quote:Ze is zeker onwijs lief, daarom heb ik ook behoorlijk staan janken daar....
Op woensdag 01 mei 2002 20:08 schreef Summoner het volgende:Klote, er komt zoveel tuig het land binnen en dan worden mensen als jouw tante, die vast wel lief is, het land uitgekickt!
En ja, wij weten ook nie hoe dat tuig het hier doet, waarschijnlijk zijn ze afkomstig uit de EU dan heb je overal voorang op. En zelfs burgemeester enz. mogen zich er nie mee bemoeien want die wordt keihard teruggevloten door Den Haag....
quote:Het is daar dus helemaal doorgeslagen naar de andere kant...
Op woensdag 01 mei 2002 22:32 schreef Evil het volgende:[..]
Als blanke ben je daar niets meer.
quote:Jammer genoeg wel ja, de trein in Kaapstad is zowiezo een verboden gebied voor blanken. Mocht je het toch in je botte hersens halen om die trein te nemen, kun je rekenen op een mes tussen je ribben....
Op woensdag 01 mei 2002 22:36 schreef Summoner het volgende:Het is daar dus helemaal doorgeslagen naar de andere kant...
quote:Jesus fucking christ through a bottle of whiskey, ik had geen idee dat het daar zo verrot was!
Op woensdag 01 mei 2002 22:44 schreef Evil het volgende:[..]
Jammer genoeg wel ja, de trein in Kaapstad is zowiezo een verboden gebied voor blanken. Mocht je het toch in je botte hersens halen om die trein te nemen, kun je rekenen op een mes tussen je ribben....
Mocht je al een tuin hebben, dan is het raadzaam om er een stevige muur omheen te zetten. Zoals een koters bij ons wel eens doen: kamperen met een tentje in de achtertuin, das daar nie te doen.
In het donker kun je maar beter binnen zijn, want dan is het al helemaal nie veilig meer.
Maar als je je aan die regeltjes houdt, schijnt het er wel uit te houden zijn. Ik hoop alleen dat zij het ook vol gaat houden, want werk heeft ze nie meer. Terug bij de regering is al helemaal geen optie, want zij wilde toch zo graag terug naar Nederland. Nou dan hoeft ze nu ook nie terug te komen!!!!
quote:iemand spamt alle topics vol met Megadeth laatste tijd. misschien is dat wat?
Op woensdag 01 mei 2002 22:50 schreef Summoner het volgende:
Iemand nog een leuke metal band ontdekt?
quote:Wat verschrikkelijk klote, je bent vast verschrikkelijk bang dat haar iets overkomt. Niet familie in een ander land waar ze nog terecht kan?
Op woensdag 01 mei 2002 22:50 schreef Evil het volgende:
Zal ik je nog wat vertellen:Mocht je al een tuin hebben, dan is het raadzaam om er een stevige muur omheen te zetten. Zoals een koters bij ons wel eens doen: kamperen met een tentje in de achtertuin, das daar nie te doen.
In het donker kun je maar beter binnen zijn, want dan is het al helemaal nie veilig meer.
Maar als je je aan die regeltjes houdt, schijnt het er wel uit te houden zijn. Ik hoop alleen dat zij het ook vol gaat houden, want werk heeft ze nie meer. Terug bij de regering is al helemaal geen optie, want zij wilde toch zo graag terug naar Nederland. Nou dan hoeft ze nu ook nie terug te komen!!!!
quote:Eh... nee.
Op woensdag 01 mei 2002 22:51 schreef Tokus het volgende:[..]
iemand spamt alle topics vol met Megadeth laatste tijd. misschien is dat wat?
quote:Hij had het toch over een leuke band??
Op woensdag 01 mei 2002 22:51 schreef Tokus het volgende:iemand spamt alle topics vol met Megadeth laatste tijd. misschien is dat wat?
Maar ik ga toch naar bed, dus veel plezier met Megadeth....
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 21:02 schreef Pea het volgende:[..]
Aye! Wat hoorde ik nou van Anthraxx? Stage lopen op de Ring van Putten he? Ook van plan daar ooit een baan te nemen? Ze kunnen wel wat metal-minnende leraren gebruiken daar
ff de knuppel 't kippenhok in
Ja, misschien wel. Geheel volgend jaar ben ik er te vinden als het goed gaat. De 4 weken dat ik er nu geweest ben bevielen mij wel.
quote:Ik hoop dat de muziek beter klinkt dan de titel.
Op woensdag 01 mei 2002 23:02 schreef Summoner het volgende:
"Srongorrth" van Nagelfar is echt een tof album.
quote:Ga je dan een heel jaar stage lopen?
Op woensdag 01 mei 2002 23:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
Ja, misschien wel. Geheel volgend jaar ben ik er te vinden als het goed gaat. De 4 weken dat ik er nu geweest ben bevielen mij wel.
quote:Haha, idd! het klinkt als 'strontgort'!
Op woensdag 01 mei 2002 23:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik hoop dat de muziek beter klinkt dan de titel.
Maar muzikaal erg interessant.
quote:he, ik zeg niet dat ik dat ben he!
Op woensdag 01 mei 2002 22:54 schreef Evil het volgende:[..]
Hij had het toch over een leuke band??
![]()
ze zijn wel leuk, paar erg goeie albums, paar slechte ook. maar meer niet dan dat
quote:Yep. Drie dagen in de week.
Op woensdag 01 mei 2002 23:18 schreef Summoner het volgende:[..]
Ga je dan een heel jaar stage lopen?
![]()
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 22:50 schreef Summoner het volgende:
Iemand nog een leuke metal band ontdekt?
FC is trouwens de enige niet-Nederlandse band die hun website ook in het Nederlands gemaakt heeft.
quote:heb je die nu ineens ontdekt nadat ik ze net weer noemde?
Op donderdag 02 mei 2002 00:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
FC is trouwens de enige niet-Nederlandse band die hun website ook in het Nederlands gemaakt heeft.
quote:Ik zal zeker nog veel plezier hebben met megadeth, het is geen leuke band, maar een goeie band
Op woensdag 01 mei 2002 22:54 schreef Evil het volgende:[..]
Hij had het toch over een leuke band??
![]()
quote:Wat is er mis mee dan???
Op woensdag 01 mei 2002 22:59 schreef Summoner het volgende:
Blegh, EEN Megadeth album is meer dan genoeg...
quote:Ze heeft alleen familie hier in Nederland, maar daar mag ze voorlopig nie komen werken....
Op woensdag 01 mei 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:Wat verschrikkelijk klote, je bent vast verschrikkelijk bang dat haar iets overkomt. Niet familie in een ander land waar ze nog terecht kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |