Mijn verhuizing doet nog steeds zeer. Het heeft een grotere krater veroorzaakt dan de gemiddelde zelfmoordaanslag in Irakquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je er veel aan doen, of valt het mee.
je loopt tegen zoveel kosten aan, gordijnen, vloer, muren
Doe er eens wat aan, net als Wild Beasts.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef derrudy_kevin het volgende:
jaaaaaa mumford & sons... waarom is dat gvdmme geen hit!!
nieuwbouw is nog erger, als je tijdens de bouw credietcrisis krijgt en je op je reserves moet teren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Mijn verhuizing doet nog steeds zeer. Het heeft een grotere krater veroorzaakt dan de gemiddelde zelfmoordaanslag in Irak
volgende week weer draaien en mp3 doorsturen naar 3 voor 12 en vreetvermaakquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef derrudy_kevin het volgende:
jaaaaaa mumford & sons... waarom is dat gvdmme geen hit!!
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaienquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan, net als Wild Beasts.
Grote klassequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaien
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaien
Jullie Radio Rebellenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
En Mr. Brightside dan in het laatste uur als een-na-laatste?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
(Misschien) nieuwe vloer in de woonkamer, likje verf, gordijnen, en dan kan ik erin.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je er veel aan doen, of valt het mee.
je loopt tegen zoveel kosten aan, gordijnen, vloer, muren
trusten Barney !quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu echt pitten, fijne nacht nog iedereen
slaap lekker nog een keerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu echt pitten, fijne nacht nog iedereen
Het valt mee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
(Misschien) nieuwe vloer in de woonkamer, likje verf, gordijnen, en dan kan ik erin.
Ik wil ook wel wat planken in de keuken en douche, maar dat is voor latere zorg. Net als de trap.
Zou vaker moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor weer eens een leuke Freaknacht (zonder Andre Pronk, Dorien en Giel)! Was wel weer eens tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |