als je eens wist hoeveel ik er al heb.. dan ga je lachen.. als ik klaar ben met sparen ga ik er wel een paar foto's van maken.. gewoon een tijdelijke kansloze hobbyquote:Op maandag 23 november 2009 11:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet 30 jaar sparen om uberhaupt 2 mokken bij elkaar te sparen man!
90.000 punten voor een thee lepeltje... echt donder maar mooi dood zegquote:Op maandag 23 november 2009 11:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet 30 jaar sparen om nog maar net 2 mokken te kunnen bestellen man!
dat doen echt alleen wanhopige huisvrouwenquote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef craftyvirus het volgende:
advertentie plaatsen op marktplaats om aan DE punten te komen
TVP.quote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je eens wist hoeveel ik er al heb.. dan ga je lachen.. als ik klaar ben met sparen ga ik er wel een paar foto's van maken.. gewoon een tijdelijke kansloze hobby
tvpquote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je eens wist hoeveel ik er al heb.. dan ga je lachen.. als ik klaar ben met sparen ga ik er wel een paar foto's van maken.. gewoon een tijdelijke kansloze hobby
Hoelang moet je dan sparen voor zo'n Senseo geval?quote:Op maandag 23 november 2009 12:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
90.000 punten voor een thee lepeltje... echt donder maar mooi dood zeg
:S:S:S:S:Squote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |