Inderdaad, vanwaar al die kleuren enzoquote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Bob-B het volgende:
wat wel een klacht waard is dat die bon uitprinten duurder is dan de korting die je ermee krijgt
TS gebruikt firefoxquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja potver
Komt die geyle reclame van Ambi Pur langs, waarin ze zeggen "Google 'geur' voor de kortingsbon". Dat laat TS zich geen twee keer zeggen natuurlijk! Snel pakt hij zijn Google™-apparaat erbij en typt 'Geur' in. Met kloppend lid wordt de enter ingetoetst en terwijl een klotsje kwijl van het toetsenbord geveegd wordt bekijkt TS de resultaten.
http://www.google.nl/search?q=geur&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
En ja, nou zie ik dat de bovenste gesponsorde koppeling bedoelt wordt maar omdat ik dit hele ding al getypt heeft druk ik gewoon op invoeren!
Mensen die zich anders voelen dan de rest en FF gaan gebruikenquote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Even verbeterd voor je.
IE![]()
![]()
IE-gebruikers![]()
Of misschien omdat IE8 een kutbrowser is, zowel in gebruikersgemak als om websites voor te schrijven, en nog steeds de browser waarmee je het makkelijkste virussen krijgtquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Queque het volgende:
[..]
Mensen die zich anders voelen dan de rest en FF gaan gebruiken
IE 8
quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef morningstorm het volgende:
ik snap je klacht niet.
Plaatjes voor visuele ondersteuning?
Mwehe, ik dacht al, wie gaat er IE nu nog verdedigenquote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Queque het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik heb hem al getrolled/kaapt
Je hapte welquote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwehe, ik dacht al, wie gaat er IE nu nog verdedigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |