Dat kun je in FB zeggen, niet hier. Hier kun je klagen over de downtime.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:09 schreef fratsman het volgende:
Zet die ads onder aan de pagina nou eindelijk eens vast! Constant f5en om de laatste reactie te lezen gaat ook vervelen!
Weet ik niet, ik las 'vandaag'.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wanneer is die downtime... ik moet natuurlijk wel fokken in de baas z'n tijd... De rillingen lopen nu al over mijn rug bij de gedachte dat ik niet mijn geliefde klaagbaak kan lezen
Snel nog maar een paar reacties plaatsen voordat ik tegen echte mensen moet praten...
Het viel te proberen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat kun je in FB zeggen, niet hier. Hier kun je klagen over de downtime.
Lezen is ook een vak.
Doe mij maar methadonquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:15 schreef kL0j00h het volgende:
Ik heb alvast kalmeringspillen ingenomen
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:21 schreef Apuleius het volgende:
Morgen open ik 14 baggertopics ter compensatie.
Dat zijn er 28quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."
Ik sta af en toe al schichtig en met flarden apatisch uit het raam te loeren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:24 schreef cheqy het volgende:
Dat ze dat niet zomers doen. Nu moet ik mischien wel naar buiten de kou en regen in.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik 14 posts maken in de trend van" TS is een mongool." "TS kan er niet mee omgaan."
Je bent verslaafd. Sterkte jongen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gelukkig vandaag heb ik toch nooit zoveel fok tijd![]()
Alleen ik snap niet waarom ik nu wakker ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |