abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_251995
Ik heb maar even de vrijheid genomen om een deel 2 te openen.
---------------
Dit was de vraag in deel 1:

Ik ben benieuwd of de mensen die zo (extreem)-pro Seki zijn in hun eigen kennissenkring iemand hebben (zou willen hebben) als Seki.
1)Laten we er van uit gaan dat hij - in een bepaalde discussie - gelijk heeft,zou je die grote bek dan ook accepteren?
2)Zou je het leuk vinden als je dochter thuis kwam met zo'n iemand?
3)Zou je zo'n iemand graag uitnodigen als je een gezellig verjaardagsfeestje hebt?
4) enz. enz.
-----
Wat ik dus graag wil weten is: Vinden jullie het echt zo'n toffe peer, of vinden jullie 'm alleen maar tof vanwege de sensatie?
-------------------------

laatste bericht...

quote:
op 03-10-2000 om 04:26 PM schreef Dark het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 03-10-2000 om 04:15 PM schreef Isabel het volgende:
quote:
op 03-10-2000 om 04:07 PM schreef Moor het volgende:
Quod Erat Demonstrandum.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit zegt me net zo weinig als de afkorting!
Hetgeen bewezen moest worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 10 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

vrijdag 10 maart 2000 @ 18:14:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251996
Mensen die alle bovenstaande vragen met "ja" zouden beantwoorden zijn personen die niet weten hoe je een kan computer moet opstarten.
Ze denken bij de term Windows alleen maar dat dit louter een voorwerp is waardoor je een steen kan gooien.

pi_251997
quote:
op 03-10-2000 om 06:14 PM schreef THE BORG het volgende:
Mensen die alle bovenstaande vragen met "ja" zouden beantwoorden zijn personen die niet weten hoe je een kan computer moet opstarten.
Ze denken bij de term Windows alleen maar dat dit louter een voorwerp is waardoor je een steen kan gooien.

Borg die vat ik niet, in antwoord op Juffrouw Jannies vraag:

Seki is de nieuwe profeet. Simpel als dat.

Grtz,

Meerhoerman.

vrijdag 10 maart 2000 @ 20:14:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251998

In het vorige deel heb ik geschreven, dat ik noch pro, noch anti Seki ben.
Nu moet ik bekennen, dat, NEE, ik zou z'n grote bek niet accepteren, NEE, m'n dochter mag niet met hem uit ( ze is 14, prachtig en gelukkig nog jong genoeg om dat te verbieden),en NEE hij komt er bij mij niet in tijdens een feestje.
JA, hij moet in de bus blijven, gek genoeg irriteert hij me af en toe mateloos, maar soms moet ik ook om hem glimlachen.
De persoon Seki, met grote bek, ge-mannen-puleer en dergelijke, blijft 1 van de boeiendste karakters van de BUS, zie maar aan het aantal topics en bijbehorende reacties op dit Forum.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 10 maart 2000 @ 20:43:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251999
quote:
op 03-10-2000 om 08:02 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Meerhoerman.

Uhhh....weedjewel Meerhoerman....la me effen uitpoatte weetje, ik bedoeleuh......
Nau vat ik het allemaah effe nie meer hoor.....

Begreip je wahikbedoewh
naudan..........

pi_252000
quote:
op 03-10-2000 om 08:43 PM schreef THE BORG het volgende:
Uhhh....weedjewel Meerhoerman....la me effen uitpoatte weetje, ik bedoeleuh......
Nau vat ik het allemaah effe nie meer hoor..... Begreip je wahikbedoewh
naudan..........

Ah, seg dat dan meteen weet je, want tegeuh Seki (de profeet) beweer je ut een en tegen mijn beweer je weer ut tegenoavergestailde weet je en dan weet ik het gewoon ff niet meer, weet je wel?

Ik bewair niet dat je een maatjesnaaier (of haring) bent weet je, maareeuh we moeten wel gewoon als pooiers onder elkaair kunnen ouwehoeren weet je wel!?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252001
MiRRoRMaN
Je bent een kunstenaar.......maar volgens mij is het juist "the devil's advocate".
----------

Mea culpa, mea maxima culpa

pi_252002
quote:
op 03-10-2000 om 09:14 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
MiRRoRMaN
Je bent een kunstenaar.......maar volgens mij is het juist "the devil's advocate".
----------

Mea culpa, mea maxima culpa

Dank je Ik zat net heel dom te denken om deze 'anti-Seki' topic de oorlog te verklaren en te roepen 'Laat de roddel beginnen!' Maargoed, nu ben je ineens vriendelijk tegen mij en gaat het hele feest niet door. Hahahaha

Grtz,

Meerhoerman.
Wat verveling al niet met mensen kan doen, wat moet ik verrot lang wachten op nieuwe berichten trouwens! Waar zit iedereen? Nu al op vakantie????

pi_252003
Ik heb zo'n vermoeden dat ze naar de kerk zijn om Seki's.... euhhhh sorry.....God's zaad te mogen ontvangen

pi_252004
Even maar weer on topic:

Hoe kan Seki duidelijker laten zien dat hij een "nagemaakte" is.
Eerst beweren dat hij een muur om zich heen heeft gebouwd, en die door niemand laat afbreken. Misschien was het een muurtje van Formido, want hij ligt nu al "om".
Laat nu niemand meer beweren dat hij het minst bezig is met populariteit, camera's e.d. , hij is zo wisselvallig als het weer.
En dan nog beweren dat hij het meest eerlijk is....duhhhhhh

pi_252005
Meerhoerman.

Prachtig !!

ben jaloers

zaterdag 11 maart 2000 @ 00:12:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252006
Populariteitsmeter van de sbs site 10-03-2000

Seki: 24%

Büllent en Jop: 13%
Iwan: 11%
Antoinet en Tessa: 10%
Esmeralda: 9%
Aziz: 7%
Willeke: 2%

De volgende locatie tijdens de uitbraak is misschien toch de nabije leefomgeving van Seki?

zaterdag 11 maart 2000 @ 00:24:00 #13
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_252007
quote:
op 03-10-2000 om 08:02 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Seki is de nieuwe profeet. Simpel als dat.

Grtz,

Gaaf man, heb je deze ook op t-shirt formaat ????

Meerhoerman.

zaterdag 11 maart 2000 @ 00:33:00 #14
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_252008
Juist wanneer je al deze vragen met NEE kunt beantwoorden dan kun je op de beeldbuis lekker rustig van hem genieten! Als ik hem naast me op de bank had zou ik allang slaande ruzie met hem hebben gehad, maar nu is hij mijn nieuwe profeet!!!
pi_252009
Tussenstand van de Fokstemmen Wie wint het Millioen:

1. Bülent 24%
2. Tessa 20%
3. Jop 17%
4. Seki 12%
5. Anton. 11%
6. Esmer. 7%
7. Aziz 3%
8. Iwan 1%
9. Willek. 1%

Seki heeft lang op 1 gestaan maar vier dagen geleden door Bülent voorbij gegaan.

Door het conflict Seki/Bülent??????

En ALLES loopt bij SBS een paar dagen achter.

pi_252010
Mensen ziijn pro-seki door de herkenning.
Ze denken; TERING!!!! die gast denkt wat ik denk !!!!!!!!!!!!! omdat ze zelf even asociaal zijn.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  zaterdag 11 maart 2000 @ 09:07:00 #17
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252011
quote:
op 03-11-2000 om 01:21 AM schreef De Parasiet het volgende:
Mensen ziijn pro-seki door de herkenning.
Ze denken; TERING!!!! die gast denkt wat ik denk !!!!!!!!!!!!! omdat ze zelf even asociaal zijn.

Ja, dat klopt! Alleen jammer dat 'ie tot een etnische minderheid behoort, anders was de identificatie compleet, maar naar het schijnt heeft de VVD toch nog belangstelling.

Ben te zaai voor een signature
pi_252012
quote:
op 03-11-2000 om 12:24 AM schreef DiFONTAINE het volgende: Gaaf man, heb je deze ook op t-shirt formaat ????

Halleluja!

Hehehehe cool, doe wat wij hier gaan doen, even die picture op disk zetten naar de copyshop gaan en op een T-Shirt laten knallen

Wel in de maak:

Een Seki Kalender
Een Seki koffie-moppermok
Bumperstickers met 'Hee moederneuker, gaan eens opzij?!'
Of 'Jezus! een kind man!!!!'
Seki sjek (krijg rokend een knallende koppijn.)

De moppermok en de kalender komen er zo snel mogelijk aan.... Kalender voor het laatste half jaar dan....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252013
Ik schrijf in voor de moppermokken.
Ik heb al. "Ik rem alleen voor Jezus".
  zaterdag 11 maart 2000 @ 22:13:00 #20
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_252014
Wanneer komen deze Seki 'Goodies' op de markt??
Ik plaats bij deze meteen een order: Een Seki-petje met lang haar of een mooie opplak-bobbel voor op je voorhoofd.

Seki must stay!

You must be out of your brilliant mind.
pi_252015
quote:
op 03-11-2000 om 12:24 AM schreef DiFONTAINE het volgende:
Gaaf man, heb je deze ook op t-shirt formaat ????

Gesteld dat ie 'm op T-Shirt formaat heeft en gesteld dat jouw maat erbij is...dan is mijn vraag...zou jij het dan durven aantrekken waar Seki bij is...voor laten we zeggen...1 miljoen?

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 11 Maart 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zaterdag 11 maart 2000 @ 23:24:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_252016
Ik heb hem gelijk als WaLLPAPER Neergezet..... Alleen waarom werkt de link nu niet meer ????? zie alleen een kruisje, of heeft dat weer te maken met Gods Zaad ???
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')