dude, ik heb al heel de dag zin in tabakkaquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oeee,een terugval..
Komop ,je kan het!
Chadli wil niet naar ajaxquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef RowanF1 het volgende:
Verheug je op de prachtig ingeschoten vrije trap van Nacer Chadli, dan komt alles weer goed.
Of plak een pak nicotinepleisters op je,wandeling in de frisse lucht..quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
dude, ik heb al heel de dag zin in tabakka
om 3.00 vannacht laatste geclipt en ben dus nog niet gestopt, ik probeer te stoppen
Ik ben zo'n halve roker altijd geweest, dan weer vast, dan weer gezelligheid, vast, etc. En dat is zo'n 3 jaar aan de gang.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef Westsidee het volgende:
"DuTank is een faalhaas deel #1" staat al gereed hoor, ik hoef alleen nog maar op 'invoeren' te drukken als je post dat je een slappe zak bent geweest.
Marlboroquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Kom op TS, je weet dat je het wilt. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm, dat zou je dan toch moeten lukken zou je denken. Ik stopte ooit drie maanden en dat ging vrij simpel. Tot ik er weer een opstak, om te proeven hoe dat smaakte na al die tijd. En nu rook ik nog steeds.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben zo'n halve roker altijd geweest, dan weer vast, dan weer gezelligheid, vast, etc. En dat is zo'n 3 jaar aan de gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |