Blijkbaar welquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn we nog met zijn 2 timo ?
Het heeft nog niet echt gevroren om die klote insecten te dodenquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:26 schreef Brennel het volgende:
Er zit een enorme muggenbult op m'n pols. Nu nog ja
Oei, ik mag mij zeker niet overslapen!quote:
Gisteravond onweerde het hier gewoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:26 schreef Brennel het volgende:
Er zit een enorme muggenbult op m'n pols. Nu nog ja
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Dichterbijer het volgende:
"oeh de wekker gaat.." *ziet wekker weglopen....*Heel scherp
Mogguhquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh Roel
Jammer, van die derde ster? Eet je graag bij 3 sterren tenten...
Zal ik hem inkoppen? Nee toch te makkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh.
Nah, ben nog niet bij Beluga geweest, maar had 't Hans (de chefkok aldaar) wel gegund. En ook goed voor de culinaire uitstraling van Maastricht.
Wie dan wel? Roel? Marc? MaW?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:15 schreef on_air het volgende:
It wasn't me.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje
Marc - Martje
MaW - Martje, dat zou nog kunnen
Martje is dat niet het kind van oat moan piet paulusmaquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje
Marc - Martje
MaW - Martje, dat zou nog kunnen
Leuk spelletje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje - Limburg.
Marc - Martje - Aalten.
MaW - Martje, dat zou nog kunnen - Friesland?.
You gotta be shittin' me.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Martje is dat niet het kind van oat moan piet paulusma
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien iets voor een tv-programma![]()
En yes, m'n oor is weer open![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is Queen al.
Het Kane-gehalte valt nog enigszins mee, dus ik houd 't nog volquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij Giel is , want ik luister niet
je moet nog 3 hele dagen, zeker a.s. vrijdag moet je vroeg opquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Kane-gehalte valt nog enigszins mee, dus ik houd 't nog vol.
? ik hoor Mika, geen Freddiequote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Freddie.
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?quote:Op maandag 23 november 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft voor mij de ontdekking van 2009 voor mij persoonlijk
Wat wat wat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?
Andere muziek voorkeur toenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?
Voor dit jaar nog nooit iets van volbeat gehoord. Niet iedereen is natuurlijk zo geweldig als Sersjee, dat je alles kent.quote:
WATquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andere muziek voorkeur toen![]()
Ah. En nee, niet iedereen is datquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor dit jaar nog nooit iets van volbeat gehoord. Niet iedereen is natuurlijk zo geweldig als Sersjee, dat je alles kent.
Verschuivende intresses in nieuwe dingen willen horen wil ook wel eens helpen. Je moet er wel voor openstaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah. En nee, niet iedereen is dat.
Maar Volbeat is wel obscuur genoeg om ongehoord voorbij te gaan. Niet onderuit te komen dit jaar, dat dan weer wel. Dat is als je 3Voor12 luistert en een beetje interesse hebt in muziek met gitaren and all.
Maar goed.
I'm on your side!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verschuivende intresses in nieuwe dingen willen horen wil ook wel eens helpen. Je moet er wel voor openstaan.
Stukken beter zo, dank.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/lp-gehoorapparaat
Dankje, Willekequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/lp-gehoorapparaat
Heb je even de tijd...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
ER IS HELEMAAL NIETS MIS MET DEN HELDER
Ja.quote:
Wat voor drugs gebruik jij? Die wil ik nl. ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij? Die wil ik nl. ook.
Oja, er is wel wat mis met den helderquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je moet soms een meevaller hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Hatsjoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDS
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier stond anders net nog
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Dus jij loopt vandaag en morgen voor de zekerheid rond met een mondkapje, om maar niet besmet te raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's nog niks. Ik moest vorige week van 8.30 tot 9.30 uur op school zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:27 schreef gerbenp het volgende:Vanochtend al fijn om half 11 uit, 40 minuten rooster en dan nog 3 lesuren die uitvallen
Ik doe niet mee met hypes, dus neequote:Dus jij loopt vandaag en morgen voor de zekerheid rond met een mondkapje, om maar niet besmet te raken?![]()
Crap plaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is dan weer jammer walking on sunshine
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteedquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nog niks. Ik moest vorige week van 8.30 tot 9.30 uur op school zijn.
En vandaag helemaal niet, dus ben weer bezig aan de nieuwe 3FM.nl.
Zijn ze met een drooglegging begonnen in Limburg ofzo? Of kom je de Gall&Gall niet meer in?quote:Zit dat Kane nu in élk 3FM-programma??? Je kunt ook overdrijven. En dan zeker nog zeggen dat dat niet commercieel is .![]()
Da's met elke actie zo. Het valt je nu alleen meer op omdat je een teringhekel hebt aan Kane.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit dat Kane nu in élk 3FM-programma??? Je kunt ook overdrijven. En dan zeker nog zeggen dat dat niet commercieel is.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteed.
Dat laatste is correct jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's met elke actie zo. Het valt je nu alleen meer op omdat je een teringhekel hebt aan Kane.
Ik heb deze periode maandag, woensdag en donderdag van 11.30 tot 13.30.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Worden onze belastingcenten tenminste goed besteed.
Wat veel ge-oeoe.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat van Anouk. Een van haar beste singles, imho.
Kracht van herhaling.quote:
Heul erg fijn inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn lievelings - the Cure![]()
![]()
Lullaby
Frick ya.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:28 schreef Sersjee het volgende:
Dit hadden ze in mei/juni moeten uitbrengen. Wat een kneiter van een zomerhit hadden ze dan te pakken gehad.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Stuurde ik die toch nog bijna naar mijn baasch toe...
Nie eg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze is dan meer gepast [ afbeelding ]
Mogen wij meegenieten om de redenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nie eg.
Wil hem meer op z'n muil slaan.
De man heeft geen benul van planning en tijdmanagement.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen wij meegenieten om de reden
Mwoah hij valt me behoorlijk tegenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Wolken. Wat een track mensen, te gek! Ik vind het master!
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Wolken. Wat een track mensen, te gek! Ik vind het master!
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik ga luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef themauster het volgende:
Hans, Michiel gaat vanavond Queen draaien
Vrij irritant iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef themauster het volgende:
Lekker dat fok steeds Down/up gaat
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef themauster het volgende:
Lekker dat fok steeds Down/up gaat
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Mag ik Decibel luisteren omdat Edwin Diergaarde d'r nu op draait?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:03 schreef Brennel het volgende:
'n Avond.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Moest ineens opnieuw inloggen. WTF?!
Ik heb even ge-googled op je tekst en kwam uit op http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/299457/ (bovenste reactie). Blijkbaar zat het dus in de uitzending van 25 april 2009. Deze is hier na te luisteren:quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:57 schreef Orealo het volgende:
Zeg, als mama appelsap was ooit eens een nummer te horen waar de volgende Nederlandse tekst in zat:
"Kon ik maar mezelf zijn" - "Het is heel makkelijk hoor, maar ook wel heel alleen."
Weet iemand welk nummer dat was?
Held! Thanks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb even ge-googled op je tekst en kwam uit op http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/299457/ (bovenste reactie). Blijkbaar zat het dus in de uitzending van 25 april 2009. Deze is hier na te luisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20090425-12.wma
Gaaf !quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef Orealo het volgende:
Hey joh. In die uitzending was ik te horen.
Ik gok van welquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef muisje-eliza het volgende:
vast geen Prodigy in de dag top 5
Ze staan vast op nummer 1!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef muisje-eliza het volgende:
vast geen Prodigy in de dag top 5
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok van wel> was wel tof gisteren??
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t was het gaafste concert waar ik ooit geweest ben
![]()
Oja, nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, met een underscore voor de R.
ik zat het dichtse bij waar je kon zitten. Het is heul gaaf om die menigte te zien hossen met zn alle daar beneden voor het podium, maar ik was blij dat ik daar niet tussen stondquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef MarijeH het volgende:hoe gaat het hier? Met mij gaat het goed.
Muisje_eliza hoe was het concert van The Prodigy gister? Je zat wel een beetje ver van het podium af dacht ik te zien opde foto die je postte op twitter. Of viel dat wel mee?
Eergisteren nog even op TMF gezien. Toffe clip iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
De bijbehorende clip is ook best aardig.
Of je wilt iets anders verstaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
"Gonna smack him if he getting too drunk, drunk"
Zal wel aan mij liggen maar ik hoor in plaats van smack iets heeeeeeel anders. Iets met zuigen![]()
.
[..]
Eergisteren nog even op TMF gezien. Toffe clip idd.
Ja, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Moest ineens opnieuw inloggen. WTF?!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef MichielV het volgende:
En nou geen Turbo Turbo meer posten jongens!
Turbo Turboquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef MichielV het volgende:
Innuendo, wat een mooi nummer tochquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
Wat een moment net met Innuendo, wat een plaat, wat een aangepast intro nu
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
ik post hem gfelijk helemaal vol hoor, nu kan het nog
kan mij nog herinneren dat de dood van Freddy toch wel het gesprek van de week was op school, terwijl het niet echt stoer was om naar Queen te luisteren. Maar 'stiekem' luisterde bijna iedereen er met plezier naarquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Innuendo, wat een mooi nummer toch
hm, mijn oven piept, pizza klaar, ik ga even etenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hup! ik doe mee...voor hoelang het kan
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, mijn oven piept, pizza klaar, ik ga even eten
Ben erg benieuwd wat er van queen geworden zou zijn als hij niet doodgegaan zou zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan mij nog herinneren dat de dood van Freddy toch wel het gesprek van de week was op school, terwijl het niet echt stoer was om naar Queen te luisteren. Maar 'stiekem' luisterde bijna iedereen er met plezier naar
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
Wat een moment net met Innuendo, wat een plaat, wat een aangepast intro nu
Veel van de hedendaagse artiesten hadden niet eens naar z'n veters mogen kijken, laat staan ze strikken...quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat er van queen geworden zou zijn als hij niet doodgegaan zou zijn.
Ik denk dat ze nooit meer getourd hadden en 1 keer in de 2 jaar een nieuwe plaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat er van queen geworden zou zijn als hij niet doodgegaan zou zijn.
Op mijn werk wordt het dit jaar geen succesquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik moet nog een collectebus aanvragen voor SR
Hopelijk kan sirolf 'm online zetten. Heb 'm ook niet?gehoordquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef themauster het volgende:
Ik heb helaas het intro gemist van Innuendohopelijk is hij strax ergens terug te luisteren
Iedergeval nieuw topic zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Brennel het volgende:
Euj, we zijn er weer. Voor zolang het duurt.
Touren hadden ze zeker nog wel gedaan. Als er iemand een podiumdier was, was 't Freddie welquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nooit meer getourd hadden en 1 keer in de 2 jaar een nieuwe plaat
quote:ust got into the Netherlands. where my dutches at!!!
echt? ik heb geen idee wat ze bij ons op het werk van plan zijn, maar ik heb morgen vergadering (hoe kunnen ze dat doen!!! mis ik Tussen kunst & Kitschquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op mijn werk wordt het dit jaar geen succes
Geen kerstpakket
geen banketstaaf
geen kerstlunch
Persoonlijke beoordelingstoeslagen moeten zo laag mogelijk worden
wie zegt dit ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik hoop dat de coffeeshops goed ingeslagen hebben:
[..]
Ik wil gewoon dat je weet dat je m'n favoriete meisje bent.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik hoop dat de coffeeshops goed ingeslagen hebben:
[..]
Mensen blijven toch brillen nodig hebben , of merken jullie ook sterke omzet daling ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik heb geen idee wat ze bij ons op het werk van plan zijn, maar ik heb morgen vergadering (hoe kunnen ze dat doen!!! mis ik Tussen kunst & Kitsch) en ik ben bang dat we het over dat soort dingen gaan hebben morgen
naja in woerden hebben we niet echt een vergelijking heh... We hebben een heule sjieke winkel overgenomen waar de gemiddelde bril boven de 1000 euri was...dus we hebben heule andere omzetten nu. In Utrecht blijft de omzet groeien, maar bv in zeist is de omzet met 20% gedaaldquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen blijven toch brillen nodig hebben , of merken jullie ook sterke omzet daling ?
Terwijl dat juist de kleine dingen zijn waar je je belangrijkste assets (je medewerkers) tevreden mee houdt. Dat kleinzielige kortetermijndenken van diverse leidinggevenden tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op mijn werk wordt het dit jaar geen succes
Geen kerstpakket
geen banketstaaf
geen kerstlunch
Persoonlijke beoordelingstoeslagen moeten zo laag mogelijk worden
Ah die mallootquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Snoop-frizzel-to-da-sizzle-dog
En de meeste mensen hebben eind vorig jaar nog even snel een brilletje gescoord.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja in woerden hebben we niet echt een vergelijking heh... We hebben een heule sjieke winkel overgenomen waar de gemiddelde bril boven de 1000 euri was...dus we hebben heule andere omzetten nu. In Utrecht blijft de omzet groeien, maar bv in zeist is de omzet met 20% gedaald
Mensen blijven langer doordragen denk ik, als ze niet vergoed krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen blijven toch brillen nodig hebben , of merken jullie ook sterke omzet daling ?
En wel tijdens aandeelhouder vergadering goedkeuring krijgen om zelf 7% erbij te krijgen en bonus van 50k.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Terwijl dat juist de kleine dingen zijn waar je je belangrijkste assets (je medewerkers) tevreden mee houdt. Dat kleinzielige kortetermijndenken van diverse leidinggevenden tegenwoordig![]()
. En ondertussen wel bakken met geld aan grote onzin verspillen
.
Bij ons op het werk krijg je al jaren een broodje kaas/ham/kroket bij een avondcursusquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Terwijl dat juist de kleine dingen zijn waar je je belangrijkste assets (je medewerkers) tevreden mee houdt. Dat kleinzielige kortetermijndenken van diverse leidinggevenden tegenwoordig![]()
. En ondertussen wel bakken met geld aan grote onzin verspillen
.
Ja helaas laatste jaar van de grote brillen aftrekquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En de meeste mensen hebben eind vorig jaar nog even snel een brilletje gescoord.
Bijvoorbeeld. En je goede medewerkers afschepen met een procentje binnen het 'schalensysteem'.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En wel tijdens aandeelhouder vergadering goedkeuring krijgen om zelf 7% erbij te krijgen en bonus van 50k.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En de meeste mensen hebben eind vorig jaar nog even snel een brilletje gescoord.
Beter dan kleffe nasi die smiddags al gemaakt isquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Bij ons op het werk krijg je al jaren een broodje kaas/ham/kroket bij een avondcursus
en 0,75 CAO verhogingquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En je goede medewerkers afschepen met een procentje binnen het 'schalensysteem'.
nou wees blij... Ik sta meestal zolang in de file voor ik optijd bij de vergadering ben, dat er alleen nog droge broodjes over zijn...laatste keer zelfs helemaal niksquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Bij ons op het werk krijg je al jaren een broodje kaas/ham/kroket bij een avondcursus
och jij heb nog CAOquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en 0,75 CAO verhogingenerzijds wel blij dat ik weg moet.
2 ijzers op dit moment in het vuur.
Wel handig, nog wat keuzes om over na te denken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en 0,75 CAO verhogingenerzijds wel blij dat ik weg moet.
2 ijzers op dit moment in het vuur.
kan je dan niet beter met het openbaar vervoer gaan ipv de auto ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou wees blij... Ik sta meestal zolang in de file voor ik optijd bij de vergadering ben, dat er alleen nog droge broodjes over zijn...laatste keer zelfs helemaal niksHeeft de RM een broodje kroket voor me gehaald bij de snackharrie
Wil je in controller sfeer blijven hangen ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel handig, nog wat keuzes om over na te denken.
Moet ook es gaan nadenken wat ik wil als het Belgische avontuur afloopt.
Nou met de nieuwe CAO had ik , deze liever ook niet gehad, dan was de oude nog geldig en die was stukken beter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och jij heb nog CAOwij al 5 jaar niet..omdat ze het niet eens kunnen worden met elkaar
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je dan niet beter met het openbaar vervoer gaan ipv de auto ?
Net even op Google gekeken, maar ik moet volgens mij nog maar een keer goed luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Of je wilt iets anders verstaan
SR-om-6-uur-snachts-tempo ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol dit is best een SR tempo
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:03 schreef Brennel het volgende:
* Brennel eet een discololly.![]()
Jeugdsentiment
Tenzij er weer wat bits en bytes overhoop liggenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ga dit jaar lekker snachts veel posten, is fok ook lekker snel
jahquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm welke pauper organisatie gaat nou wegrestaurant een meeting houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |