Ik heb pas een hele mooie dochter gekregen:quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef LXIV het volgende:
TS is al meerdere malen vader geworden, van kinderen van vlees en bloed, dus doe me dat eerst dan maar na, knulletjes!
Kinderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef LXIV het volgende:
TS is al meerdere malen vader geworden, van kinderen van vlees en bloed, dus doe me dat eerst dan maar na, knulletjes!
Natuurlijk kan hij dat wel! Als hij eens naar de kapper gaat, naar de tandarts en wat fatsoenlijke kleding aantrekt. Misschien geen fotomodel, maar lelijke wijven genoeg in Amerika. En voor iemand met een lelijk wijf heb ik altijd nog meer respect als voor iemand die met een pop op de bank zit en vraagt of ze nog een kopje thee blieft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef DjinN het volgende:
Die kerel met het lange haar![]()
![]()
Geen wonder dat ie geen echte chick kan krijgen
en dan het rare ding helemaal volspuiten met haarlakquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef morningstorm het volgende:
ik zit ook te kijken, die gast uit engeland is helemaal kansloos: ''vrouwen zijn allemaal knap en allemaal onbereikbaar, daarom heb ik een realdoll![]()
schrijf je in voor een datingsite idiot!
Ja precies, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij dat wel! Als hij eens naar de kapper gaat, naar de tandarts en wat fatsoenlijke kleding aantrekt. Misschien geen fotomodel, maar lelijke wijven genoeg in Amerika. En voor iemand met een lelijk wijf heb ik altijd nog meer respect als voor iemand die met een pop op de bank zit en vraagt of ze nog een kopje thee blieft.
Dat hij werd gebeld om te babysitten....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef DjinN het volgende:
Die kerel met het lange haar![]()
![]()
Geen wonder dat ie geen echte chick kan krijgen
Maar ze zijn heel slecht in koken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Ze zeuren niet. 14.gif.
Hahahaha. Dat was echt Royal Sadnessquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat hij werd gebeld om te babysitten....
LOLLERS!!@!!@quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot opblaaspoppen, die willen nog wel eens piepen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Die allereerste vent, (die zag er écht raar uit). Die schaamde zich dat hij op z'n 22-ste nog bij zijn ouders woonde. Maar wel op national-television vertellen dat je een relatie hebt met een realdoll. Hoe los van de werkelijkheid ben je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |