Ik denk dat mijn klacht voor iedereen wel herkenbaar moet zijn: je bevindt je in een situatie en mensen maken een opmerking/grapje zonder eerst even te checken of dat wel kan in die situatie. Je bent dik en staat in de kassarij (ja, dat is één woord) en iemand voor je maakt een grapje over een dik persoon zonder eerst achterom te kijken. Je vraagt aan je beste vriendin wat zij van *willekeurige opleiding* vindt en vervolgens kraakt ze die helemaal af, terwijl jij net van plan bent die opleiding te gaan beginnen in september

Een of ander lelijk wijf zegt dat ze je best zou doen als je geen homo was, terwijl je hardstikke hetero bent

Van die categorie.
Nu gebeurde mij recent ook zoiets: Ik liep ergens op straat in Brabant (vraag me niet waarom, ik weet het). Je weet wel, dat gedeelte van Nederland waar alles ''keigezellig'' is

Maar goed, ik had dus die dag ervoor m'n enkel verstuikt met schilderen en liep derhalve op krukken. Ik was samen met drie vrienden, zij hebben overigens allemaal geen krukken.De straten waren leeg, koud en donker terwijl we tussen een paar gebouwen doorliepen. Ieder klein geluidje werd hard weerkaatst en uitvergroot tegen de muren van de Bredase renaissance gebouwen, Loopt er blijkbaar achter ons zo'n enorm ontactvol wijf, en die schreeuwt: 'CHECK DIE MANKE DAARO'. Ze haalt me in, en intussen lacht ze me nog uit ook. Ik was echt met stomheid geslagen.
Klacht: Mensen zonder tact
Wie heeft hier nog meer voorbeelden van?