Als de automobilist een neger is wel, ja.quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef Dickbride het volgende:
heeft de automobilist eigenlijk _altijd_ de schuld bij zo'n ongeluk?
anders ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als de automobilist een neger is wel, ja.
*proest*quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als de automobilist een neger is wel, ja.
Nee.quote:
Gebeurt ook hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 19:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Terechte klacht verder. Ik snap echt niet waarom die politie daar niet meer op controleert. Ga op een willekeurige plek staan waar redelijk wat fietsers zijn, en Jackpot!
Waar ik woon heb ik ze al in geen maanden zien controleren...quote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Gebeurt ook hoor.![]()
Alleen niet op genoeg plekken.
Je zat pas op je 18e voor het eerst in een auto?quote:Op maandag 23 november 2009 19:30 schreef DirkZz het volgende:Vroeger ook wel eens gedaan, maar pas wanneer je zelf een rijbewijs hebt begin je pas te merken hoe irritant en levensgevaarlijk het is.
Op de fiets had ik altijd het idee ' ze zien me toch wel '..Maar je ziet ze niet!
Dan let je er pas op.quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je zat pas op je 18e voor het eerst in een auto?
OJA JOH GA JE NOU ECHT BEWEREN DAT JE JE KOFFIE UIT SPUUGDE TEGEN DE MONITOR VANWEGE DIE GRAP HAHAHA NEE DEED JE NIET JE HEBT WAARSCHIJNLIJK NIET EENS KOFFIE VOOR JE NEUS EN ALS JE EEN SLOK NAM OP DAT MOMENT SPUUGDE JE HET ECHT NIET UIT GVDquote:
you got some issues maaaanquote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
OJA JOH GA JE NOU ECHT BEWEREN DAT JE JE KOFFIE UIT SPUUGDE TEGEN DE MONITOR VANWEGE DIE GRAP HAHAHA NEE DEED JE NIET JE HEBT WAARSCHIJNLIJK NIET EENS KOFFIE VOOR JE NEUS EN ALS JE EEN SLOK NAM OP DAT MOMENT SPUUGDE JE HET ECHT NIET UIT GVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |