quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef NoJokes het volgende:
Gister met 7-11(op internet staat 8-12) van Avanti A1 gewonnen, was als supporter leuk om te zien maar voor mezelf echt een wedstrijd waarin je erg zenuwachtig bent. Voor de rust kregen wij al een rode kaart, omdat onze aanvallende heer uit het andere vak volgens de scheidsrechter een slaande beweging maakte, want onze rebounder werd neergelegd door de heer van Avanti en toen duwde onze aanvallende heer, die heer van Avanti weg en volgens de scheidsrechter was dat een slaande beweging.. In de rust stonden we 6-5 achter. De 2e helft was erg spannend het stond lange tijd 6-7 voor ons en na 12minuten maakte we pas de 6-8. Daarna zijn we uitgelopen en heeft Avanti nog 1x gescoord. Het was vooral een wedstrijd met veel opstootjes.
Bier...en schouderklopjesquote:Op maandag 23 november 2009 12:44 schreef Burnie88 het volgende:
Dat is wel slim van VADA. Krijg je ook nog een vergoeding of dat niet? Niet dat het heel belangrijk is, maar toch wel lekker..
Geen idee...ik zal het es vragen, hij is druk zat bij VADAquote:Ei had toch de aspiraties om nu te gaan coachen?
En ook nog een mooie wedstrijd om te zien. Hopen dat VADA zondag weer kan winnen.quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bier...en schouderklopjes
[..]
Geen idee...ik zal het es vragen, hij is druk zat bij VADA
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik kreeg gister ook nog gezeik van de tegenstander omdat ik na een doelpunt de bal ving en bij me hield. We stonden op dat moment 18-8 voor ofzo. Dat zal me werkelijk waar aan m'n reet roesten, ik ben soms irritant, of dat nou bij 18-8, 0-0 of 13-12 is...quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef Burnie88 het volgende:
Gisteren met 17-8 verloren van VADA 5. Geen schande aangezien dit team vorig jaar kampioen was in de res. 1e klasse. We konden tot 10-7 (10 minuten in 2e helft) bij blijven, daarna hield het bij ons op. Op dat moment begon VADA ook fysiek en irritant te spelen, terwijl daar geen enkele reden voor was. Wel jammer dus, maar helaas.
Wel kut dat we na 2 wedstrijden nog op 0 punten staan, dat staat niet fijn op de ranglijst.
1 2 | 2 Drachten 3 3 2 1 0 5 52 42 (10) |
Ik vind bal vasthouden iets anders dan knietjes geven onder de korf en je tegenstander uitlachen als je mis schiet. Maar dat zal wel normaal zijn in de 1e klasse.quote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik kreeg gister ook nog gezeik van de tegenstander omdat ik na een doelpunt de bal ving en bij me hield. We stonden op dat moment 18-8 voor ofzo. Dat zal me werkelijk waar aan m'n reet roesten, ik ben soms irritant, of dat nou bij 18-8, 0-0 of 13-12 is...
Overigens:
KNKV Reserve 1B
[ code verwijderd ]
Doelsaldo van +25 is toch wel errug fijn na 3 wedstrijden!
Dat zijn dingen die ik nog nooit het meegemaakt in de 1e klasse (Ook op OK niet trouwens, en in HK heb ik ook nog nooit gezien)... Bizar dan, zal wel incident zijn dat VADAquote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik vind bal vasthouden iets anders dan knietjes geven onder de korf en je tegenstander uitlachen als je mis schiet. Maar dat zal wel normaal zijn in de 1e klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |