Ik had in September een nieuwe telefoon, dus de eerste paar dagen wat op internet gezeten enzo. Vanaf 14 september heb ik internet echter helemaal uitgezet, omdat ik weinig zin heb dat er een of ander programma op de achtergrond constant verbinding gaat maken á 0,75 cent voor 15 minuten.
Nou kreeg ik de rekening van Oktober binnen en daarop stond dat ik op 27, 28 en 30 september volop op internet heb gezeten. Allemaal rare tijdstippen en een groot aantal vallen er midden in de nacht. Laat ik nou net rond die tijd in bed hebben gelegen, dus dat kan ik gewoon niet geweest zijn. Er is ook niemand die bij mijn telefoon kan.
Nou is er vast wel een andere logische verklaring voor, maar voor hetzelfde geld brengt vodafone door een fout bij hun gewoon kosten in rekening, dus het is een beetje een principe kwestie.
Ik was het niet eens met een gespecificeerd rekening die alleen aangeeft:
28.09.09 03:24:17 live.vodafone.offnet
Ik wil wel iets meer informatie hebben dan dit, een website adres bijvoorbeeld?
Ik contact opgenomen met Vodafone.. ik zal de details besparen maar na een mail of 6 in ruim anderhalve maand tijd waren ze eindelijk achter wat ik nou precies wilde vragen (mail lezen is ook zo moeilijk..), en nu krijg ik dit terug:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan te willen weten of de rekening die wij sturen klopt.
Helaas kunnen wij verder niets meer voor u doen.
Ik heb u alle informatie gegeven die wij hebben.
Wij zien dat er verbinding is geweest met internet en hier zijn kosten voor in rekening gebracht.
Deze kosten kunt u gespecificeerd terug zien op de factuur.
Meer dan de informatie op de factuur kunnen wij u niet gegeven.
Verdere vragen over dit onderwerp gaan wij niet meer beantwoorden.
Kan dit nou zomaar?
Die paar rotcenten maakt me verder niks uit, maar hoe kun je nou controleren of een rekening echt klopt?
Bij bellen en smsjes staat netjes het nummer bij en die kun je vergelijken met het geheugen van je telefoon, maar bij dataverkeer wordt dat lastiger.
En wat kan ik nu nog meer doen? Gevalletje geschillencommissie of heb ik gewoon geen recht op meer informatie? In de algemene voorwaarden kan ik weinig nuttigs vinden.
Bvd!