abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2009 @ 18:59:27 #1
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74914238
Zoals de TT al zegt,heeft iemand goede/slechte ervaring met Rijschool Hers in Rotterdam?
Had me aanvankelijk ingeschreven bij de Lier,maar daar gaat alles er zo knullig aan toe dat ik heb besloten om daar maar geen 1200,- te gaan neerleggen..
Punt is dat Hers het hoogste slagingspercentage heeft en uit werd geroepen tot de beste rijschool door het CBR,maar reacties/ervaringen op de rijschoolvergelijker op internet zijn niet zo positief..

Dus kom maar op!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74914454
Tis geen bovag rijschool
You dream it, I live it.
  zondag 22 november 2009 @ 19:10:57 #3
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_74914589
Volgens mij kan je beter bij de ANWB rijden in Rotterdam, heb al verscheidene mensen gehoord dat het daar wel goed is.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
pi_74914635
http://www.rijschoolverge(...)EERSSCHOOL+HERS.html

Edit: o sorry die had je al gevonden
pi_74914642
Heb zelf bij de lier gereden, gaat op zich wel oké. Aantal vrienden van me bij Hers en weinig negatiefs over gehoord.

De ANWB betaal je trouwens abnormaal veel voor.
  zondag 22 november 2009 @ 19:15:09 #6
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_74914718
quote:
De ANWB betaal je trouwens abnormaal veel voor.
oo dat wist ik dan weer niet.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
pi_74915190
Laat je in ieder geval niet belazeren met zo'n pakket.
pi_74915239
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef Fastmatti het volgende:
Betaal sowieso niet vooruit, en zorg dat de uren goed bijgehouden worden.
pi_74915560
Ik heb er gereden, omdat het de goedkoopste was die ik kon vinden
Ik heb er altijd prima les gehad vond ik. Ik heb meerdere instructeurs gehad (een eigen, toen vlak voordat ik op moest een les bij een ander, zodat ik eens een frisse blik had op mijn rijstijl en later nog een ander omdat mijn eigen op vakantie was) en ze waren allemaal erg rustig en nooit boos als ik iets fout deed.
Ben 2 keer gezakt voor praktijk ( ) en ik kon altijd binnen 3 a 4 weken weer opnieuw op.
Kortom, ik ben positief over ze
  zondag 22 november 2009 @ 19:41:32 #10
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_74915628
Ik zag ze laatst rijden in zo'n auto met reclame van hun op het dak en man die kunnen me een partij niet rijden!!1!11!1
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 23 november 2009 @ 11:06:16 #11
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74933893
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef Fastmatti het volgende:
Geen pakket? Ik dacht er juist aan een pakket te nemen voor 30 lessen en een examen.Waarom is dat niet verstandig volgens jou?

Ik vind het echt heel moeilijk een keuze te maken,je hebt zeker in Rotterdam zoveel rijscholen.En het is toch een hoop geld wat je eraan kwijt bent,dus ik wil wel een goede keuze maken.De lier viel voor mij af omdat ik om een rekening had gevraagd met factuurnummer en ik toen een of andere vaag envelopje kreeg met een handschrift wat zelfs mijn zes jarige buurjongetje geschreven kon hebben..Ook zouden ze zaterdagochtend bellen en uiteindelijk werd dat zondagavond om half zeven
pi_74934267
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Geen pakket? Ik dacht er juist aan een pakket te nemen voor 30 lessen en een examen.Waarom is dat niet verstandig volgens jou?
Nogmaals, zolang je zo'n pakket niet vooruit betaald is er niets aan de hand.
  maandag 23 november 2009 @ 12:06:00 #13
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74935462
Er zijn in de loop van tijd enorm veel topics geweest die problemen hadden met een paket. Altijd achteraf betalen dus! En verkijk je niet teveel op percentages, iemand 40 lessen laten nemen verhoogt het percentage wel maar echt voordelig is dat niet
pi_74935500
Precies. De percentages van mijn rijschool waren niet zo bijster hoog. Echter mocht ik wel na 22 lessen examen doen waarna ik in één keer slaagde. Daarbij moet het ook een beetje klikken met de rijinstructeur. Die van mij was een hork, maar wel goed. Moet je uiteraard wel tegen kunnen. Stel je voor dat je daar niet tegen kan en nog 29 lessen met dezelfde kerel verder moet.

Advies nummer 2:
Tussentijdse toets is tijd en geldverspilling.
  maandag 23 november 2009 @ 12:25:53 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74935884
----->PTA
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 23 november 2009 @ 12:46:37 #16
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74936443
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Fastmatti het volgende:
Precies. De percentages van mijn rijschool waren niet zo bijster hoog. Echter mocht ik wel na 22 lessen examen doen waarna ik in één keer slaagde. Daarbij moet het ook een beetje klikken met de rijinstructeur. Die van mij was een hork, maar wel goed. Moet je uiteraard wel tegen kunnen. Stel je voor dat je daar niet tegen kan en nog 29 lessen met dezelfde kerel verder moet.

Advies nummer 2:
Tussentijdse toets is tijd en geldverspilling.
Bedankt Fastmatti,helder en duidelijk advies! Vooral over de TTT twijfelde ik al een beetje,maar heel fijn dat je daar ook even op inhaakt Mijn broer had een rijschool met een ontzettend fijne instructeur,maar die hield wel van een feestje en het gebeurde dan ook elke zaterdagochtend dat hij met een kater naast hem zat Ik denk dat ik voor Hers ga en dat ik het pakket in tien delen afbetaal
pi_76020208
Heb bij Hers gereden. Zeker aan te raden omdat ik niet echt aanleg heb voor autorijden en mijn instructeur is daar prima mee omgegaan. Had nooooooit verwacht dat ik het in 1 keer zou halen dus laat je zeker niet in de war brengen door al die 80 rijscholen die beweren dat ze de goedkoopste en beste zijn. Ze hebben wel btw ook het hoogste slagingspcerctage van rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')