ik doe er een rol fruitella bijquote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor 450 mag mijn SG ook gaan, maar dan met koffer!
Fruitellaquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik doe er een rol fruitella bij
Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.quote:
Dit. Of op een ge-aard stopcontact inpluggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zet je monitor/computer eens uit bij het spelen...
T.L.?
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bedoelt zwart?
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Gitaar - Witte SG
Zo maar even dan
Ja, ik ken ze totaal nietquote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.
Ik zou vooraf wel even naar het nieuwe album gan luisteren want ik denk dat ze daar vrij veel van gaan spelen. Als ze er een beetje zin in hebben kan het zo een set van ruim 2 uur worden.
Vind het wel chiquequote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef TeleluvR het volgende:
SG's zijn zo tof, maar ik vind (spier-)wit echt geen gitaarkleur!
Hij wordt hier zondag opgehaald. En ik heb gezondigd vorige weekquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hij wordt hier zondag opgehaald. En ik heb gezondigd vorige week
Wat is het geworden?quote:
Als het zo doorgaat is ie ook na 4 weken alweer wegquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet gewoon je auto verkopen
Zingen?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, voor mijn ene klusje kan ik dinsdag pas verder, voor mijn andere klusje heb ik software nodig die ik niet heb en IA reageert ff niet. Dus ja, wat ga ik nu doen?.
Koffiequote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, voor mijn ene klusje kan ik dinsdag pas verder, voor mijn andere klusje heb ik software nodig die ik niet heb en IA reageert ff niet. Dus ja, wat ga ik nu doen?.
Les Paulsquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Les Paul Premium Plus 2001 Red. Ik zal van de week wel ff pic showen.
Laatst bij Tonika eentje uitgeprobeerd, maar die had een hogere actie dan mn strat enzo dat speelt echt verrot. Deze speelde echt direct goed met een hals die ongeveer de dikte heeft van een 60s.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Les Pauls
Heb zelfs met de afgelopen oefensessies de V amper aangeraakt
Och, dat zijn de standaard onafgestelde winkelmoddelen, daar moet je niet te kritisch naar dat soort dingen kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Laatst bij Tonika eentje uitgeprobeerd, maar die had een hogere actie dan mn strat enzo dat speelt echt verrot. Deze speelde echt direct goed met een hals die ongeveer de dikte heeft van een 60s.
Je hebt een setlist van november in je PMquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze totaal niet
Straks thuis maar even wat 'bestellen via internet'
Ik plug hem in mijn versterkerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit. Of op een ge-aard stopcontact inpluggen.
Je bedoelt die van dat de dokter met z'n stethoscoop gaat luisteren? Dat ging niet per se over techno toch?quote:
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
Ja, hypequote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.
Damn you youtube.
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Verbeterd: d'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Op een van de vorige pagina's zei iemand dat witte gitaren niet mooi zijn, maar een witte LP met EMG's, zwarte hardware etc. is supervet!
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Dat is waarquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |