Nou ja, als hij zoals gezegd voornamelijk voor het verhaal is gegaan is 15 uur niet zo'n raar getal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude... Das niet gezond!
Ik heb over deel 1 ook maar 5 middagen gedaan, waar mijn broertje er in 2 doorheen rende... Geniet je dan nog van je game?

ja natuurlijk, alleen dwingt mijn nieuwsgierigheid me om zo snel mogelijk verder te gaan met de storyline, dus alle sidemissies ga ik nu doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude... Das niet gezond!
Ik heb over deel 1 ook maar 5 middagen gedaan, waar mijn broertje er in 2 doorheen rende... Geniet je dan nog van je game?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vermoord. Hoe lang nog tot ik in Venetie kom?

voordat ik die ga kijken, is dat van deel 1 of deel 2?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Best tof
Ook leuk dat het gewoon nu verder gaat (moet nu al mijn codexpaginas verzamelen en doorgaan)

Maar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.
 Maar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.

Nice, dan ga ik die even bekijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Deel 1 natuurlijk, ik heb deel 2 nog niet uitgespeeldMaar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.

Ik. Met maps van internet moet het te doen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Muchachooo het volgende:
zoo en nu ook alle glyphs gehaald. is er trouwens iemand die echt voor alle 100 feathers gaat?

Show your Colorsquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zijn die veren verplicht voor een trophy?
net zoals die duiven met GTA

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |