Nee, wel aan de zuidkant van de stad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:31 schreef paricos het volgende:
Heb t idee dat dit in Lunetten is ...... Zwarte Woud?
Gelukkig!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Ireth het volgende:
Verlengde Hoogravenseweg!
Ik zag ineens het licht![]()
O nee hoor ga je gangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef caspervc het volgende:
Ravellaan![]()
Maar geef de punten en de volgende ronde maar aan Bork, die heeft er al zat
Precies, Bork heeft al genoeg puntenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef caspervc het volgende:
Ravellaan![]()
Maar geef de punten en de volgende ronde maar aan Bork, die heeft er al zat
Relax, hier nog een zomersequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Ireth het volgende:
Jawel hoor... maar als je nou ff verteld wáár die flat staat of welke flat het isIk (her)ken hem namelijk niet
Is het ook zulk mooi weer op google maps streetview bij jouw flat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Yep zie een meneer lopen in bermuda en sokken in sandalen (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:44 schreef bork het volgende:
[..]
Is het ook zulk mooi weer op google maps streetview bij jouw flat?
Was niet de bedoeling maar de straatnaam is wel erg zonnig en lekker warmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef WD.40 het volgende:
Moeten we 'zulk mooi weer' dan maar als hint opvatten?
Dan zit ik toch in de juiste buurt te zoeken volgens mij....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:37 schreef bork het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling maar de straatnaam is wel erg zonnig en lekker warm
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef Ireth het volgende:
En omhoogik weet hem (weer
) niet
Kweet um wel!![]()
Florence Nightingalelaan
+1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Onnoman het volgende:
wim sonneveldlaan/weg tot de wetenschap
| Forum Opties | |