optijd bij de vergadering ben, dat er alleen nog droge broodjes over zijn...laatste keer zelfs helemaal niksquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Bij ons op het werk krijg je al jaren een broodje kaas/ham/kroket bij een avondcursus
och jij heb nog CAOquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en 0,75 CAO verhogingenerzijds wel blij dat ik weg moet.
2 ijzers op dit moment in het vuur.
Wel handig, nog wat keuzes om over na te denken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en 0,75 CAO verhogingenerzijds wel blij dat ik weg moet.
2 ijzers op dit moment in het vuur.
kan je dan niet beter met het openbaar vervoer gaan ipv de auto ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou wees blij... Ik sta meestal zolang in de file voor ik optijd bij de vergadering ben, dat er alleen nog droge broodjes over zijn...laatste keer zelfs helemaal niksHeeft de RM een broodje kroket voor me gehaald bij de snackharrie
Wil je in controller sfeer blijven hangen ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel handig, nog wat keuzes om over na te denken.
Moet ook es gaan nadenken wat ik wil als het Belgische avontuur afloopt.
Nou met de nieuwe CAO had ik , deze liever ook niet gehad, dan was de oude nog geldig en die was stukken beter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och jij heb nog CAOwij al 5 jaar niet..omdat ze het niet eens kunnen worden met elkaar
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je dan niet beter met het openbaar vervoer gaan ipv de auto ?
Net even op Google gekeken, maar ik moet volgens mij nog maar een keer goed luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Of je wilt iets anders verstaan
SR-om-6-uur-snachts-tempo ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol dit is best een SR tempo
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel eet een discololly.![]()
Jeugdsentiment
Tenzij er weer wat bits en bytes overhoop liggenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ga dit jaar lekker snachts veel posten, is fok ook lekker snel
jahquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm welke pauper organisatie gaat nou wegrestaurant een meeting houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |