Is dit waar?quote:Op maandag 23 november 2009 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Kiwi kun je gewoon met schil eten. Niet klooien met een lepeltje, gewoon in bijten.
Punt 1: bedankt voor de tip, ik zal het zeker in overweging nemenquote:Op maandag 23 november 2009 10:05 schreef Adelante het volgende:
punt 1: enkel een kiwi is geen ontbijt
punt 2: je moet pas aan een kiwi beginnen als je die iets in kunt drukken, anders zijn ze idd te hard.
Anders zei ik 't niet.quote:
Klopt ik nam het ook in overweging, maar als kind moest ik altijd eten met een lepeltje, dus deed het vanzelfquote:Op maandag 23 november 2009 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Kiwi kun je gewoon met schil eten. Niet klooien met een lepeltje, gewoon in bijten.
Wat danquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik dacht aan iets heel anders bij het lezen van de TT...![]()
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Pieter-utd het volgende:
op een boordje,
Dat ik hier nooit aan heb gedacht zeg, ik schaam me nu bestquote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef DaveGrohl het volgende:
Gewoon in de lengte door midden en dan nog een keer die partjes in de lengte doormidden. Voila, lekker kluiven
........quote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef DaveGrohl het volgende:
Gewoon in de lengte door midden en dan nog een keer die partjes in de lengte doormidden. Voila, lekker kluiven
Had er ook nooit aan gedacht, totdat ik het iemand zag doen!quote:Op maandag 23 november 2009 10:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
........
Nooit aan gedacht, ook ik schaam me![]()
Dan is het geen koffie.quote:Vervolgens wil ik koffie maken, krijg ik de koffie'cup' niet uit het apparaat, waardoor ik geen nieuwe kan maken
Het werkt perfect, ik ben nog nooit zo gelukkig geweestquote:Op maandag 23 november 2009 10:45 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Had er ook nooit aan gedacht, totdat ik het iemand zag doen!![]()
Ik zo, WTF!!!11!, dat ik daar nooit aan heb gedacht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |