Brood, melk, beleg en koffie was op. Dus moest wel.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hamvraag in deze is? Wat de neuk moet jij vrijwillig op zaterdagmiddag in een supermarkt?
Dan ga je op zaterdagmorgen meteen om 8 uur.quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Brood, melk, beleg en koffie was op. Dus moest wel.
Precies, je weet zulke dingen van te voren. Ga gewoon een andere dag rond 18:00, dan heb je de minste last van kleine kinderen en bejaarden, die schijnen nog veelal te eten rond dat tijdstipquote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hamvraag in deze is? Wat de neuk moet jij vrijwillig op zaterdagmiddag in een supermarkt?
Zonder koffie om 8 uur 's ochtends iets doen, die vaardigheid beschik ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ga je op zaterdagmorgen meteen om 8 uur.
Boodschappen doen lijkt me ?!quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hamvraag in deze is; Wat de neuk moet jij vrijwillig op zaterdagmiddag in een supermarkt?
Jij hebt al wel koters met succes groot gebrachtquote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef MouzurX het volgende:
Eens![]()
Kutkoters, en opvoeden kunnen de ouders van tegenwoordig ook van geen meter.
K vind idd ook dat ze naast het "hondenpaaltje" (jeweetz, paaltje of hekje waar de hond aan vastgezet kan worden) ook een "kinderpaaltje" buiten moeten maken. En dan zo'n guitige rode sticker met "ik mag niet naar binnen" met een dram-kind erop..Prachtig lijkt me dat.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef Dennis101 het volgende:
Eens, kinderen laat je maar thuis of zet ze buiten voor de deur.
Terechtquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zonder koffie om 8 uur 's ochtends iets doen, die vaardigheid beschik ik niet
quote:Op maandag 23 november 2009 15:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
K vind idd ook dat ze naast het "hondenpaaltje" (jeweetz, paaltje of hekje waar de hond aan vastgezet kan worden) ook een "kinderpaaltje" buiten moeten maken. En dan zo'n guitige rode sticker met "ik mag niet naar binnen" met een dram-kind erop..Prachtig lijkt me dat.
Nou ik weet wel dat als je kind keihard aan het kloten is dat je iig niet NIKS moet doen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:36 schreef kL0j00h het volgende:
Heb zelf een zoontje die net begint te lopen, maar ben het eens met de klacht.
Ik wil niet eens door een bom volle supermarkt lopen met hem erbij.
Neem hem liever mee naar de speeltuin of zo.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk alleenstaande moeders, die moeten wel. Maar die moeten dan wel een beetje de kinderen in de hand houden want het lijkt wel of tegenwoordig nergens meer van gezegd wordt als kinderen lopen te rennen en schreeuwen oid.
[..]
Jij hebt al wel koters met succes groot gebracht
Precies en dan heb je ook nog van die ouders die jou vuil aankijken omdat jij in de weg stond, want kutkoter kon er door jou niet langs met zijn/haar supermarktkarretje. En kutkoter moet de vrije doorgang hebben zodat het krijsend met een supermarktkarretje door de winkel kan racen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef MouzurX het volgende:
Eens![]()
Kutkoters, en opvoeden kunnen de ouders van tegenwoordig ook van geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERvertaling een lange tijd geleden gemaakt door chris2k Vervelende kinderen in de supermarkt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Dan loop je wel gevaar want dan crosst mijn dochtertje de net kan lopen met haar winkelwagentje door de supermarkt. In de weg lopen is geheel op eigen risico.....quote:Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ga je op zaterdagmorgen meteen om 8 uur.
Pics van alleenstaande moeders?quote:Op maandag 23 november 2009 15:36 schreef kL0j00h het volgende:
Heb zelf een zoontje die net begint te lopen, maar ben het eens met de klacht.
Ik wil niet eens door een bom volle supermarkt lopen met hem erbij.
Neem hem liever mee naar de speeltuin of zo.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk alleenstaande moeders, die moeten wel. Maar die moeten dan wel een beetje de kinderen in de hand houden want het lijkt wel of tegenwoordig nergens meer van gezegd wordt als kinderen lopen te rennen en schreeuwen oid.
[..]
Jij hebt al wel koters met succes groot gebracht
Ja.. Als ik dan dat kind per ongeluk de zuivel inschop wil ik je ook niet horen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Dan loop je wel gevaar want dan crosst mijn dochtertje de net kan lopen met haar winkelwagentje door de supermarkt. In de weg lopen is geheel op eigen risico.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |