oo dat wist ik dan weer niet.quote:De ANWB betaal je trouwens abnormaal veel voor.
Betaal sowieso niet vooruit, en zorg dat de uren goed bijgehouden worden.quote:Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef Fastmatti het volgende:
Laat je in ieder geval niet belazeren met zo'n pakket.
Geen pakket? Ik dacht er juist aan een pakket te nemen voor 30 lessen en een examen.Waarom is dat niet verstandig volgens jou?quote:Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef Fastmatti het volgende:
Laat je in ieder geval niet belazeren met zo'n pakket.
Nogmaals, zolang je zo'n pakket niet vooruit betaald is er niets aan de hand.quote:Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Geen pakket? Ik dacht er juist aan een pakket te nemen voor 30 lessen en een examen.Waarom is dat niet verstandig volgens jou?
Bedankt Fastmatti,helder en duidelijk advies! Vooral over de TTT twijfelde ik al een beetje,maar heel fijn dat je daar ook even op inhaaktquote:Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Fastmatti het volgende:
Precies. De percentages van mijn rijschool waren niet zo bijster hoog. Echter mocht ik wel na 22 lessen examen doen waarna ik in één keer slaagde. Daarbij moet het ook een beetje klikken met de rijinstructeur. Die van mij was een hork, maar wel goed. Moet je uiteraard wel tegen kunnen. Stel je voor dat je daar niet tegen kan en nog 29 lessen met dezelfde kerel verder moet.
Advies nummer 2:
Tussentijdse toets is tijd en geldverspilling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |