abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74949567
Burenoverlast en de overheid die je naait

Sinds een aantal jaren geleden heb ik boven mij nieuwe buren gekregen, het eerste jaar begon het al met elke dag met voornamelijk maandag tot vrijdag van in de ochtend tot in de late middag met harde muziek die je zelfs buiten voor de deur kon horen, een aantal keren super netjes gevraagd of het volume minder kan, als reactie kregen we dat er niks aan gedaan werd en een aantal keren zelfs dat het nog harder werd gezet.

Leuk feitje, het was elke dag urenlang hetzelfde nummer, en dit heeft het wijfje een klein jaartje volgehouden, knap toch ? nooit naar buiten gaan en elke dag voor circa 10 maanden (?) hetzelfde nummer keihard draaien.

Daarna kwam er een geweldige verbouwing, meneer is namelijk een aannemer, of, dat werd tegen ons verteld, want het resultaat was om te huilen, een dik half jaar heeft deze ''meneer'' verbouwd op de meest hardste manieren, vaak zelfs tot na middernacht, en dan om 2 uur al gillend nog even de trappen op en af rennen met je maten, maar toen ik op een middag even een paar spijkers de muren intikte voor een plankhouder voor me boeken kwam meneertje gelijk klagen over geluidsoverlast terwijl meneertje al 4 uurtjes bezig was met een boor

Verbouwing af, koter erbij, alles was eventjes wat rustiger, ik kon na een dik half jaar eindelijk weer eens me avondeten opeten en op de wc zitten zonder een boor achter of boven me, maar meneertje heeft zeker geen duim ? want in plaats van het gereedschap netjes neer te leggen moest hij het altijd op de grond smijten, altijd leuk met een houten vloer boven je waar meneer de beschermende geluid onderlaag heeft weggehaald, en ja hoor, hun balkon ziet er nog steeds uit alsof het al 500 jaar niet onderhouden is, zelfde geldt voor hun voordeur, en als toppunt hebben ze een draagmuur weggehaald zodat wij twee mooie van boven naar beneden scheuren in de muren kregen, aannemer me reet…

Het jaar erna begon het vrouwtje weer helemaal door te draaien, deze keer ging ze maanden lang elke nacht om precies 3:30 boven onze en voornamelijk mijn slaapkamer in een kamertje boven mij dat niet groter is dan 2 bij 1 meter, keihard stampen, kast verschuiven en zware objecten kei en keihard op de grond smijten...

En ja hoor, wat denk je ? de muziek kwam ook weer helemaal terug, ik geef even haar schema die ze vast en zeker op een papiertje had geschreven:

-11:00 Beginnen met muziek (het eerste jaar deed ze dit de eerste paar maanden al om 10:00)
-16:00 Muziek stoppen want het mannetje komt thuis
-20:00 tot 21:00 Stampen en dingen smijten
23:00-1:00 Stampen en dingen smijten
3:30 tot verschillende tijden, vaak tot 4:15, elke week minstens tot 5:00
En dan om 11:00 begon de muziek weer, uiteraard weer hetzelfde nummer achterelkaar.

Extra info: hun huis is 3 verdiepingen groot, maar toch verkoos dit mensch elke keer weer het kleinste kamertje van het huis om boven mij als een aap tekeer te gaan, mijn kamer is een opkamertje, dus ons huis is een hele verdieping met 1 klein kamertje boven.

Intrede Politie, veel praten, de eerste agent beweerde gewoon keihard dat het niet waar kon zijn, niet ook maar een van de dingen die ik opnoemde, want volgens hem doen mensen zoiets niet zo ging het een tijdje door, hij zei zelfs dat hij wilde dat hij zulke geweldige buren had! gesproken over objectief de zaak onderzoeken ?

Na 10-15 keer de politie over de vloer in een periode van een half jaar waar alleen beetje gepraat vandaan kwam was ik het zat, mens komt na een vakantie weer terug en de volgende dag gelijk weer keihard hetzelfde nummer, ik ben toen naar buiten gestapt, een paar keer tegen de deur gebonkt en geroepen dat het nu meer dan genoeg is en dat die klote herrie nu uit moet, 10 minuten later stond gelijk de politie in me huis die me bijna arresteerde ja dan wel he, en dat mens ? bleef gewoon door gaan, en de politie bellen en doorgaan met dat ene nummer...

Sinds vorig jaar herfst is ze eindelijk opgehouden met haar nachtelijke schema, begin dit jaar hadden ze weer een nieuw bruikbaar wapen, hun koter kon namelijk al lopen, wat deden ze dus ? ze hielden hun koter de hele dag vast tot en met 21:00 in de avond en lieten hem dus tot vaak zelfs 1:00 in de nacht non-stop achter elkaar met wat aanhoorde als houten schoenen heen en weer rennen, over een houten vloer waar geen beschermende geluid onderlaag meer zat, dit is gewoon lang doorgegaan, en dit leek wel alsof het een dikke zware hamer was die continue urenlang achterelkaar zonde pauze heen en weer rende…

Het gedoe met hun koter deden ze dus in hun grote woonkamer boven mijn ouders hun woon en slaapkamer, en wat denk je ? zodra me ouders het licht uitdeden en zich verplaatste naar de slaapkamer verschoof het gestamp en geren van de koter ook gelijk precies boven de slaapkamer van me ouders! Dat mensch hield ons gewoon continue in de gaten hoe ze ons het beste kon irriteren! Ze kwam letterlijk NOOIT BUITEN, ze bestede al haar tijd aan ernstige geluidsoverlast en gebruikte haar kind als wapen! Goh, ik heb een sterk vermoeden dat als dat kind eenmaal naar school moet dat het een mega achterstand heeft in ontwikkeling en het ook nog eens opgevoed is om een mega probleem geval te worden!

Geloof me maar, na dit alles is zelfs je reserve tolerantie voor alles in de wereld op...

Toen wij voor de zoveelste keer de politie belde om te vragen of ze nou eens dat mensch persoonlijk alleen op het kantoor kunnen ondervragen was dat mens ineens dezelfde week nog bam! weg! 2 maanden verdwenen! zeker iets om te verbergen he mensch!

Kwam ze weer terug, wij weer bellen, en wat denk je, de politie negeerde ons gewoon, ze wilde niet meer langskomen, zelfs onze toenmalige contact agent ontweek elk contact met ons, er was iets vreemds aan de hand, dus wij naar het gemeentehuis gaan, verhaal verteld, ze wilde ons helpen samen met een speciale subsidie hulpgroep die was gemaakt speciaal voor deze deelgemeente voor alleen geluidsoverlast en burenconflicten, na een weekje bellen we weer om te vragen wat de stand van zaken is, wat denk je ? de gemeente wilt zich er ook niet meer mee bemoeien, heel vreemd.

Dus wij maar naar het hulpgroepje dat al een dik half jaar eerder in de krant en op de pagina van onze gemeente stond dat het bestond, wat denk je ?
Het speciale groepje was nooit gemaakt! Het was een grote leugen van onze politiek, media, gemeente en alles wat ermee te maken had!

De politie, de gemeente, overheid, politiek, alles heeft ons genaaid en negeert, dus weet je wat mensen ? ik en me ouders gaan doen wat de mensen in de nu grote probleemwijken vroeger deden, we gaan verhuizen, dit is hoe al die wijken zijn ontstaan, Spangen, Kanaleneiland, etc, omdat de politie en de hele politiek gewoon hun de vinger gaven, dus het enigste wat je nog kan doen is verhuizen, nadeel is dat deze buurt verpaupert, iets wat we de laatste jaren steeds meer zien, maar wat kan je doen als zelfs de politie en de hele overheid je de vinger geven en de overlastgevers knuffelen ?

Wat ik heb geleerd ? ik kan de politie 0% vertrouwen en de hele politiek zit daar puur voor hun eigen belangen, kan ik net zo goed een anarchist worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nathrakh op 24-11-2009 03:09:26 ]
pi_74949674
fuck , die text

ik pak even een biertje en dan ga ik lezen.
  maandag 23 november 2009 @ 21:34:26 #3
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74949738
SBS6 Hart van Nederland is je vriend in dit soort gevallen dan (misschien eventueel wel)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_74949797
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef Nathrakh het volgende:
Wat ik heb geleerd ? ik kan de politie 0% vertrouwen en de hele politiek zit daar puur voor hun eigen belangen, kan ik net zo goed een anarchist worden...
Yep.

In dit soort gevallen gewoon verhuizen. De autoriteiten doen niks.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74949923
*wachtend op de lemming*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74949931
Wie weet hebben ze contactjes met de politie of zit die ouwe zak in de gemeente
  maandag 23 november 2009 @ 21:41:14 #7
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74949975
Zo te lezen heb ik niks te klagen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74950196
Maar je woont dus nog bij je ouders?
pi_74950402
Jij hebt wel een partij geduld zeg

Pak een dikke set speakers en zet die tegen de muur als dat wijf slaapt. Paar uurtjes deathmetal op standje 10 en kijken wie er dan het baasje is.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  maandag 23 november 2009 @ 22:00:25 #10
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_74950829
Ik snap uberhaupt niet dat de politie jou bijna arresteert terwijl ze de asocialen wel hun gang laten gaan en daar niks aan doen.
Je zou bijna geloven dat samenzweringstheorieen waar zijn en dat het een complot is om de goedbedoelende burger via een samenzwering van vrijmetselaarspaupers en vrijmetselaarspolitie en vrijmetselaarspolitiek zo gek te maken dat ie net zo van de pot gerukt wordt als de de gemiddelde pauper.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_74950874
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef Barachem het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat de politie jou bijna arresteert terwijl ze de asocialen wel hun gang laten gaan en daar niks aan doen.
Je zou bijna geloven dat samenzweringstheorieen waar zijn en dat het een complot is om de goedbedoelende burger via een samenzwering van vrijmetselaarspaupers en vrijmetselaarspolitie en vrijmetselaarspolitiek zo gek te maken dat ie net zo van de pot gerukt wordt als de de gemiddelde pauper.
Precies! Schopje TRU!

Tevens is TS gewoon een relkoon met z'n ene post.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74950898
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:51 schreef MrData het volgende:
Jij hebt wel een partij geduld zeg

Pak een dikke set speakers en zet die tegen de muur als dat wijf slaapt. Paar uurtjes deathmetal op standje 10 en kijken wie er dan het baasje is.
Ik stond er ook van te kijken hoeveel geduld TS heeft, respect.

Alleen als die dat doet, dan staat de politie waarschijnlijk bij TS voor de deur lijkt mij? Nu hij duidelijk heeft uitgelegd dat de politie niet naar hem meer luistert maar wss nog wel naar de bovenburen?
pi_74950936
deathmetal yeah!
pi_74950962
ik zou allang een brandbrief naar haar gestuurd, je weet zeker dat er geen camera's in je huis hingen?
  maandag 23 november 2009 @ 22:05:04 #15
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_74951043
1 pak shotgun
2 richt shotgun rechtboven de plek waar het meeste geluid vandaankomt
3 shiet
4 ???
5 PROFIT!
pi_74951090
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 23 november 2009 @ 22:06:43 #17
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74951108
Volgens mij ben jij een ongelofelijke aansteller TS en hebben de politie en de gemeente gewoon strontgenoeg van je gezeik .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_74951127
TS staat in recordboek als man met meeste geduld
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 november 2009 @ 22:10:46 #19
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74951272
Wall of text.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_74951438
Zo TS heeft mij een portie geduld zeg !

TS smeer geitenbloed op de deuren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 23 november 2009 @ 22:21:58 #21
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_74951777
ik kan me het gevoel van TS helemaal voorstellen omdat ik al 2 keer hetzelfde heb meegemaakt.

Politie doet helemaal niets voor je.
Laatst heb ik voor de zoveelste keer geklaagd bij mijn buren over de kattenstront van hun katten op mijn hof.
Komt de dolle neger van de buurvrouw naar buiten gestormen met een klauwhamer en wil mijn hersenpan in slaan!!! (is normaal in Rwanda, meneer is asielzoeker...)
112 gebeld, na 25 min kwam er eens op zijn ooie een politiewagen de straat in rijden.
Meneer de bedreigert krijgt netjes een handje en een gesprek op straat met zelfs lachende agenten volgt.

Ik zweer dat dit land geschift is.
Van de overheid hoef je niets te verwachten.
Tijd van praten is voor mij definitief voorbij.
Enige dat ik nog doe is terug terroriseren.
.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_74951788
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:01 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Ik stond er ook van te kijken hoeveel geduld TS heeft, respect.

Alleen als die dat doet, dan staat de politie waarschijnlijk bij TS voor de deur lijkt mij? Nu hij duidelijk heeft uitgelegd dat de politie niet naar hem meer luistert maar wss nog wel naar de bovenburen?
Precies, ik sta met me handen vastgebonden, vandaar dat ik maar vaak naar buiten ging als het weer zover was.
pi_74951812
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:03 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik zou allang een brandbrief naar haar gestuurd, je weet zeker dat er geen camera's in je huis hingen?
Ze hebben notabene een camera buiten de deur hangen
pi_74951850
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef LostFormat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb redelijke oordopjes ook pas sinds dit jaar maar goed...
pi_74951934
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')