Mensen die niet willen afspreken...Nou ik ben geweest hoor. Naar verwachting was het- zoals we het hier op z'n Brabants zeggen- keigezellig

en we hebben tot diep in de nacht onder het genot van een drankje zitten discussiëren en filosoferen.
Dat is dan ook niet mijn klacht. Mijn klacht begint vanaf het moment dat we naar de auto liepen. Ergens vorige week ben ik door mijn knie gegaan. Omdat ik zelf bezit over een gezonde dosis zelfspot was ik er een beetje de gek mee aan het houden. De straten waren leeg, koud en donker terwijl we tussen een paar gebouwen doorliepen. Ieder klein geluidje werd hard weerkaatst en uitvergroot tegen de muren van de Bredase renaissance gebouwen, waardoor men een normale conversatie op redelijke afstand al zou kunnen afluisteren. En daar komt het...
'CHECK DIE MANKE DAARO' riep ik, half schreeuwend. Ik weet niet meer exact wat er aan vooraf ging, maar we hadden het er in ieder geval over wat mensen zouden zeggen als ze me zouden zien lopen zo.
Zegt die vriend die bij me was ineens:'kijk nu eens voor je.' Ik zo kijken dus, wat loopt daar: drie mensen, waarvan één op krukken

!!! Ze kijken alle drie achterom en kijken me nogal verontwaardigd aan. We liepen er maar snel langs

en stom genoeg kon ik ook nog eens niet mijn lach inhouden.
Klacht: ik blijk niet zo tactisch te zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door griekjeee op 22-11-2009 21:16:30 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_