Ik heb geen 10 jaar stufie gekregen, ik heb tussendoor enkele jaren gewerkt.quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan je 10 jaar lang stufi krijgenJe krijgt toch hooguit 8 jaar stufi met het MBO > HBO traject?
Ook als je niet leent telt de tijd door. Binnen 10 jaar moet je gewoon een diploma hebben gehaald, die jaren worden een gift en de rest blijft een lening.quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan je 10 jaar lang stufi krijgenJe krijgt toch hooguit 8 jaar stufi met het MBO > HBO traject?
Als ik dus zeg maar na 11 jaar de studie haal, worden dan die 3 laatste jaren nog wel een gift, of moet ik nu de hele 4 jaar van het HBO als schuld aflossen? Weet je dat toevallig?quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ook als je niet leent telt de tijd door. Binnen 10 jaar moet je gewoon een diploma hebben gehaald, die jaren worden een gift en de rest blijft een lening.
Ja inderdaad, dat sowieso maar ik leen bijna niks bij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Furia het volgende:
En je (aanvullende) lening moet je natuurlijk sowieso altijd terugbetalen. Daarom heet het een 'lening'.
Jij hebt gelijk! De teller gaat inderdaad pas lopen als je aan het HBO begint. Mijn excuses voor eventuele verwarring.quote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef wibraman het volgende:
Ben je 10 jaar geleden begonnen met je HBO? Of wanneer ben je begonnen met je HBO? Want mij lijkt dat je gewoon 10 jaar hebt om een HBO studie af te ronden. Moet je dus los zien van het MBO.
ik ben pas in 2007 begonnen met HBO, bedankt voor deze reactie + de reactie van de persoon hierbovenquote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef wibraman het volgende:
Ben je 10 jaar geleden begonnen met je HBO? Of wanneer ben je begonnen met je HBO? Want mij lijkt dat je gewoon 10 jaar hebt om een HBO studie af te ronden. Moet je dus los zien van het MBO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |