Oh, ik lees dus net dat het op 4 zenders is: MTV, TMF, Comedy Central/Nickelodeon.quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Rustige_Jongen het volgende:
Je bedoelt SpongeBob marathon op TMF? En ooh ja onterechte klacht, SpongeBob is baas.![]()
.
TMF zend het dus ook 24 uur lang uitquote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef Wazeggie het volgende:
Onterechte klacht: er zijn meer muziekzenders
Ooh oké, dat wist ik niet, ik dacht dat het alleen op TMF was... Maar nog steeds onterechte klacht want, SpongeBob is baas maar, ik vraag me nu wel af wtf ze dat doen...quote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Oh, ik lees dus net dat het op 4 zenders is: MTV, TMF, Comedy Central/Nickelodeon.
Waarom op 3 zenders 24 uur lang Spongebob.
Spongebob is ook wel een baas, maar ik hoef hem niet 24 uur lang op 3 zenders te zienquote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef Rustige_Jongen het volgende:
[..]
Ooh oké, dat wist ik niet, ik dacht dat het alleen op TMF was... Nog steeds onterechte klacht want, SpongeBob is baas maar ik vraag me wel af wtf ze dat doen....
Waarom niet hee.quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Spongebob is ook wel een baas, maar ik hoef hem niet 24 uur lang op 3 zenders te zien
28 novemberquote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Wannneer?
Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Rustige_Jongen het volgende:
onterechte klacht, SpongeBob is baas.![]()
.
OMG HEMEL OP AARDEquote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Oh, ik lees dus net dat het op 4 zenders is: MTV, TMF, Comedy Central/Nickelodeon.
Waarom op 3 zenders 24 uur lang Spongebob.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Wannneer?
Ik ben er klaar voor!Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!