.... op het spannendste moment.
Ja, nog een topic over MW 2, maar wederom een gegronde klacht. Het zit zo: Fok! was toch voor langere tijd uit de lucht, dus had ik de tijd om de Campaign ff uit te spelen. Er zaten weer geweldige nieuwigheden in het spel, zoals bijvoorbeeld het "breach"-en met de slo-mo erachteraan, geweldig
Dus op een gegeven moment zit ik een speedboat achter Shepherd aan, ik ging er helemaal in op.Ik zal niet alles vertellen, maar ik (Soap McTavis) lig half dood op de grond en kan met een uiterste krachtsinspanning (F F F F F F F F F ) een einde maken aan de strijd. Ik gooi het mes, Shepherd valt neer en dan ..... lig ik daar, het beeld zit vast het geluid loopt gewoon door. Eerst dacht ik dat het gewoon een kwestie was van geduld, maar na een paar minuten begon ik toch te denken dat het wel eens vastgelopen kon zijn. Ff in windows kijken en ja hoor: Modern Warfare 2 "reageert niet"
WTF eerst dat gekut met Steam en nu zelfs in-game gecrashed. En was dit nu het einde van het spel of komt er nog wat??? Makarov moet toch ook nog daud?? Nouja opnieuw opgestart, hele stuk weer opnieuw (met de speedboat) en weer gecrashed.
Na opstarten van het spel in veilige modus en uitschakelen van Steam

ging het spel gelukkig wel door en bleek dit het einde van de Campaign te zijn.
Klacht: Modern Warfare 2 loopt gewoon vast op het spannendste moment.
Klacht 2: Een supergaaf spel, single- en multiplayer met een paar giga-minpunten, maakt mij chaggy.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 22-11-2009 17:49:03 ]