Hoezo?? Omdat dat soort tattoo's is voorbehouden aan overlevers van concentratiekampen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het CIDI gaat janken.
Tuurlijk gaan ze reageren aangezien er geen respect wordt getoond voor de overlevenden van de nazi praktijken en dit provocerend is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Omdat dat soort tattoo's is voorbehouden aan overlevers van concentratiekampen?
Die konden ook zo makkelijk worden opgepakt omdat er in NL zo'n fijne complete registratie (incl. religie) was.
Dat ligt helemaal aan hun standpunt over de vingerafdrukregistratie.... als ze daar fel op tegen zijn omdat het gevaar wegens misbruik oplevert dan denk ik dat ze stil blijven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze reageren aangezien er geen respect wordt getoond voor de overlevenden van de nazi praktijken en dit provocerend is.
Enzo enzo enzo enzo......
Dan bash ik nog even:quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Omdat dat soort tattoo's is voorbehouden aan overlevers van concentratiekampen?
Die konden ook zo makkelijk worden opgepakt omdat er in NL zo'n fijne complete registratie (incl. religie) was.
Doelde meer op de flyer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan hun standpunt over de vingerafdrukregistratie.... als ze daar fel op tegen zijn omdat het gevaar wegens misbruik oplevert dan denk ik dat ze stil blijven.
Sorry hoor, maar begrijp ik nou goed dat je zo'n concentratiekamptattoo een "gaaf idee" vindt??quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel een gaaf idee voor een tatoeage eigenlijk!
Ik wil al tijden iets, maar het moet wel persoonlijk zijn en 'iets betekenen'. Zo'n BSN voldoet aan beide criteria!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef Leandra het volgende:
Sorry hoor, maar begrijp ik nou goed dat je zo'n concentratiekamptattoo een "gaaf idee" vindt??
* Leandra vraagt zich af wat er de laatste 25 jaar nog wel behandeld is met geschiedenis![]()
Dan heb je volgens mij dit topic niet helemaal doorgelezen he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Concentratiekamptattoo?Daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan, maar ik vind het niet te vergelijken.
Dat is toch de hele wrange vergelijking die gemaakt wordt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
Concentratiekamptattoo?Daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan, maar ik vind het niet te vergelijken.
Klopt, was er net mee bezig!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef ToT het volgende:
Dan heb je volgens mij dit topic niet helemaal doorgelezen he?
Wat is er mis met een tatoeage aan de binnenkant van je pols? Bovendien werden de tatoeages niet aan de binnenkant van de pols gezet, maar 'gewoon' op de arm.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:57 schreef Leandra het volgende:
OMG... echt, alsof streepjespyjama's te vergelijken zijn met een tattoo op de binnenkant van je pols?!
Maar dat was associatief een stuk minder sterk geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Had dan eigenlijk een onderhuidse chipimplantaat actueler gevonden.
Ligt er aan waarop je de nadruk legt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat was associatief een stuk minder sterk geweest.
bronquote:Waarschuwing ministerie voor tatoeagefolder
* ANP | Gepubliceerd op 24 november 2009, 12:11
* Laatst bijgewerkt op 24 november 2009, 12:20
DEN HAAG -
Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft burgers gewaarschuwd voor een huis-aan-huis folder die mensen adviseert het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
De folder is afkomstig van een organisatie die zich Het Nieuwe Rijk noemt met het logo dat lijkt op het officiele logo van het Rijk. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie gemeld.
Volgens de woordvoerster roept de brochure associaties op met de Holocaust. Zij noemde hem in een reactie ,,smakeloos''. De folder meldt dat mensen op vertoon van hun reisdocumenten de tatoeage gratis kunnen laten aanbrengen. De lezer wordt doorverwezen naar de gemeente voor meer informatie.
Bij hoeveel mensen de folder precies in de bus is gevallen is niet bekend. Volgens het ministerie is de brochure voor zover bekend in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag verspreid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |