Lieve FOK!kertjes, waarom hebben dit soort kindjes nog toegang tot het internet? Het is gewoon genant.quote:RALF JE BENT ZOO LEKKER,
IK BEN JE GROOSTE FAN,
JE KAN ZO GOED ZINGEN,
DANSEN,
TAPPEN,
IN 1 WOORD. je bent ;
Lekkermooischatjemoplieffie(LL `~)
Flikker op met je offtopic gezeik. Bevalt een topic je niet, rot dan op, maar bevuil hem in ieder geval niet. Reageer ontopic, of blijf weg.quote:
Ja, laten we dat eens doen....quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Flikker op met je offtopic gezeik. Bevalt een topic je niet, rot dan op, maar bevuil hem in ieder geval niet. Reageer ontopic, of blijf weg.
Heb je een er een hekel aan als andere mensen op internet schrijven ofzo?? Ben je jaloers op mensen die ook op internet kunnen schrijven? Had je gehoopt de enige te zijn?quote:Mijn klacht, beste FOK!kertjes, zijn de zwakzinnige mongolen die een reactie op betreffende youtubelink achterlaten.
Ik wentel mij in plaatsvervangende schaamte als ik een post als gequote in de OP lees. Het is te triest voor woorden dat mensen serieus denken dat dat normaal is. Dat betekent niet dat ik een hekel heb aan andere mensen die op internet schrijven, dat betekent dat ik mensen die te dom zijn om te poepen, en daardoor het soort teksten als in de OP geciteerd staat uitkramen, tegen zichzelf in bescherming wil nemen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef zovty het volgende:
Heb je een er een hekel aan als andere mensen op internet schrijven ofzo?? Ben je jaloers op mensen die ook op internet kunnen schrijven? Had je gehoopt de enige te zijn?
je loopt de hele tijd in FB te leuren om slotjes. Je wil zelfs eenMichelos
topic gesloten hebben.
Wat mankeer je in hemelsnaam???
En dat doe je door een KLB topic te openen?quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef UncleErnie het volgende:
n, dat betekent dat ik mensen die te dom zijn om te poepen, en daardoor het soort teksten als in de OP geciteerd staat uitkramen, tegen zichzelf in bescherming wil nemen.
Kutnoobquote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Flikker op met je offtopic gezeik. Bevalt een topic je niet, rot dan op, maar bevuil hem in ieder geval niet. Reageer ontopic, of blijf weg.
Zal ik even al je zooi in Michielos' nieuwe topic quoten?quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het moment zelf was zeker wel tof. en het is ook goed dat we eindelijk weer eens in ieder geval een junior songfestival winnen. Alleen jammer dat het met zulk een gebrek aan kwaliteit moet. Maar zelfs dat kan ik nog wel hebben. Maar het virtuele gegil van de 12 jarige smatjes meteen in de reacties, dat vind ik zo sneuigquote:
Zanger Bobquote:
Dat is lastig. Het zijn niet alleen mijn medeweekendhulpen die het roepen, maar de fulltimers die allemaal kindjes van 8 tot 14 hebben, praten er ook de hele dag over.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Thas het volgende:
Ongegronde klacht. TS moet eens werk zoeken zonder mensen die junioreurovisie troep kijken.
Ja, er is werk zat wat daar aan voldoet.
[..]
Zanger BobSneuer wordt het niet.
Sloeg je gaydar alarm?quote:Op maandag 23 november 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die jochie is 100% homosexueel.
Ja, hij sloeg wel degelijk alarm ja.quote:Op maandag 23 november 2009 09:21 schreef zovty het volgende:
Sloeg je gaydar alarm?
En wat dan nog?!?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
woohoo woohoo bedabediedoe
EDIT: nu weet ik weer waarom ik kinderen haat.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Penisbaard het volgende:
Winnen we een keer iets, is het 't Junior Songfestival
Niet gezien wel tig keer voorbijzien komen bij het nieuws wat een kutrotliedquote:Op maandag 23 november 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die jochie is 100% homosexueel.
En die neger die achter hem op de trap stond ook.... echt wel.... WTF
TAP TAp Holladiee Halladio.....Kom op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |