Nodig dan een paar uit als je het zo erg vindt.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Geretardeerd het volgende:
Lekker gezellig saampjes bij de kerstboom terwijl menig zwerver kapotvriest in de sneeuw en ijzel.
Precies! Zuipen totdat je het kerstdiner weer uitkotst!quote:Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gewoon heel veel zuipen. Dat helpt mij de verplichte avondjes enigszins te doorstaan.
clupquote:Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef Opkloter het volgende:
Surprise: gewoon een surprise maken met een gedicht waarbij je iemand helemaal afzeikt.![]()
Kerst: Gewoon met je vriendeclup in de plaatselijke kroeg gaan zuipen.![]()
Oud-op-Nieuw: Carbid skieten![]()
zo pak ik het aan dit jaar
Hoeveel schoonvaders heb je dan precies? Voor de rest helemaal eens met de klacht.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Geretardeerd het volgende:
Die ene schoonvader die nu wel eens vriendelijk tegen je kan doen maar je weet gewoon dat ie er geen fuck van meent.![]()
hier een 50 inch, 10 doden. Was wel lachen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:18 schreef Opkloter het volgende:
denk trouwes dat ik dit jaar geen illegale rotzooi koop, vorig jaar zo'n 12" mortier op de grond ontploft. pijnlijk
ja, idd meesterlijk spul,quote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef Equites het volgende:
[..]
hier een 50 inch, 10 doden. Was wel lachen.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Hoeveel schoonvaders heb je dan precies? Voor de rest helemaal eens met de klacht.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Hetiszover het volgende:
Geef je vriendin clitstraf, dat zal haar leren.
das een nieuw bladquote:Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Vinkentering.
Is dat nieuw? Van Tinkerbel?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das een nieuw blad![]()
als je "ik hou van holland" met beau en jeroen gezien had, wist je het
oh nee, was lama's geloof ikquote:Op maandag 23 november 2009 11:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Ik zal eens bij uitzendinggemist kijken.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh nee, was lama's geloof ik
sorrie
het was iig met jeroen
waarom de open mond?quote:
Of ze hebben vrouwen die hun man ook een eigen mening laten hebbenquote:Op maandag 23 november 2009 12:20 schreef Geretardeerd het volgende:
Zodat je je lul er in kan duwen. Ofcourse.
Enne, als ik 'Nee' zeg tegen mijn vriendin dan begint het gezeik nog maar.. Maar de meeste Fok!ers hebben hier geen relatie dus weten wij zij veel wat voor monsters vrouwen kunnen zijn.
Nee, jij bent inderdaad 1 van de weinige hier met een vrouwquote:Op maandag 23 november 2009 12:20 schreef Geretardeerd het volgende:
Zodat je je lul er in kan duwen. Ofcourse.
Enne, als ik 'Nee' zeg tegen mijn vriendin dan begint het gezeik nog maar.. Maar de meeste Fok!ers hebben hier geen relatie dus weten wij zij veel wat voor monsters vrouwen kunnen zijn.
Dat is al helemaal erg.quote:Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
TS heeft geen ballen en durft geen nee tegen zijn vriendin te zeggen
12 inchquote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, idd meesterlijk spul,
Wij hadden van die custom-made pijpen om de mortieren in te leggen, maar da ging dus gruwlijk fout.
ontploffing heeft al gauw een diameter van 40 meter ofzo
ja, ik haal het door elkaar.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
12 inch
Mortieren schieten.
1) Je schiet shells, mortieren zijn de buizen.
2) De doorsnee van het effect van een 12 inch shell is eerder 400 meter dan 40 meter.
Het ging bij jou dus wss om een 3 inch, oftewel een shell ter grootte van een tennisbal.
aha, ben ik dus toch niet de enigstequote:
Enige. En idd, page 1 is weg.quote:Op maandag 30 november 2009 12:43 schreef wise het volgende:
[..]
aha, ben ik dus toch niet de enigste
Voila, de OPquote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Geretardeerd het volgende:
"Heb je zin om mee te doen met surprises dit jaar, schatje van me?" vraagt m'n vriendin met haar blauwe puppyogen die ze altijd gebruikt bij dit soort vragen.
"Rot op, mens," denk ik bitter. "Ja leuk!" hoor ik uit mijn mond flappen ondertussen.
Ja, het is weer eens zover. Dat schijnheilige geouwehoer. Lekker 'gezellig' samen pakjes uitwisselen met de schoonfamilie en kijken hoe blij de kindertjes zijn met hun overprijsde kutcadeaus die ze na twee keer gebruiken toch weer opzij flikkeren. Voor mij hoeft het niet. Maar dit is nog niet het hoofdpunt van mijn klacht. Het 'hoofdgerecht' is dan toch wel Kerstmis. Lekker gezellig saampjes bij de kerstboom terwijl menig zwerver kapotvriest in de sneeuw en ijzel. Die ene schoonvader die nu wel eens vriendelijk tegen je kan doen maar je weet gewoon dat ie er geen fuck van meent.![]()
Of de winkels die zich helemaal kapot concurreren om net dat beetje winst eruit te kunnen persen, ook al is de recessie nog in volle gang. Die Coca Cola reclame met die achterlijke vrachtwagen die weer eens kapot herhaald wordt op de televisie. De vrolijke liederen van de Kerst.
GEWOON ALLEMAAL OPSODEFLIKKEREN! NEE, IK HEB ER GEEN ZIN IN DIT JAAR! KRIJG ALLEMAAL MAAR DE VINKENTERING MET JULLIE SINTERKLAAS EN KERST! HET KOST MIJ SLECHTS M'N CENTEN EN GEZEIK!
OPTYFEN! Afschaffen!![]()
![]()
Klacht: Ik heb geen zin in Sinterklaas en Kerst.
Wat lief van je! Dan kan de directeur van dat goede doel een iets duurdere wijn kopen met kerst!quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:28 schreef JustLikeMe het volgende:
Ik heb ook een schurfthekel aan die overdadidheid met kerst en sinterklaas. Alles moet maal 10. Gelukkig woon ik al flink wat jaartjes op mezelf en denkt mijn partner er hetzelfde over... Wij moeten met kerst dus lekker niks, behalve wat we zelf willen zoals bonensoep eten in mijn sportkleding terwijl we een marathon houden met allerlei dvd's. Heerlijk! En wat we besparen maken we deels over aan een goed doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |