abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74941412
Ik had in September een nieuwe telefoon, dus de eerste paar dagen wat op internet gezeten enzo. Vanaf 14 september heb ik internet echter helemaal uitgezet, omdat ik weinig zin heb dat er een of ander programma op de achtergrond constant verbinding gaat maken á 0,75 cent voor 15 minuten.

Nou kreeg ik de rekening van Oktober binnen en daarop stond dat ik op 27, 28 en 30 september volop op internet heb gezeten. Allemaal rare tijdstippen en een groot aantal vallen er midden in de nacht. Laat ik nou net rond die tijd in bed hebben gelegen, dus dat kan ik gewoon niet geweest zijn. Er is ook niemand die bij mijn telefoon kan.
Nou is er vast wel een andere logische verklaring voor, maar voor hetzelfde geld brengt vodafone door een fout bij hun gewoon kosten in rekening, dus het is een beetje een principe kwestie.

Ik was het niet eens met een gespecificeerd rekening die alleen aangeeft:
28.09.09 03:24:17 live.vodafone.offnet
Ik wil wel iets meer informatie hebben dan dit, een website adres bijvoorbeeld?

Ik contact opgenomen met Vodafone.. ik zal de details besparen maar na een mail of 6 in ruim anderhalve maand tijd waren ze eindelijk achter wat ik nou precies wilde vragen (mail lezen is ook zo moeilijk..), en nu krijg ik dit terug:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan te willen weten of de rekening die wij sturen klopt.

Helaas kunnen wij verder niets meer voor u doen.

Ik heb u alle informatie gegeven die wij hebben.
Wij zien dat er verbinding is geweest met internet en hier zijn kosten voor in rekening gebracht.
Deze kosten kunt u gespecificeerd terug zien op de factuur.

Meer dan de informatie op de factuur kunnen wij u niet gegeven.

Verdere vragen over dit onderwerp gaan wij niet meer beantwoorden.
Kan dit nou zomaar?
Die paar rotcenten maakt me verder niks uit, maar hoe kun je nou controleren of een rekening echt klopt?
Bij bellen en smsjes staat netjes het nummer bij en die kun je vergelijken met het geheugen van je telefoon, maar bij dataverkeer wordt dat lastiger.

En wat kan ik nu nog meer doen? Gevalletje geschillencommissie of heb ik gewoon geen recht op meer informatie? In de algemene voorwaarden kan ik weinig nuttigs vinden.

Bvd!
-
  maandag 23 november 2009 @ 17:02:04 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74941694
quote:
Verdere vragen over dit onderwerp gaan wij niet meer beantwoorden.
Wow, wat een service.

En ook nog geschreven door een debiel.

Ik zou het naar zijn/haar manager laten escaleren. Als dat niet wil, geschillencommissie dan maar. Ff briefje schrijven
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74941792
ook eens soortgelijk probleem gehad met internet op mobiel, en tijden wanneer ik eigenlijk niet op internet heb gezeten maar volgens provider wel, uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. ik zit echter wel bij hi
  maandag 23 november 2009 @ 17:13:04 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74942107
Sjonge jonge hebben apple en vodafoon tegenwoordig dezelfde klantenservice?
  maandag 23 november 2009 @ 17:14:36 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74942158
Misschien kunnen deze mensen iets voor je doen:

http://www.telecomklachten.nl/?mode=contact
pi_74943889
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Misschien kunnen deze mensen iets voor je doen:

http://www.telecomklachten.nl/?mode=contact
Dan kan hij beter naar de geschillencommissie stappen, dat is een officiële instantie waar alle telecomaanbieders bij aangesloten moeten zijn.

Maar dan zal hij eerst een officiële klacht in moeten dienen bij Vodafone.
  maandag 23 november 2009 @ 18:13:41 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74943964
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:10 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Dan kan hij beter naar de geschillencommissie stappen, dat is een officiële instantie waar alle telecomaanbieders bij aangesloten moeten zijn.

Maar dan zal hij eerst een officiële klacht in moeten dienen bij Vodafone.
Ho Ho Ho. Ikke heb ook gegoegeld.
Die site die ik post heeft vanalles met de OPTA te maken. En voor telecom ga je naar OPTA
pi_74945528
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ho Ho Ho. Ikke heb ook gegoegeld.
Die site die ik post heeft vanalles met de OPTA te maken. En voor telecom ga je naar OPTA
Die site staat nog in de kinderschoenen "als er genoeg animo is starten we een 0800 nummer"

En er wordt reclame gemaakt voor webshops, dus al met al niet echt de plek om je tot te wenden..
  maandag 23 november 2009 @ 19:32:45 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74945698
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:27 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Die site staat nog in de kinderschoenen "als er genoeg animo is starten we een 0800 nummer"

En er wordt reclame gemaakt voor webshops, dus al met al niet echt de plek om je tot te wenden..
Das wel waar. Dan belt ie toch gewoon opta
  maandag 23 november 2009 @ 19:34:42 #10
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74945759
langsrijden en een brandbom naar binnen flikkeren
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74946370
Dank allen!
Die website inventariseert alleen klachten en stuurt ze dan door naar radar of de consumentenbond, nou dat kan ik zelf ook wel. Ik ga even uitzoeken of die geschillencommissie iets is, ik meen dat je daar 30 euro zelf moet betalen ofzo.
-
  maandag 23 november 2009 @ 19:53:19 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74946436
OPTA
Vraag of klacht? Bel ons!
088 - 0 70 70 70

5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: