Hmpf.
Ik was net in een dorp hier in de buurt bij vrienden. Iemand bood me aan dat ie me met de auto naar huis bracht maar dat vond ik zo onhandig met m'n fiets die daar nog stond, dus ik zeg, ik fiets wel snel een stuk.
Reed dus naar huis toe, van ene dorp naar het andere...
Kom ik ineens een groepje mensen tegen, met een iemand die op de grond ligt de kermen, en een ambulance erbij... maarja, afgelegen straat enzo, de mensen die erbij staan allemaal rond de 17 denk ik... vond het zo raar om dan te vragen hoe of wat, kan er toch niks voor doen.
Dus nogal ontdaan keer ik maar weer om...
Rijk ik mijn dorp binnen, rijd ineens politie naast me. Schijnbaar deed mijn licht het niet, nou mijn voorlicht deed het dus wel, maar mijn achterlicht niet en dat had ik niet door

Heb ook geen ID bij me, heb alleen mn paspoort... fucking hel

nu dus een boete

Ik laat nog zien dat mijn voorlicht het doet maar tegen die agent praten was net alsof je tegen een muur praatte, kreeg er niks uit, dus ik denk, bwuh ik kan maar beter luisteren

Vraag ik aan die agent: "sorry meneer maar zou ik mogen vragen wat er net in (dat andere dorp) gebeurd is? Ik was er nogal ontdaan door..."
Zegt ie ja dat was iemand zonder licht die tegen een stilstaande auto op was gebotst...
Ik denk, meent ie dat nou serieus of probeert ie een soort wijze les te leren dat ik mijn licht aan moet hebben (wat ik had

)...
Ik moest het even kwijt hoor, bah
[ Bericht 0% gewijzigd door Maisnon op 21-11-2009 02:45:18 ]