Is het ook, van aspertaam krijg je kanker en van kanker val je af!quote:Op maandag 23 november 2009 16:47 schreef Cahir het volgende:
mega-klacht: dikke mensen die denken dat light producten hun redding zijn![]()
Vertel mij wat, hier in huis hebben we tegenwoordig light-chips.quote:Op maandag 23 november 2009 16:47 schreef Cahir het volgende:
mega-klacht: dikke mensen die denken dat light producten hun redding zijn![]()
Wtf is aspertaamquote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef sc00p het volgende:
[..]
Is het ook, van aspertaam krijg je kanker en van kanker val je af!
De oude taxi is ook nog steeds te koop hoor. (in iig de blauwe versie, mijn favoriet, is zowel met als zonder suiker te koop)quote:Op maandag 23 november 2009 16:47 schreef Cahir het volgende:
Ik leefde laatste tijd in een waan dat ik Taksi niet meer lekker vond aangezien ik het opeens heel zuur, bitter en anders vond smaken.
Kom ik er net achter dat het kwam door de nieuwe Taksi pakken zonder suikerWant toen ik de oude Taksi (die we nog over haddden) opdronk was 't opeens weer goddelijk
klacht: STOMME OVERHEID DIE ZICH MET ALLES MOET BEMOEIEn
sub-klacht: dikke mensen die overheidsbemoeienis veroorzaken
Die zullen ze dan wel tiny macs noemen, hè...quote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef Jig_Saw het volgende:
Alle producten zijn tegenwoordig te vinden in de light versie , straks komen er ook light big mac's
HOIJquote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef sc00p het volgende:
[..]
Coca cola Zero..ook zo'n wanstaltig smerige uitvindingquote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
Light producten zijn zo verschrikkelijk smerig.
Seriously: Djoezz!quote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef hugecooll het volgende:
Die djoezz! van de AH is ook nog best goed te doen als alternatief btw
[ afbeelding ]
wat een originele grap heequote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef sc00p het volgende:
[..]
Eh wtf, djoezzquote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef hugecooll het volgende:
Die djoezz! van de AH is ook nog best goed te doen als alternatief btw
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |