Dat dus, bij een bemande Shell kan je altijd wel betalen met CCquote:Op maandag 23 november 2009 08:24 schreef Joenes het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat ik niet met een CC kon betalen in een tankstation
Meeste auto's zo'n 40 kilometerquote:Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke nou dat is cool danKan ik toch nog tanken. Ik hoor net dat ik vanavond ergens heen moet en ik ga dat niet redden met wat er nog in de tank zit. Ik weet ook niet hoever ik nog door kan rijden mocht het lampje gaan knipperen.
quote:Op maandag 23 november 2009 08:32 schreef tazmanian het volgende:
Zover ik weet staat dit altijd op de pomp/pinkastje aangegeven, met welke cards je allemaal kan betalen, voorwaarde is wel dat je een pincode op je card hebt. Dus niet zoals American Express bijvoorbeeld waar je nog moet tekenen. Deze zal niet geaccepteerd worden..
De mijne heeft ook een chip, wanneer ik in een winkel ermee wil betalen moet ik die erook nog inpluggenquote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb pas van MasterCard een nieuwe creditcard gekregen en bij deze moet ik dus altijd mijn pincode invoeren. Hij heeft nu ook zo een chip die op je bankpas zit.
@RaymondK Het regende ook vanmorgen dus beter even met de auto.
Ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 23 november 2009 08:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik kom er net pas achter dat ik mijn bankpas ben vergeten, die ligt nog op tafel. Ik heb wel mijn creditcard bij mij en ik ben nu op mijn werk, vandaar dat ik het even hier vraag
Ik gebruik die pin op mijn mastercard toch al zeker 2 jaar, en ook steeds meer.quote:Op maandag 23 november 2009 08:35 schreef dabadbass het volgende:
[..], ik heb het pas 1x meegemaakt, alszijnde een proef, dat ik mn pincode in moest typen (VISA)
De eerste onbemande waar ik hem pas inprikte, werkte er mooi niet mee...quote:Op maandag 23 november 2009 08:24 schreef Joenes het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat ik niet met een CC kon betalen in een tankstation
Nog nooit meegemaakt dat je bij een onbemand tankstation kan betalen met je CC. Volgens mij vanwege fraudegevoeligheid is dit ook niet mogelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 08:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Er zijn van die onbemande tankstations waar je kan tanken en dan met je creditcard betalen.....
kan wel tegenwoordig, maar je moet altijd je pin intoetsenquote:Op maandag 23 november 2009 09:18 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat je bij een onbemand tankstation kan betalen met je CC. Volgens mij vanwege fraudegevoeligheid is dit ook niet mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |